abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100949820
Wat ik nog aan de tips toe kan voegen, Spewey: spaarzaam zijn met boos worden en dat bewaren voor als een belangrijke regel wordt overtreden. Hier is een van die regels dat je elkaar geen pijn mag doen. Ik merk dat het bij Ivan goed werkt om even écht boos te worden. Hij schrikt ervan en merkt dan dat hij over een grens heen is gegaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100949867
Oh, en nog een tip voor omgaan met onwenselijk gedrag waarbij ingrijpen niet vereist is: negeren. Dat werkt niet alleen bij honden goed. :Y)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:55:10 #53
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_100949918
Davinia, zo'n dramaqueen meet klinkt goed!
Kunnen ze elkaar bitchslappen, stervende zwaan-acts opvoeren en als afsluiter gezondheid roepen.

Ivan kijkt dan ondertussen rustig Pingu en Harry roept 'Det!'. Als de suikertekorten beginnen doen de heren natuurlijk gewoon mee met de SZA!

Ik ben voor! *O*
Meer liefhebbers? :D
A grand adventure has begun.
pi_100949922
We hebben hier wel een periode gehad van heel gemeen knijpen (met nageltjes :X ). Ik liet haar een paar keer voelen hoe dat voelde (uiteraard niet zo hard, maar dat het net een beetje pijn doet). Daar schrok ze van. Misschien pedagogisch niet verantwoord, maar ik vind wel dat ze een beetje moet voelen dat elkaar pijn doen niet tof is.
pi_100949944
Slaan is nieuw hier, was dus echt flabbergasted toen 84cm kwaadaardigheid op me af kwam lopen en me een mep gaf.. :') (Ze komt ze ook gewoon af en toe een natte kus brengen tijdens het spelen, "mama kusss" en gaat dan weer verder)

Edit: En wat natuurlijk ook niet hielp is dat papa heel hard moes lachen toen ze het de eerste keer deed. }:|
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:57:01 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100949996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Keshet het volgende:
Kunnen ze elkaar bitchslappen, stervende zwaan-acts opvoeren en als afsluiter gezondheid roepen.

Ivan kijkt dan ondertussen rustig Pingu en Harry roept 'Det!'. Als de suikertekorten beginnen doen de heren natuurlijk gewoon mee met de SZA!

Ik ben voor! *O*
Meer liefhebbers? :D
Harry wil denk ik al eerder bonken met zijn hoofd
als ik zeg dat hij niet mag gooien met iets, als ik zeg dat hij zijn hand uit mijn shirt moet halen, als ik zeg dat hij nu geen tomaatje krijgt, als ik zeg...
pi_100950087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en nog een tip voor omgaan met onwenselijk gedrag waarbij ingrijpen niet vereist is: negeren. Dat werkt niet alleen bij honden goed. :Y)
De Claudia Millan methode 8-)
Ik ga hem gebruiken want zeggen dat het niet mag maakt nog geen enkele indruk.
pi_100950144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Keshet het volgende:
:D!

Ivan is tegenwoordig vooral autoritair. Hij weet precies wat hij wil en hoe hij het wil. Vorige week was ik in de gratie en moest ik hem bijvoorbeeld voortdurend tillen. Deze week is zijn vader aan de beurt. En als iets hem niet zint, zegt hij gedecideerd: "Néé, mama. Néé."

Oh, en hij begint een voorkeur voor bepaalde kleding te ontwikkelen. Als er een beest opstaat is het goed. Mijn lief was vanochtend vroeg wasmanden aan het doorspitten op zoek naar een olifant. :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:02:27 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100950182
Liefhebber :D
Maar Mette is niet zo heel vaak een stervende zwaan meer gelukkig. Ze begint redelijk te worden en te begrijpen. Erg fijn.
Trouwens, Pingu is hier ineens ook een hit, wat grappig zeg. Ze heeft inmiddels natuurlijk ook al een pinguin knuffel, die gaat ze dan pakken als pingu op tv is, gaan ze saampjes kijken.

Met mn moppie gaat het gewoon goed, steeds meer woordjes en geklets, ze begint eindelijk een beetje los te komen op dat front. Ze is momenteel gewoon heel erg gezellig. Wel ontzettend mamahang (heel handig met een hoogzwangere buik, maar het gaat nog steeds, gelukkig is ze licht).
Oja ze kan de naam van haar toekomstige zusje zeggen als je vraagt 'hoe heet je zusje?' O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')