abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:18:18 #41
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100946416
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Nou jaaaa, gewoon Emma's woordje niet raden! Tssssk!
Het betekent 'Gezondheid!' :D
Aviva noemt het 'tontheid' O+

Gelukkig is Aviva niet alleen in het dramatisch op de grond liggen gillen :)
Zullen we een grond-gil-meet doen? :P
Kunnen de mama's koffie drinken terwijl de kids samen naast elkaar liggen te gillen ^O^
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_100948421
:D Ik ben voor, ik zorg voor oordopjes (Zoë kan het echt hard en héél erg schril.)
Zou alleen willen dat ze zich niet zo overstuur maakt dat ze er gewoon van moet overgeven.

Wat ook de bom hier is, is op je mama aflopen en in 't gezicht te meppen als het liedje wat gezongen wordt je niet aanstaat (in de maneschijn). Vraag me toch af hoe ik iemand van bijna 18 maanden duidelijk moet maken dat dat dus niet de bedoeling is, ben dit zo niet gewend van haar broertje.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:40:58 #43
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_100949391
Daar zou ik 't antwoord ook wel op willen weten Spewey. :@
A grand adventure has begun.
pi_100949578
bij selene werkte het op die leeftijd goed om dan haar handjes te pakken en rustig te zeggen "nee, zo doen we dat niet!" na 2 x dat hield ik op en zette ik haar gewoon weg. met ravi werkt dat nu ook goed. echter: werkt lang niet bij alle kindjes en alle leeftijden :'( eenmaal fors aan het peuterpuberen hielp die aanpak bij selene niet meer :@

wat ik wel denk van zulk gedrag is dat het deels ook gewoon nieuwsgierigheid is. zo van "heej! wat doet mama als ik dit doe?" PETS!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100949639
Hier zijn de driftbuien al een tijdje voorbij. Nou ja, ze komen sporadisch voor als hij een suikerdip heeft of moe is. Maar verder is hij heel redelijk en coöperatief.

De nieuwste televisiehit is hier trouwens Pingu.

Ik vind het zelf ook wel leuk. :@
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:48:40 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100949691
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef Spewey het volgende:
:D Ik ben voor, ik zorg voor oordopjes (Zoë kan het echt hard en héél erg schril.)
Zou alleen willen dat ze zich niet zo overstuur maakt dat ze er gewoon van moet overgeven.

Wat ook de bom hier is, is op je mama aflopen en in 't gezicht te meppen als het liedje wat gezongen wordt je niet aanstaat (in de maneschijn). Vraag me toch af hoe ik iemand van bijna 18 maanden duidelijk moet maken dat dat dus niet de bedoeling is, ben dit zo niet gewend van haar broertje.
Handjes vastpakken en zeggen dat het niet mag...
x100 :X

En jaaaa! We hebben wel 3 vaste poepluiers gehad vandaag!
Gelukkig had de huisarts dus gelijk en duurde het 'maar' een weekje!

Keshet, wat een moeilijk woord zeg! :D
Hier komt het niet verder dan 'det' ow en sinds 2 dagen 'wah-wah-wah' waarvan ik geen idee heb wat het nou betekent. De rest is allemaal met je vinger naar wijzen en dan gewoon heulheulheul hard gillen totdat ze doen wat je zegt :Y
of niet en dan smijt je je gillend op de grond ;)
pi_100949750
Lastig hoor, heb haar 1 keer weggezet en toen stortte ze ter aarde en begon te krijsen, als ze goed kon praten zou ze waarschijnlijk dit hebben gezegd: "Ik ben zo ziehielig, mag niet eens mama meppen".
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:50:40 #48
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_100949758
Zo doe ik het tot nu toe ook Simmu. Zet nog weinig zoden aan de dijk. :D
Ik merk ook dat het echt uitproberen is; ze is erg met actie/reactie bezig.

Vorige week bedacht ze dat ze zichzelf ging slaan ipv mij als ze haar zin niet kreeg. Daar kwam ze snel van terug, haha.

Ach, zolang ik consequent blijf zal het kwartje (of Frank, speciaal voor Leonnieke) vanzelf vallen. Dat is tot nu toe met alles gelukt!
A grand adventure has begun.
pi_100949783
Pingu is ook leuk :D

Over dat slaan: wat Simmu zegt. Gelukkig is het hier bijna nooit nodig.

Keshet, ik geloof dat wij niet vaak genoeg gezondheid zeggen :@ we doen altijd wel overdreven hatsjoe als Hannah niest. Dat vindt ze heel grappig en nu doet ze het zelf ook 'nep'.

Mijn kleine meisje wordt groot :'( ze heeft vandaag afscheid genomen bij de babygroep op het KDV, na 2 dagen wennen bij de dreumesjes. Ze vinden haar helemaal te gek in de nieuwe groep en ze ook heel erg goed! Ik denk dat ze er echt aan toe was.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:52:27 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100949815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Zo doe ik het tot nu toe ook Simmu. Zet nog weinig zoden aan de dijk. :D
Ik merk ook dat het echt uitproberen is; ze is erg met actie/reactie bezig.

Vorige week bedacht ze dat ze zichzelf ging slaan ipv mij als ze haar zin niet kreeg. Daar kwam ze snel van terug, haha.

Ach, zolang ik consequent blijf zal het kwartje (of Frank, speciaal voor Leonnieke) vanzelf vallen. Dat is tot nu toe met alles gelukt!
Oja dat doet Harry ook!
Althans hij bonkt dan (hard) met zijn hoofd tegen de deur/vloer en dan begint hij hard op zijn hoofd te slaan en aan zijn haren te trekken omdat het zeer deed 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')