Als je er veel indoet wel. Ik doe een half schepje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef cofi het volgende:
Klopt...vooral die automaten met van die oploskoffie-achtige meuk, echt om te kotsen!
Maar waarom met suiker? Gaat toch ten koste van de echt, pure koffie smaak.
Dat laatste sowieso. Op mijn vorige stageplek stond zo'n superdeluxe apparaat, met DE-bonen enzo. Heerlijke koffie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef cofi het volgende:
Half schepje gaat nog wel, maar vind het persoonlijk niet te pruimen.
Koffie van vers gemalen bonen is gewoon het lekkerst
Fedde le Grand maakt gewoon lekkere muziek. Wel eens een afterparty meegemaakt waar hij draaide in een oud mijncomplex. Te ziek gewoonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Blijft een goed nummer. (Youtube dus geen goede kwaliteit maar toch).
Wauw da's gaafquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef cofi het volgende:
[..]
Fedde le Grand maakt gewoon lekkere muziek. Wel eens een afterparty meegemaakt waar hij draaide in een oud mijncomplex. Te ziek gewoon
Da's alleen leuker toch. Je laat je toch niet beïnvloedenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:47 schreef cofi het volgende:
Klopt!! Ik ben mezelf alleen aan het afleren om dit soort muziek te draaien als ik aan het rijden ben
Naja, laten we het erop houden dat 1 op 9 voor een verot fiesta uit '96 niet cool isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's alleen leuker toch. Je laat je toch niet beïnvloeden
Sowieso een Fiëstaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:51 schreef cofi het volgende:
[..]
Naja, laten we het erop houden dat 1 op 9 voor een verot fiesta uit '96 niet cool is![]()
F*cking hell...dit is echt te lekker
Applicatie om nummers te herkennenquote:
Ja het werkt ideaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:03 schreef cofi het volgende:
RelaxtWordt toch eens tijd om een nieuwe mobiel aan te schaffen
Exactquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef cofi het volgende:
Wat een top app!! Die moet ik ook hebben, hoe vaak ik wel niet heb dat ik wil weten welk nummer ik hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |