abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:10:56 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101037383
Keshet wat klinkt dat heerlijk.

Serpente, jammer dat ze verbrand is :* . Ik had voor Nathan een zwempak tot de ellebogen en knieën, alleen zn onderarmpjes waren dan wat rood maar niet echt verbrand.

Ik ben blij met Uki, ik heb 1 of 2 keer Bumba gekeken en vond het zo verschrikkelijk dat Nathan dat niet te zien krijgt. Hij wordt ook echt stil van Uki.

Mefke wat naar! Even volle melk en verder ook volle producten? Roomboter met pindakaas oid op brood?

Spewey, ik zou het wel doen als ik jou was. Als ze het zo geweldig vind kun je haar daar best mee naartoe nemen. Enige nadeel is dat ze niet echt leeftijdgenootjes heeft en dat ze wel moet kunnen meedraaien in het programma. Als jij denkt dat ze dat wel kan zou ik het doen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:13:47 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101037474
mefke, Asy heeft Harry ook een tijdje op "krachtvoer" gezet. wellicht heeft zij tips?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101037859
Keshet het klinkt alsof jullie het heerlijk hebben gehad.

Helaas geen tips voor je Mefke. Wel naar dat hij niet wat extra reserves heeft nu.

Spewey, misschien kan je overleggen of je kan proefdraaien. Kijken of het jou bevalt, maar ook Zoe.

Mag ik even trots zijn op mijn zoon. Hij gaat echt als een speer. Hij wil steeds meer zelf doen. Hij prikt nu wat aan zijn vorkje en stopt dat zelf in zijn mond. Gewoon uit zichzelf. Oke, met het opprikken heeft hij soms nog wat hulp nodig en als het niet snel genoeg gaat gebruikt hij gewoon zijn handen, maar ik vond het toch knap van hem.
En hij weer nu ook wat zijn oor is, en kan dat ook zeggen. En hij houdt zijn speelgoedtelefoon steeds tegen zijn oor aan om te bellen.

Oke, hij kan nog steeds niet uit een beter/tuitbeker/rietjesbeker drinken, maar dat komt waarschijnlijk ook vanzelf. Dat wordt het project na de vakantie denk ik.
pi_101038509
Dan krijgt Lente altijd krachtvoer. :D Iig elke dag volle melk, roomboter pindakaas! Maar nu ik erover nadenk is dat mss toch iets te veel van het goede en zelfs een beetje projectie. Ik was zelf als kind een spriet en at nauwelijks. Ik ben er altijd van uitgegaan dat dat bij mijn kind ook wel het geval zou zijn. Maar Lente eet juist prima en zit boven dr lijntje. Straks wordt ze nog te dik door dr feedermoeder. :')

Lastig, Mef, ik zou het zelf wel iets vinden om de ha even voor te raadplegen. Hoe sta je daar zelf in?

Ik vind het heel knap van je zoon, As! Uit een gewone beker drinken komt vanzelf wel, hoor, ook als je er geen project van maakt. :)

Spewey, als jij het leuk vindt, zou ik het gewoon doen. Ik kan me niet voorstellen dat het kwaadkan om één ochtendje met oudere kinderen op te trekken.

Keshet, wat klinkt dat heerlijk! Ik zou er bijna jaloers van worden. :P

Vanmorgen met Lente naar het strand geweest. Was een iets minder groot succes dan het zwembad. Plakkend zand is natuurlijk alle reden om uit je dak te gaan!
pi_101043897
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef Ssserpente het volgende:
Straks wordt ze nog te dik door dr feedermoeder. :')

_O- :D Heb nu wel heel ranzige mental pics.. :')

M'n oudste krijgt alleen maar volle producten en die kan zich nog altijd achter een lantaarnpaal verstoppen.

Heheh Lente, plakzand is ook een goede reden om uit je stekker te gaan, Zoë had dat met het kiezelstrand, na iedere stap ging mevrouw zitten om haar voetjes van steentjes te ontdoen.

Meehelpen op de psz zou ik dan puur voor Zoë doen en zij hoeft niet echt in een programma mee te draaien, dat hoeft geen enkel kindje, alleen samen fruit eten, wat drinken en het schoenenlied is een verplichting. Lief zei dat als ik denk 12+ peuters te kunnen overleven dat het ene ochtendje per week, het misschien wel heel erg leuk voor Zoë is.

Wat goed van je kleine man As!
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:27:13 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101044115
Hier ook voor Harry alleen volle produkten. Alleen roomboter smeren we eigenlijk niet meer. DIe staat nog wel in de koelkast maar ik vergeet hem er altijd van tevoren uit te halen dus hij is dan niet echt smeerbaar als ik hem nodig heb ;)
Ik doe wel vaak een klontje door zijn eten, bijv bij stamppot.
De rest van zijn krachtvoer bestond uit bv ;)

As, wat goed zeg! O+
pi_101044566
Ach Mefke;

Mijn oudste zat altijd onderin de curve. Broodmager was hij altijd en is hij nog steeds. Maar hij heeft altijd supergoed gegeten, lust alles, eet alles...nooit een probleem.
Je moet niet met hem buiten komen als het te hard waait maar verder is het een gezonde 10 jarige.
Ik zou me er niet te druk om maken, denk ik (misschien even in de gaten houden dat hij niet meer afvalt)
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:39:04 #168
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_101051324
Zondag vlieg ik met transavia, weet iemand wat we mee mogen nemen qua babyvoeding?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:00:52 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101052431
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef lily het volgende:
Ach Mefke;

Mijn oudste zat altijd onderin de curve. Broodmager was hij altijd en is hij nog steeds. Maar hij heeft altijd supergoed gegeten, lust alles, eet alles...nooit een probleem.
Je moet niet met hem buiten komen als het te hard waait maar verder is het een gezonde 10 jarige.
Ik zou me er niet te druk om maken, denk ik (misschien even in de gaten houden dat hij niet meer afvalt)
Dat klinkt als *woesj* "Whaaaaaaa dagdag"
pi_101052707
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag vlieg ik met transavia, weet iemand wat we mee mogen nemen qua babyvoeding?
je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite
quote:
Babyvoeding aan boord:
U mag babyvoeding aan boord meenemen: voor gebruik tijdens de vlucht (bijvoorbeeld nutrilon poeder met pap) moet u de babyvoeding bij de bagagecontrole apart aanbieden. Dit hoeft niet in een doorzichtige plasic zak en de hoeveelheid heeft geen beperking. U kunt het babyvoedingpoeder zowel kant en klaar als in de poedervorm vervoeren. Aan boord kunt u warm water verkrijgen, helaas beschikt men niet over opwarmmogelijkheden.
voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.

Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')