abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:54:33 #21
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100886384
Dat dansende mupje! Wat lief! Nathan danst helemaal niet, maar wij luisteren alleen muziek in de auto, dan heeft ie de vrijheid niet.

Brusjes klinken lief O+
pi_100910359
Ja zeg, hou eens op met die broeder- en zusterliefde! O+

Becky, ze danst gewoon op de maat! Dat doet Lente niet, hoor. Die zal mijn ritmegevoel wel hebben. :')

Lente valt de afgelopen twee dagen maar niet in slaap, hoewel ze 's avonds tijdens het eten helemaal kapot lijkt; dan kan ze alleen nog maar huilen, om Alles. Maar zodra ze in d'r bedje ligt, ligt op d'r gemakje twee uur lang te spelen. Voorheen sliep ze altijd prima in, juist als ze moe was.

Ik moet wel om d'r lachen, hoor. Ze maakt echt grapje de laatste tijd. Net zegt ze: "Papa da buiten koken? Naaaai! (Nee!)"

Morgen op vakantie naar Italië! We doen een tussenovernachting in een hotel in Duitsland, dus dan moet ze bij ons op de kamer. Tnt is dat niet altijd een succes gebleken, want met papa en mama in zo'n groot, fijn bed pal naast je, ga jij natuurlijk niet in je uppie in een campingbedje liggen slapen.

We zullen zien!
pi_100910464
Serpente, fijne vakantie!

Ik wil BJ hier even feliciteren met je/jullie dochter en zusje.
Ben erg benieuwd naar foto's van Evie de trotse zus.

Geniet ervan!!!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:19:05 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_100912314
Hier bij Jochem best wel last van de BMR, maar die uitwerking kwam samen met wat tanden/kiezenleed :X

Fijne vakantie Serpente!

En wat heerlijk dat gedans :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_100912420
Zoë heeft ook flink last gehad van de BMR en vervolgens krijgt het schaapje alsnog de Rode hond. :')

Hele fijne vakantie Ssserpente, hoop dat je heerlijk weer hebt.
pi_100915494
Oh fijn ssserpente, lekker naar Italie!!!
Geniet ervan! Hopelijk heb je daar lekker weer!

Wij gaan ook morgen weg, naar het verre Limburg!
(hoewel voor ons toch 3 uur rijden)
We hebben er zin in!
Na al dat geklus met ons nieuwe huis is er eindelijk GEZIN-TIJD!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100919828
Fijn becky dat slapen goed ging en dat dansje geweldig!

As tuurlijk mag je in dr OP maar ik dacht dat de modjes als ze tijd hebben de lijsten bijwerken dus durf nu niet aan te passen ...

Ssserpente en karin fijne vakantie!

Wat mooi om te lezen over broer en zus liefdes

zoe nee toch? Niet de rode hond krijgen hoor!

Mini heeft hier zeker wel last gehad van de bmr 2dgn later al met ook echt hoge koorts zo'n 4a5 dagen
en het is nu echt een kontschuivertje vandaag is ze vanuit de keuken zo naar mij in de woonkamer gegaan!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:59:59 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100926979
Oe Karin, waar gaan jullie in Limburg?

BMR was hier ook reden voor wat verhoging en hangerigheid :Y

Ik ben moe. Kindlief lijkt redelijk opgeknapt maar natuurlijk helemaal uit zijn ritme en gilt/krijst om zijn zin te krijgen ja ook 's nachts :X.
Had ik al gezegd dat ik moe ben? :O
pi_100927341
Volgens mij ben je moe... ;)

Hier sinds 3 dagen een meisje wat hysterische huilend en met armpjes wapperend op de vloer gaat liggen omdat ze haar zin niet krijgt of iets niet snel genoeg gebeurt, Tot kokhalsen aan toe. :o
M'n moeder vertelde heel blij dat ze op mij lijkt, nou lekker dan. :(
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:57:42 #30
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100935106
Karin en Serpente lekker op vakantie. Geniet ervan! Wij verschansten ons in de badkamer totdat Nathan in slaap was, ging best goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')