The fuck.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ff om op mijn vraag trug te komen, moet ik nog bepaalde dingen voor mogen meenemen jordeh?
hoerenkindquote:
Zal moblo vast niet goed vinden.quote:
moblo is gewoon schijtjaloers dat dastan niet zoiets maakt voor haarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zal moblo vast niet goed vinden.
Die kans is vrij groot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
moblo is gewoon schijtjaloers dat dastan niet zoiets maakt voor haar
omg ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nu een Dommelschje aan het drinken, boh, zelden zo genoten.
Da's vroeg.quote:
morgen weer 7 uur mn bed uit om tot 5 uur weer brood te bakken om jullie hongerige maagjes te vullenquote:
Nou ik heb een sixpack op kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het laat juist zien dat je verstand van bier hebt.
hihihhiihi je zei 'ik heb een sixpack'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ik heb een sixpack op kan ik je vertellen.
Flesjes zijn wel beter dan blik, maar dat het Dommelsch is maakt veel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ik heb een sixpack op kan ik je vertellen.
Ja ik weet het, maar dan zat ik weer met het statiegeld en zo. Even snel wat blikjes gehaald toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Flesjes zijn wel beter dan blik, maar dat het Dommelsch is maakt veel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |