abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100872160
De dreumesjes:

31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 26-08-2011 23:37:05 ]
pi_100872365
uit vorig deel...
verjaardagspost:
quote]0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef As1981 het volgende:
Vanaf nu horen we hier. Yaro is al een echte dreumen met zijn eigen wil en laat het goed horen als hij zijn zin niet krijgt. Over het algemeen heerlijk, maar soms ook verdomd lastig.
Mijn kleine mannetje gaat zo hard ineens En we genieten met volle teugen O+

Hij is ineens zo veel wijzer en doet zo veel meer zelfstandig. Hij gaat steeds meer woorden zeggen en begrijpen, maar ook zijn vaardigheden gaan met zo'n grote snelheid vooruit dat het goed is zo.

Sorry voor de hoeveelheid foto's, ik kon niet kiezen, daarom in een spoiler. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]

en bijbehorende felicitaties natuurlijk (die laat ik daar maar staan ok?)

en een vraag van becky

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef becky27 het volgende:
Welkom As1981 met jullie mooie Yaro!

Ik kom even binnenvallen, krijg het niet voor elkaar om lekker op iedereen te reageren maar Noortje wordt nu meestal een keer in de avond hysterisch huilend wakker... heeft ze dan een enge droom? Iemand ervaring?
pi_100872567
Becky, als het altijd raak is zou je eerder denken dat ze gewend is om op dat tijdstip wakker te worden en aandacht te krijgen.
ik zou er heen gaan, troosten in bed, en dan zo snel mogelijk proberen weer weg te gaan.

En As, gefeliciteerd met Yaro! *O*
Ook alweer 1! Het topic loopt vol hier!
Tijd om te moven bijna, nog maar goed 3 weekjes....

Mijn kleine babbelaar kan er wat van tegenwoordig, hij kletst alles na. Het liefst 3-lettergrepenwoorden, die zijn het leukst.
Nummuboh, kippuhok, appubooohm... en Meike vindt het ook erg leuk om Lars vanalles na te laten zeggen, "lars...zeg eens kop en munt?" "poppuhmu!" waarop zij dan vervolgens niet meer bijkomt van het lachen :? :+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100872685
ow en ik vergeet nog veel meer, sorry dames toch topic anders maar terug lezen....

Plums! wat een schrik! jeetje zeg...

As gefeliciteerd! mooi spam hoor!

Becky, ik zou het eigenlijk niet weten, bij mini ga ik er wel een beetje van uit.

mini blijft gelukkig aardig stil liggen bij het verschonen
eet de laatste tijd avond eten met name groente erg slecht maar yoghurt gaat er altijd wel in
vandaag weer bij de fysio geweest en nieuwe oefeningen gekregen, ik ben echt blij dat we nu al gaan. Zo ook de tip om met lopen haar niet bij dr handjes te pakken maar bij de heupen omdat ze daar echt veeels te soepel is, zo kan ze beter trainen haar romp op de juiste plaats te houden zeg maar
en nu vanuit buiklig ook oefenen met gaan zitten wat uiteraard onder nog luider protest gaat, maar na 3x met de fysio had ze weer weinig hulp (uiteraard ondersteuning bij dr heupen) nog nodig
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:25:07 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100872836
karin het is niet een vast tijdstip en soms om 21.30 uur, soms om 22.30 uur en soms midden in de nacht. Maar ook overdag wordt ze na haar slaapje soms hysterisch huilend wakker.

Draak, goed bezig met je meisje!! Fijn dat jullie zo goed geholpen worden.
pi_100872928
Vreemd Becky, heb je zelf het idee dat ze ergens bang voor is? Of pijn heeft?
Lastig hoor. Je zou een nachtlampje kunnen proberen?
Ook benoemen dat er nu een lampje is en dat ze niet meer bang hoeft te zijn oid?
pi_100873071
Becky, hier dus ook vaak (alleen meestal pas na middernacht) een hysterisch meisje. Het enige waar ze rustig van wordt is even tv kijken. Heb wel geprobeerd om haar ter plekke gerust te stellen, maar dat is voor ons gewoon niet de manier.

Zou kunnen dat het nachtmerries zijn, maar ik las laatst ook iets over dat dreumesjes en peutertjes soms last hebben van groeipijn. Dat laatste zou bij ons wel verklaren waarom ze niet kalmeert in onze armen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:33:19 #8
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100873240
Octo, bij jullie dus ook, hmmm. Hier is het dus ook wel eens na het middagslaapje, en dan is het gewoon licht in haar kamertje. Soms kunnen we haar meteen troosten en terugleggen maar meestal wil ze dan alleen bij ons zijn dus slaapt ze wel eens tussen ons in (is nu twee keer gebeurt en ik vind het echt heel leuk, zo'n lief klein slapend meisje naast je).

Misschien zijn het wel gewoon haar tanden of zo. Er moeten nog hoektanden doorkomen.
pi_100873907
O zo'n klein opgerold mopsie naast je, dat is ook wel fijn...vind ik ook hoor.
mijn lief is er minder gecharmeerd van....
pi_100875093
Becky Roy heeft dat ook een hele tijd gehad, die kon niet "normaal"wakker worden alleen maar door
hysterisch te gaan huilen.
Wij zaten dan snachts of vroeg in de ochtend beide rechtop in bed.
Geen idee wat het was, en ineens was het over 8)7

Asy van harte met Yaro *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100877224
As Gefeliciteerd met Yari!

Kan mijn meissie nog in de OP gepropt worden? Of moeten we daarvoor nog wat meer inburgeren? :@
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:02:49 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100885474
As, van harte welkom met Yaro! *O*
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:11:54 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100885574
Vannacht ging het heel goed, geen hysterie en lekker geslapen. Moest er gewoon wakker maken vanochtend. Tis nie te geleuve....

Omdat het hier eigenlijk niet mag: mijn dancequeen onder spoiler O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100885675
Bedankt voor het warme welkom. Mag ik ook in de OP
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981

Becky wat heerlijk zo dat dansen. Is ze altijd al gek geweest op muziek? Als Yaro hier een leuk deuntje hoort laat hij alles liggen en gaat hij ook dansen. Vind het zo leuk om te zien.
pi_100885733
gefeliciteerd met yaro as *O*

hier nog steeds tandenleed. en verkouden. en een dikkig oogje. helemaal net als mama, maar dan sans het tandenleed :')

ravi, selene en ik hebben ook alledrie matching wangetjes met alledrie 3 muggebulten in een driehoekje. ik heb gister stinkspul gehaald voor ons, dat lijkt wel te werken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100885771
Wat onwijs schattig toch, die dansense mupjes O+

En ik had As1981 en Yaro nog niet gefeliciteerd geloof ik! Dus bij deze *O*

Heb vannacht niet kunnen slapen door de adrenaline. Bah. Gelukkig heeft Jonathan nergens last van gehad, geen nare dromen etc. :)

Trouwens, hij heeft zijn 14 maanden prik gehad. Hadden jullie kindjes veel last van die prik?
I'm not a sinner.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:29:28 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100885860
As, gefeliciteerd met Yaro! *O*

karin, wat klinkt die broerzusinteractie onwijs lief! O+
Hier is dat ook erg leuk. Eli geeft Aviva kusjes, en Aviva commandeert Eli rond. :+
Ik roep de kinderen dat ik ze wil uitkleden om in bad te gaan. Aviva komt, Eli reageert niet. Aviva loopt terug naar Eli en begint te gillen "EHI! KOM! EHIEEE! KOM!" Hoezo, bijdehant? :+

Plums, de 14-mnd prik is een hele nare. Gelukkig hebben mijn kids er geen last van gehad. Hopelijk komt Jonathan er ook goed door.

Nu weer aan het werk :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:43:46 #18
258612 nytar
boys boys boys
pi_100886127
becky; mijn ventje doet dat ook bijna elke avond. Hij gaat om 7 uur naar bed en wordt ergens tussen half 8 en half 9 nog een keer huilend 'wakker'. Wij kunnen hem dan ook niet troosten omdat ie eigenlijk nog slaapt. Nu gaat het goed door hem weer neer te leggen en een muziekje aan te zetten. Hopelijk gaat het vanzelf weer over. (ik denk trouwens ook dat het nachtmerries zijn, of iig het verwerken van de dag)
pi_100886265
plums, ravi heeft er wel last van gehad. de arts had nog gezegd "niet schrikken als hij over 10 dagen koorts heeft, dan hoef je niet naar de huisarts hoor". 3 x raden wie er na 10 dagen bij de huisarts stond met een ventje met koorts :') het ging vanzelf weer over. leek op griep.
pi_100886313
en die broer/zus interactie is zooooooo schattig. gister was ravi gevallen in de tuin --> huilen. komt seleentje aanrennen "lavi! lavi! ik kom hoor!" O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:54:33 #21
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100886384
Dat dansende mupje! Wat lief! Nathan danst helemaal niet, maar wij luisteren alleen muziek in de auto, dan heeft ie de vrijheid niet.

Brusjes klinken lief O+
pi_100910359
Ja zeg, hou eens op met die broeder- en zusterliefde! O+

Becky, ze danst gewoon op de maat! Dat doet Lente niet, hoor. Die zal mijn ritmegevoel wel hebben. :')

Lente valt de afgelopen twee dagen maar niet in slaap, hoewel ze 's avonds tijdens het eten helemaal kapot lijkt; dan kan ze alleen nog maar huilen, om Alles. Maar zodra ze in d'r bedje ligt, ligt op d'r gemakje twee uur lang te spelen. Voorheen sliep ze altijd prima in, juist als ze moe was.

Ik moet wel om d'r lachen, hoor. Ze maakt echt grapje de laatste tijd. Net zegt ze: "Papa da buiten koken? Naaaai! (Nee!)"

Morgen op vakantie naar Italië! We doen een tussenovernachting in een hotel in Duitsland, dus dan moet ze bij ons op de kamer. Tnt is dat niet altijd een succes gebleken, want met papa en mama in zo'n groot, fijn bed pal naast je, ga jij natuurlijk niet in je uppie in een campingbedje liggen slapen.

We zullen zien!
pi_100910464
Serpente, fijne vakantie!

Ik wil BJ hier even feliciteren met je/jullie dochter en zusje.
Ben erg benieuwd naar foto's van Evie de trotse zus.

Geniet ervan!!!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:19:05 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_100912314
Hier bij Jochem best wel last van de BMR, maar die uitwerking kwam samen met wat tanden/kiezenleed :X

Fijne vakantie Serpente!

En wat heerlijk dat gedans :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_100912420
Zoë heeft ook flink last gehad van de BMR en vervolgens krijgt het schaapje alsnog de Rode hond. :')

Hele fijne vakantie Ssserpente, hoop dat je heerlijk weer hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')