The fuck.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ff om op mijn vraag trug te komen, moet ik nog bepaalde dingen voor mogen meenemen jordeh?
hoerenkindquote:
Zal moblo vast niet goed vinden.quote:
moblo is gewoon schijtjaloers dat dastan niet zoiets maakt voor haarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zal moblo vast niet goed vinden.
Die kans is vrij groot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
moblo is gewoon schijtjaloers dat dastan niet zoiets maakt voor haar
omg ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nu een Dommelschje aan het drinken, boh, zelden zo genoten.
Da's vroeg.quote:
morgen weer 7 uur mn bed uit om tot 5 uur weer brood te bakken om jullie hongerige maagjes te vullenquote:
Nou ik heb een sixpack op kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het laat juist zien dat je verstand van bier hebt.
hihihhiihi je zei 'ik heb een sixpack'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ik heb een sixpack op kan ik je vertellen.
Flesjes zijn wel beter dan blik, maar dat het Dommelsch is maakt veel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ik heb een sixpack op kan ik je vertellen.
Ja ik weet het, maar dan zat ik weer met het statiegeld en zo. Even snel wat blikjes gehaald toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flesjes zijn wel beter dan blik, maar dat het Dommelsch is maakt veel goed.
Ehh...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
Iemand, vertel wat leuks. Ik verveel me echt dood vanavond.
O is dat jouw pseudoniem? Tuizel Postbaas. Aangenaam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kees Kistemaker leeft dus weer.
Wat een geweldig account.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
http://twitter.com/#!/keeskistemaker
Nou, eigenlijk follow ik niemand, maar voor jou maak ik dan maar een uitzondering.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
k follow je kees :$ follow je mij ook?
denk aan je bloeddrukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE GOEDE MANNIER KKZEMMEL A JORDY HOMO TFOEEEE WAGT MAAR WAGT MAAR
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
doeiii ezolll slaap lekkorrr
doeiii dastann dan ook he
stfu jordie![]()
![]()
RT.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE GOEDE MANNIER KKZEMMEL A JORDY HOMO TFOEEEE WAGT MAAR WAGT MAAR
TL;DRquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkerbotsing wordt wakker. Ze pakt haar honkbalknuppel, die altijd naast haar bed staat en staat op. Ze loopt naar de kamer van haar zus en slaat alles kort en klein. Dagelijks ritueel, alles in de kamer van haar zus is dan ook van plastic, kan weinig kapot aan en makkelijk te vervangen. Als een bezetene rent ze van de trap af naar beneden en scheldt haar vader uit voor kuttige palinghomo en haar moeder voor fietsendief. Slaat nergens op, maar bekt wel lekker. Ze zet de tv aan en zapt naar Eurosport, er is voetbal op de tv, ze scheldt iedere voetballer uit voor motorisch gestoorde homo met plakhaar, wat in de meeste gevallen ook zo is, het is namelijk vrouwenvoetbal. Ze kan het niet meer aan en pakt de tv, rukt wat kabels los en flikkert het ding zo door het raam. Vervolgens verzamelt ze wat spuug en werpt ze een flinke klodder richting haar ouders. 'Ga godverdomme mijn eten maken, minderwaardig griepvolk!' Haar ouders gehoorzamen, uiteraard, stel je voor dat ze dat niet zouden doen, dan zouden er rake klappen vallen. Ondertussen ziet ze haar broertje, ze rolt hem op en werpt hem alsof het een bowlingbal is naar haar andere broertje. Raak. 'Strike!' schreeuwt ze door het hele huis, uitzinnig van vreugde is ze. Als een stier die een rode lap ziet rent ze dwars door het raam naar buiten, de straat op. Buren kijken verschrikt op, hadden ze niet moeten doen, nu rent ze naar de buren. Een paar flinke linkse en een rake rechter zorgen ervoor dat de buren hoofdpijn hebben. Kan gebeuren. Ze pakt haar auto en gaat scheuren. Scheuren, als een dolle. Kilometertje of 100 per uur binnen de bebouwde kom, niets aan de hand. De TomTom staat aan. 'Ga rechtdoor over de rotonde, neem de tweede afslag.'Dit doet ze, ze geeft niks om obstakels op de rotonde, ze rijdt rechtdoor en neemt wat plantenbakken mee, doe je niets aan. Drempels zijn ook maar vervelend, ze rijdt zo hard tegen een drempel aan dat deze loskomt van de straat en ze verplaatst de drempel een meter of wat, tot ze afbuigt naar rechts en wat kinderen schept. Wie gaat er dan ook spelen op straat? Dom van ze. Ondertussen ziet ze een café. Ze heeft dorst gekregen en vraagt om een paar kratten pils. In plaats van dit te nuttigen, pakt ze de kratten en werpt ze die door het café. De aanwezige mensen kijken haar raar aan. Ze kijkt raar terug. De mensen verstenen en vallen dood op de grond neer. Heb je soms. Ineens verschijnt een basisschool. Ze ontsteekt in waanzinnige woede en steekt de school in de brand met wat papier en een aansteker. Kan dat? Vast wel. Eigenlijk heeft ze nu alles gedaan wat niet de bedoeling was, dus begint ze te zingen. 'Ik heb een heli-heli-heli-heli-kopter. Ik heb een heli-heli-heli-heli-hee. Daarmee vermoord ik kinderen en steek ik scholen in brand, dus pas op voor de helikopter want hij is gevaarlijk.' Op een of andere manier, ik heb geen idee hoe, is ze ineens weer thuis en proberen haar ouders te zeggen dat het toch niet helemaal de bedoeling is, wat ze allemaal doet. Ze haalt haar schouders zo erg op dat ze uit de kom schieten. Haar ouders en zusje beginnen te lachen. Dit schiet bij Klinkerbotsing in het verkeerde keelgat en ze pakt wat appels, zet die op hun hoofden en doet pogingen om de appels van hun hoofd af te schieten met een waterpistool, gevuld met spiritus. Iedereen zit onder de spiritus en ze dwingt haar ouders en zusje om het te drinken. Daarna begint ze te lachen. Hard te lachen. Lachen is gezond, maar zo hard als ze nu lacht scheuren je mondhoeken uit. Pijnlijke zaak, maar dat heb je soms, als iets gewoon zo grappig is. Ze vindt het wel leuk geweest voor vandaag en gaat naar bed. Slapen, dromen over dingen om de volgende dag te doen.
Dat past niet in een tweet hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkerbotsing wordt wakker. Ze pakt haar honkbalknuppel, die altijd naast haar bed staat en staat op. Ze loopt naar de kamer van haar zus en slaat alles kort en klein. Dagelijks ritueel, alles in de kamer van haar zus is dan ook van plastic, kan weinig kapot aan en makkelijk te vervangen. Als een bezetene rent ze van de trap af naar beneden en scheldt haar vader uit voor kuttige palinghomo en haar moeder voor fietsendief. Slaat nergens op, maar bekt wel lekker. Ze zet de tv aan en zapt naar Eurosport, er is voetbal op de tv, ze scheldt iedere voetballer uit voor motorisch gestoorde homo met plakhaar, wat in de meeste gevallen ook zo is, het is namelijk vrouwenvoetbal. Ze kan het niet meer aan en pakt de tv, rukt wat kabels los en flikkert het ding zo door het raam. Vervolgens verzamelt ze wat spuug en werpt ze een flinke klodder richting haar ouders. 'Ga godverdomme mijn eten maken, minderwaardig griepvolk!' Haar ouders gehoorzamen, uiteraard, stel je voor dat ze dat niet zouden doen, dan zouden er rake klappen vallen. Ondertussen ziet ze haar broertje, ze rolt hem op en werpt hem alsof het een bowlingbal is naar haar andere broertje. Raak. 'Strike!' schreeuwt ze door het hele huis, uitzinnig van vreugde is ze. Als een stier die een rode lap ziet rent ze dwars door het raam naar buiten, de straat op. Buren kijken verschrikt op, hadden ze niet moeten doen, nu rent ze naar de buren. Een paar flinke linkse en een rake rechter zorgen ervoor dat de buren hoofdpijn hebben. Kan gebeuren. Ze pakt haar auto en gaat scheuren. Scheuren, als een dolle. Kilometertje of 100 per uur binnen de bebouwde kom, niets aan de hand. De TomTom staat aan. 'Ga rechtdoor over de rotonde, neem de tweede afslag.'Dit doet ze, ze geeft niks om obstakels op de rotonde, ze rijdt rechtdoor en neemt wat plantenbakken mee, doe je niets aan. Drempels zijn ook maar vervelend, ze rijdt zo hard tegen een drempel aan dat deze loskomt van de straat en ze verplaatst de drempel een meter of wat, tot ze afbuigt naar rechts en wat kinderen schept. Wie gaat er dan ook spelen op straat? Dom van ze. Ondertussen ziet ze een café. Ze heeft dorst gekregen en vraagt om een paar kratten pils. In plaats van dit te nuttigen, pakt ze de kratten en werpt ze die door het café. De aanwezige mensen kijken haar raar aan. Ze kijkt raar terug. De mensen verstenen en vallen dood op de grond neer. Heb je soms. Ineens verschijnt een basisschool. Ze ontsteekt in waanzinnige woede en steekt de school in de brand met wat papier en een aansteker. Kan dat? Vast wel. Eigenlijk heeft ze nu alles gedaan wat niet de bedoeling was, dus begint ze te zingen. 'Ik heb een heli-heli-heli-heli-kopter. Ik heb een heli-heli-heli-heli-hee. Daarmee vermoord ik kinderen en steek ik scholen in brand, dus pas op voor de helikopter want hij is gevaarlijk.' Op een of andere manier, ik heb geen idee hoe, is ze ineens weer thuis en proberen haar ouders te zeggen dat het toch niet helemaal de bedoeling is, wat ze allemaal doet. Ze haalt haar schouders zo erg op dat ze uit de kom schieten. Haar ouders en zusje beginnen te lachen. Dit schiet bij Klinkerbotsing in het verkeerde keelgat en ze pakt wat appels, zet die op hun hoofden en doet pogingen om de appels van hun hoofd af te schieten met een waterpistool, gevuld met spiritus. Iedereen zit onder de spiritus en ze dwingt haar ouders en zusje om het te drinken. Daarna begint ze te lachen. Hard te lachen. Lachen is gezond, maar zo hard als ze nu lacht scheuren je mondhoeken uit. Pijnlijke zaak, maar dat heb je soms, als iets gewoon zo grappig is. Ze vindt het wel leuk geweest voor vandaag en gaat naar bed. Slapen, dromen over dingen om de volgende dag te doen.
ja, hertentamens van laatste periode plakken ze paar weken voor begin van het nieuwe jaar. Jij bent ook vroegquote:
Ja, moet werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, hertentamens van laatste periode plakken ze paar weken voor begin van het nieuwe jaar. Jij bent ook vroeg
Zonde. Waar lag het aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neuh, hard gefaald
Maar had ik al wel verwacht
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VICTORIE![]()
IK HEB VOOR HET EERST EEN POTJE HARTENJAGEN GEWONNEN
Kutleven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
MARK HEEFT MIJ NTELEFOON GESLOOOOPT
Postduiven hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
Telefoons.Ik heb gewoon nog rooksignalen.
Postduiven.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Postduiven.Een keer door mijn rook vliegen en ze vallen dood neer.
gebrek van concentratie en motivatie tijdens het studeren IN MIJN VAKANTIE!quote:
Meneer kan niet tegen verandering, och te god.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
Telefoons.Ik heb gewoon nog rooksignalen.
Och te godquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Meneer kan niet tegen verandering, och te god.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG OMG OMG Sander was like superdronken vanochtend en toen ging die smsen dat ie van me houdt.Nu iedereen even "aaaawh".
Jij zegt nooit: Nu iedereen even aaaawh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]En als ik hetzelfde heb maar dat ik het hier post dan hoor ik er niks meer van.
Absoluut niet. Ik neem anderen daarentegen wel serieus. Maar dan letterlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemand neemt jou gewoon serieus.
Autist?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik neem anderen daarentegen wel serieus. Maar dan letterlijk.
Ik heb wel foto's van fedje. Zelfs van z'n zusje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je al een foto gevonden om te showen ?
Pics van z'n zusje, nu wordt het interessant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van fedje. Zelfs van z'n zusje.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pics van z'n zusje, nu wordt het interessant.
Niks aan te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zal mij aan m'n reet roesten.
Hoe dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van fedje. Zelfs van z'n zusje.
???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf is deze onzin, Jason Derulo die klassiekers verkracht.
Ja het is echt een enorm kutnummer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Kutstudent het volgende:
Volgens mij weet ik zonder te kijken precies wat je bedoeld.
wil net zeggen, als je het maar laat...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:26 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk niet dat hij daar vrolijk van wordt.
heb zat foto's hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je al een foto gevonden om te showen ?
Van die losse onderbroeken kruipen zo naar boven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
"Hippe boxers."Echte mannen hebben gewoon een fatsoenlijke losse lange onderbroek aan, dat de boel een beetje fatsoenlijk de ruimte heeft.
Impliceren dat mijn zaakje geen voldoende ruimte heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
"Hippe boxers."Echte mannen hebben gewoon een fatsoenlijke losse lange onderbroek aan, dat de boel een beetje fatsoenlijk de ruimte heeft.
Lekker als je een zwans van 10 cm hebt misschien ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Serieus, waarom zou je met een boxer gaan lopen die alles lekker op elkaar tegen je buik drukt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker als je een zwans van 10 cm hebt misschien ja.
stel je niet aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je met een boxer gaan lopen die alles lekker op elkaar tegen je buik drukt.Dat is echt zwaar kut.
Ik heb een aantal jaar van die krengen gehad. Zeg maar de tijd dat je moeder nog je kleren koopt.quote:
Voelt juist wel lekker alles strak.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar van die krengen gehad. Zeg maar de tijd dat je moeder nog je kleren koopt.Ik weet hoe het voelt, en het is kut.
het is niet kut. jij vindt het kut.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar van die krengen gehad. Zeg maar de tijd dat je moeder nog je kleren koopt.Ik weet hoe het voelt, en het is kut.
Daarop haten.quote:
wat is er te winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarop haten.BBQ is altijd winnen. AL-TIJD.
het ZOU kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
het sneeuwt niet en het gaat ook niet sneeuwen dus irrelevant
wat zijn jullie toch burgerlijk nu alquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark moet een hoesje kopen voor zijn telefoon en ik wil ff voor een trui ofzo kijken.
shopverslaafdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark moet een hoesje kopen voor zijn telefoon en ik wil ff voor een trui ofzo kijken.
Hoezo zijn wij burgerlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch burgerlijk nu al
En dan ga je naar fucking Tiel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is de dichtstbijzijnde stad die vanavond open is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan ga je naar fucking Tiel.
Alleen als jij er in zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Willen jullie mijn nieuwe broek zien?
Maar hij is wel nieuw.quote:
Hij versiert ook alleen 'dragoe's, jwt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een slechte manier om een chick te versieren
Soort zoekt soort he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar hij is wel nieuw.
[..]
Hij versiert ook alleen 'dragoe's, jwt.
Daarom versiert ie mij ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soort zoekt soort he.
Etsoequote:
vertel het opa etsoe eens, hoe het was met dat meiskequote:
Halloquote:
Gezellig maar ga hier niet in details treden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
vertel het opa etsoe eens, hoe het was met dat meiske
DM staat open.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gezellig maar ga hier niet in details treden.
Net of je ze allemaal beltquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh ik had echt vet veel contacten in mijn telefoon en nu heb ik er 20 over.
Bij een kwart van mijn contacten denk ik: Wie de fuck is ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja is ook zo. Daarom is het op zich ook niet zo erg dat ik het een keer heb uitgezocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Net of je ze allemaal beltKwaliteit boven kwantiteit
Ja, dat wist ik dan nog net wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij een kwart van mijn contacten denk ik: Wie de fuck is dit
STA IK ER BIJ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja nee, want ik had 2 nummers van "Oscar" en ik wist niet welke de jouwe was dus dat moest ik nog ff vragen.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja nee, want ik had 2 nummers van "Oscar" en ik wist niet welke de jouwe was dus dat moest ik nog ff vragen.
Ja, Mark heeft alles verwijderd, dus je moet het dadelijk toch even op msn zeggen, want hij gaat nu synchroniseren.quote:
Ik heb eigenlijk de meeste namen er ook maar één keer in staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
mensen die niet met achternamen werken op hun smartphone
ik ken vier jordys, drie laura's en vier mitchells, dus leek me wel handig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk de meeste namen er ook maar één keer in staan.
Oh dat is wel veel. Ik heb veel M'en door Marks family.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken vier jordys, drie laura's en vier mitchells, dus leek me wel handig.
En dan naar de verkeerde persoon per ongeluk sturen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken vier jordys, drie laura's en vier mitchells, dus leek me wel handig.
nee, want achternaam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En dan naar de verkeerde persoon per ongeluk sturen.
Ik ben sowieso slecht in namen onthouden.quote:
meest belangrijkste zaken vergeet ik direct, maar meest oninteressante dingen, waaronder achternamen van mensen, onthoud ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben sowieso slecht in namen onthouden.![]()
? Gohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF20110818_198
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |