Ik neem aan dat CWM ook gewoon in de ICS-flash zit?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Catch22- het volgende:
die komt op je SD kaart en kan je via CWM terugzetten.
Volgens mij is het ook mogelijk om hem met ODIN te pushen in downloadmode maar dat weet ik niet zeker
Goed om te weten, ik wilde ook wat andere custom-roms testen. Ik neem aan dat NANDROID gewoon een standaard-principe is voor ontwikkelaars wat gewoon vanuit elke custom-rom is terug te zetten?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef Catch22- het volgende:
Jep. CWM Heb je eigenlijk altijd wel. Je doet er wel verstandig aan om je NANDROID backup voor de zekerheid ook even op je pc te zetten
teveel om op te noemenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat had je er op staan en wat waren je bugs?
Vooral dat laatste is vervelend bij een telefoon ja....quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
teveel om op te noemenhij viel steeds uit, liep vast en kon niet gebeld worden.
Is een android standaard binnen cwm.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik wilde ook wat andere custom-roms testen. Ik neem aan dat NANDROID gewoon een standaard-principe is voor ontwikkelaars wat gewoon vanuit elke custom-rom is terug te zetten?
Misschien wat domme vragen, maar ik ben lerende....
CWM zit niet in een ROM, het zit in de bootloader. De ROM zelf staat op een heel ander deel van de telefoon, waardoor je dus met het flashen van een ROM je telefoon nooit kan bricken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat CWM ook gewoon in de ICS-flash zit?
Hoe dan ook, we gaan het gewoon proberen! Thanks.
Helder. En doordat CWM in de bootloader zit, blijft hij daar lekker zitten als je een andere ROM flashed.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
CWM zit niet in een ROM, het zit in de bootloader. De ROM zelf staat op een heel ander deel van de telefoon, waardoor je dus met het flashen van een ROM je telefoon nooit kan bricken.
De nandroid-backup komt trouwens op je SD-kaart. Onnodig dus om die op je pc te zetten.
Precies. Dat is ook het mooie, zo kan je dus bij een verkeerde flash altijd nog je telefoon herstellen door een backup terug te zetten of een andere ROM te flashen, want je kan altijd nog in CWM komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Helder. En doordat CWM in de bootloader zit, blijft hij daar lekker zitten als je een andere ROM flashed.
godverquote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef jimjim1983 het volgende:
grmbl, mn kapotte telefoon opgestuurd vanwege al die kuren. krijg ik m nu terug en t enige wat ze gedaan hebben is een software updatehoop dat t voldoende is maar die vorige software was dan wel echt verschrikkelijk slecht
dat heb ik nog niet gehad sinds ik m terug heb maar hij is wel weer zomaar vastgelopenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:43 schreef Catch22- het volgende:
Als je T-mobile hebt kan je je toestel zo vaak terugsturen als je wil, maar gesprekken missen ligt aan het netwerk.
Mijn bazen hebben dat ook regelmatig, telefoon ligt op het buro, vol bereik en ineens 4 smsjes van gemiste gesprekken. T-Mobile is echt pure stront.
verlies ik daar mn garantie niet mee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef Catch22- het volgende:
gewoon zelf even een nieuwe rom flashen zonder tmobile meuk
je penis aan je telefoon laten zien?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik breng m nog een keer terug voor reparatie, daarna ga ik m maar flashen.
Ik schat in dat je die volgorde beter om kunt draaien. Flash gewoon de nieuwe 2.3.5, die is behoorlijk goed als je wel een officiële Samsung-Rom wilt draaien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik breng m nog een keer terug voor reparatie, daarna ga ik m maar flashen.
Waarmee wil je precies geholpen worden MXD? Je speaker is gaar, die kan jezelf proberen te fixen met genoeg technische kennis. Uiteraard verspeel je dan je garantie.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef MXD het volgende:
Misschien iemand die mij kan helpen?
ik heb dus een SGS, maar mijn geluid doet raar.
Onder raar versta ik dat hij het op laag volume prima doet, op volume 7 erg kraakt en haper, en hoger gewoon niets meer doet.
Ik had dit een tijdje, waarna mijn geluid het 2 weken helemaal niet meer deed![]()
Vandaag is m'n speaker weer enigzins tot leven gekomen (vraag me niet hoe) en ik wil graag oplossingen vinden. Telefoon valt nog in de garantie, maar heb eerlijk gezegd weinig zin hem voor 6 weken op te sturen zonder andere mogelijkheden beken te hebben.
Gewoon bellen werkt overigens wel prima, dus het moet de speaker zijn.
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |