quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Mijn telefoon doet nu hetzelfde als die van Pino deed.
Batterij 6%? Valt uit? Weer aan, mooi batterij laadt weer op (zonder aan een lader te zitten).
heb jij 2.3 al?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks, zal launcher ex proberen.
Launcher pro staat trouwens niet in mn app list
T-Mobilequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef FUFR het volgende:
JJ, effe uninstallen en de nieuwste versie er op knallen..
Welke link? Ik heb de makkelijkste uitgezocht toendertijd als je die niet begrijpt zou ik er gewoon niet aan beginnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef MXD het volgende:
Heeft er iemand een goede tut om te rooten en dan een ROM erop te zetten? Van die link in de OP snap ik geen moer.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Ebbao het volgende:
hebben anderen ook last van een zwart scherm als je een trailer wilt bekijken in de imdb app?
Tel is sgs+
Waar zou het aan kunnen liggen? Telefoon is nog nieuw en is mijn eerste android ervaring. Moet ik nog een losse codec in de vorm van een app downloaden om beeld te krijgen? Het geluid bij de trailer doet het overigens wel prima.quote:
probeer anders de app te verwijderen en opnieuw te installeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:28 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Waar zou het aan kunnen liggen? Telefoon is nog nieuw en is mijn eerste android ervaring. Moet ik nog een losse codec in de vorm van een app downloaden om beeld te krijgen? Het geluid bij de trailer doet het overigens wel prima.
als het nog niet via kies verschenen is kan je het niet echt officieel noemen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Er schijnt een officiële 2.3.5 versie te vinden te zijn.
Iemand die al geprobeerd?
als je op de notificatie klikt brengt ie je dan niet naar de app?quote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik krijg af en toe notificaties voor Top Ringtones! en Nieuwe games! en meer van dat soort troep. is er een manier om dit uit te zetten? weet niet door welke app t komt, zie alleen een sterretje met een oranje rondje als logo..
zag net dat je heel snel ff ziet door welke app t komt voordat ie de browser opent. in dit geval blogger droid. thanks.quote:Op maandag 12 september 2011 15:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je op de notificatie klikt brengt ie je dan niet naar de app?
https://market.android.co(...)eature=search_result
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |