abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100965065
Asy, gefeliciteerd! Wat gaaf! :o *O*

Wij zitten nu in een supermooi hotel in München. Straks nog 350 km rijden en aan zijn we in Italië. Lente heeft zich zo goed gedragen in de auto! We hebben gister 800 km gereden en we maar twee keer hoeven stoppen.

En vannacht heeft ze prima bij ons op de kamer geslapen. Gezellig wakker worden zo. O+
pi_100965076
Jaaaaaaaa Asy *O* *O* *O* *O* Nog zo'n leukerd in de maak! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100965103
Munchen! Het is daar zo mooi O+ Ik ben daar een keer geweest als student, een hele dag gereisd met de trein :D Wat fijn dat het slapen op dezelfde kamer zo goed gegaan is!
Gaan jullie naar Slot Neuschwanstein? Daar is een heel helder meer in de buurt (drinkwaterkwaliteit!) waar je kunt zwemmen.

Oef, dat wordt een grote uitdaging met jullie kleine ontdekker dus Poppejans :) Ik zou voor de zekerheid zo'n polsbandje met naam en adres voor hem halen (bij de Hema toch?)

Waarom wordt Niels steeds zo vroeg wakker :O tussen 5 en 6 uur. Vandaag ging hij bij grote uitzondering weer slapen, maar ik kon niet meer slapen :')
Ik ben wel heel blij dat hij weer slaapt. Gisteren heeft hij een hele tijd met ons meegelopen in de stad en in winkels, daar was hij zo van onder de indruk dat hij pas om 21.30 uur sliep 's avonds.
Ik heb ook eens geprobeerd wat er zou gebeuren als ik hem een onderbroekje aan zou trekken. (Wat staat dat cute O+ minikontje). Maar daar waar hij met broek en luier aan enthousiast op het potje gaat zitten was hij nu Oost-Indisch doof wanneer ik het met hem over het potje probeerde te hebben _O- Het is dus nog wat te vroeg denk ik ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100965140
Claudia, Pingu is ook geweldig O+

Lastig hoor Spewey. Ik reageer op zulk soort dingen (hij slaat mij nog niet, maar de katten wel. Na een aai-fase :X) door zijn handje te pakken en te zeggen dat hij niet mag slaan maar wel aaien en het dan voor te doen. Als hij door zou blijven gaan zou ik hem uit de situatie halen door hem ergens anders neer te zetten en daar af te leiden.

Niels heeft nog niet echt driftbuien gehad, wel boze buien als hij moe is, meestal op het aankleedkussen, maar niet omdat hij iets niet mag in een winkel ofzo. Sinds kort gaat hij wel op de grond liggen als hij iets niet mag, maar dan zucht hij diep of hij zegt er "eeeeh!!" bij. Of hij gaat trappelen op de grond en loopt bij me weg.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:24:09 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965199
Dank je wel voor jullie lieve reacties :@
De vermoeidheid is inderdaad een combi tussen zwanger en 7 nachten heul weinig slaap.

Ssserpente wat fijn dat de reis tot nu toe zo goed gaat! *O*
pi_100965325
Asy van harte gefeliciteerd!! :D *O* *O*

Sserpente wat super dat ze zo goed geslapen heeft en het in de auto ook goed gegaan is :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:07:56 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100966007
Ssserpente, fijn dat het zo goed ging!!

Poppejans, wij hebben de camping zo uitgezocht dat we zeker wisten dat het zwembad omheind was en er maar weinig auto's op het terrein kwamen. Dus dat Noortje wel eens veilig van de plek kon wegrennen. De camping was ook niet heel groot trouwens. Sommige ouders schreven met pen het nummer van hun plek op de hand van het kindje. Ook makkelijk.
pi_100966602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:07 schreef becky27 het volgende:
Sommige ouders schreven met pen het nummer van hun plek op de hand van het kindje. Ook makkelijk.
Oh wat een goede tip!! ^O^
En heb sowieso polsbandjes bij me voor op het strand waar ik mn mobiele nummer op kan zetten. Ooit eens gekregen van de reddingsbrigade geloof ik
Wij zitten ook op een redelijk kleine (kust)camping. Ach, t zal wel goedkomen en erachteraan lopen is nog eens goed voor de lijn ook :P en boekjes kijken/spelen/kleuren zou hij ook even in de kinderstoel kunnen doen, want we hebben er bewust een kinderstoel bij gehuurd.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:57:08 #109
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100971003
Asy Gefeliciteerd :D Leuk!

@ Pingu O+

Oona is de woonkamer aan het verbouwen :')
Arm ding had vanmorgen echt veel last van haar tandjes.. dus ben al lang blij dat ze lekker aan het rausen is nu....

1 voordeel hebben die tandjes wel ;) dan slaapt ze lekker veel en kon ik ook ff inhalen vanmorgen! Heerlijk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100973054
Fijn ssserpente dat het goed gegaan is!

Wat een driftbuien kunnen er toch bestaan! Mini hier kan wel heel hard huilen en boos zijn in dat geval wil ze haar tanden slaan of grijpen?!
Wat betreft een tuigje die wil ik wel graag maar alleen voor als ze mee gaat lopen met de hond uitlaten, moet dan langs een drukke weg en kanaal maar vooralsnog zit ze prinses heerlijk in dr stoeltje op mnd gister gekregen scootmobiel!
pi_100975033
Wij hebben zo'n naamplaatje voor Lente voor om dr nek. Kom je ooit ergens gratis bestellen.

We hebben toevallig een dvd van Pingu meegenomen in de auto voor Lente. Lagen in de Hema samen met een vakantieboek afgeprijsd. Ik vind het niet zo, vind de manier van communiceren zo druk en driftig. Maar Dora is helemaal afschuwelijk! Dat kind praat half Engels! Belachelijk! Nooit geweten ook. We hebben een videoschermpje van vrienden geleend en daar zat een Dora-dvd bij.

Twink, we zijn alleen maar voor de doorreis in Duitsland geweest, dus verder niks bezichtigd. Op de terugreis willen we mss wel even langs kamp Dachau.

Nog 60 km, het is 36,5 graden buiten. Ik ben zo trots op Lente, ze heeft werkelijk nog geen seconde vervelend gedaan. Ze ondergaat het heel dapper! O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:13:00 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100978496
Ik hou ook niet van Pingu :N
Wel van Peppa Pig en Harry is ook helemaal verslaafd O+

Wat fijn dat Lente zich zo goed houdt!

draak, wat fijn! Een scootmobiel! Wat een vrijheid! Kun je er lekker op uit met je meisje O+
pi_100983997
asy ik had natuurlijk ook wel een scootmobiel maar deze heeft een kinderzitje
vooralsnog ging ze gewoon mee in de bondolino of doek en dat stukje mis ik wel hoor
maar voor haar is dit zoveel fijner, ze zit zo vaak te kletsen achter me
tis ook best gezellig zo
( en naar kdv doe ik lekker nog in de bondolino heb ik besloten, teveel gedoe met daar binnen kunnen brengen en op de nieuwe scoot heb ik voor ook weer meer ruimte...)
pi_100984017
lekker weer dus in italie sserpente, wij gaan volgende week naar oostenrijk en die week erop door naar italie....
pi_100993684
Pingu vind ik ook niet zo, veel te druk. Dora zet ik er niet op, vreeeeselijk.
Wolf zit momenteel in zn Sesamstraat fase O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:48:19 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100993749
Hoewel het vanochtend wel wat aan de vroege kant was (half 7) en hij zich vannacht 1x gemeld heeft, is het verder redelijk goed gegaan.
alleen jammer dat ik dan niet kon slapen van pijn en piekeren
Hij eet momenteel als een bootwerker en hij wordt zo groot in zijn doen en laten O+
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:09:37 #117
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100994062
Asy van harte gefeliciteerd! *O*

Wat betreft tuigje, wij hebben er wel 1, inclusief stick en touw. Wij zijn water-mensen en aan het water is het veiliger om Nathan vast te zetten. We hebben em nog nooit gebruikt, op de camping kroop hij niet zelf naar het water (wat 5 meter verderop was) en op het zomerhuis hebben we het ook nog niet gebruikt, het weer was de laatste tijd nogal beroerd dus is het geen leuke plek om heen te gaan. Als ik een kind zou hebben dat als ongeleid projectiel over parkeerterreinen rent en de straat over steekt in zn eentje dan zou ik em vastbinden. Maar goed, tot nog toe blijft Nathan in onze buurt.

Nathan heeft in 1 ruk geslapen van 20.00 tot 7.00 :o *O*

Serpente goede reis *O*

Draak lekker een scootmobiel met zitje *O*
pi_100994112
Sesamstraat is zo leuk! Meneer Aart vooral. O+

Lente smeert m ook gewoon, hoor! Hier op de camping helemaal. Zodra we aankwamen en dr driewielertje uit de auto haalden, peerde ze m erop. Ze fietste zonder omkijken ons straatje uit en het bochtje om. Ze lijkt ook oprecht opgelucht zodra ze denkt dat je r niet meer in de smiezen hebt. :')

Edit: de eerste opmerking van onze Italiaanse buren hebben we al binnen: "Jullie gaan je niet vervelen deze vakantie! :D "

We hebben ook pas vijf keer achter dr aan moeten rennen vanmorgen. Leuk leedvermaak natuurlijk. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Ssserpente op 21-08-2011 09:27:58 ]
pi_100994517
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 06:55 schreef Poppejans het volgende:
Pingu vind ik ook niet zo, veel te druk. Dora zet ik er niet op, vreeeeselijk.
Wolf zit momenteel in zn Sesamstraat fase O+ O+
Ik vind Sesamstraat wat saai. Behalve O+ Bert & Ernie O+ dan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100994524
dracu, ik zag een foto van je scootmobiel. Heel gaaf!
pi_100994539
Oh, ik ben er achtergekomen dat Ivan zijn naam gewoon wel kan uitspreken. Hij zegt nu 'Evienah' omdat hij het gewend is, maar als ik hem corrigeer dan spreekt hij zijn naam goed uit. Hij kent zijn tweede naam en achternaam nu ook. Grappig hoe snel hij dat op heeft gepikt. Het lijkt me zo verwarrend om erachter te komen dat je meerdere namen hebt, maar hij vindt het allemaal heel logisch.
pi_100994598
Niels is ook nog steeds fan van Sesamstraat O+ Vooral Purk en Pino vindt hij leuk.

Knap hoor Ivan O+

Ssserpente en Poppejans, Niels is ook nog steeds een wegloper hoor ;)
Gisteren hadden we een buurtbbq en waar alle andere kinderen bezig waren met de glijbaan en het springkussen (al waren die wel ouder) liep Niels andermans tuinen, schuren en huizen in en onderzocht snoeren en wielen enzo. Een keer waren we hem kwijt :X, was hij binnen op de tafel van een van de buren aan het trommelen. Hij is ook zo snel! Gelukkig had ik hem een knalgeel shirt aangetrokken, dus hij was goed zichtbaar.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_100994619
Ivan is ook een wegloper. Op sommige fronten kan hij heel goed gevaar inschatten en hij begrijpt ook wel dat hij in de parkeergarage bij ons moet blijven, maar hij rent meestal toch gewoon weg.

Oh, en sindskort probeert hij Lena op de te pakken. Stiekem vind ik het schattig, maar ik ben er maar meteen heel streng in geweest.
pi_100994918
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind Sesamstraat wat saai. Behalve O+ Bert & Ernie O+ dan.
Die vindt Wolf het leukst! (en ik ook haha) alleen maakt hij van Ernie iets vaags, de klank zegt hij wel maar het klinkt als yiiiingyiing :') Pino en Ieniemini zegt hij wel verstaanbaar.
En Elmo zegt hij met een raar stemmetje ''omo'' klinkt als... :@

Knap dat Ivan zijn naam kan zeggen!

Blij ben ik met al die herkenbaarheid hier wb het weglopen :D
Mijn moeder zegt constant dat ze dat bij ons (zusje en ik) nooit heeft meegemaakt vroeger en dat wij overal lief bleven spelen/haar in de gaten hielden.
Ssserpente, dat gaat een actieve vakantie worden zo te lezen :P en ik denk dat ik hetzelfde kom melden na volgende week hoor.
Wat Twinkly ook zegt, waar andere kinderen bij bijvoorbeeld een speeltoestel blijven,zal Wolf zo bij mensen naar binnen lopen
pi_100995256
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef Poppejans het volgende:

Blij ben ik met al die herkenbaarheid hier wb het weglopen :D
Mijn moeder zegt constant dat ze dat bij ons (zusje en ik) nooit heeft meegemaakt vroeger en dat wij overal lief bleven spelen/haar in de gaten hielden.
Ik heb het idee dat ouders snel vergeten hoe hun eigen kind op een bepaalde leeftijd was. Misschien herinnert ze zich jullie meer zoals jullie met een jaar of 3-4 waren en dat is gewoon alweer een heel andere leeftijd.

Wij hebben bewust voor een vakantiehuis met omheinde tuin gekozen trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')