2.3.3? Dat is ZO maart 2011.....quote:Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef maril het volgende:
Naar een jaar lang vloekend en tierend via KIES mijn Galaxy S te upgrade en dat hij mijn telefoon niet herkende
Via window Xp Vista en Widows 7 heb ik samsung gebeld. Had dat eerder moeten doen
Want nu is hij van 2.1 naar 2.33 dankzij de service adres. Sommige Samsungs GS schijnen dat niet te kunnen op kies . Nu kan ik wel op KIES en herkend hij de telefoon.
Dus gewoon een adres in de buurt/stad van je zoeken. En hun doen het voor je . Einde ellende
http://www.samsung.com/nl(...)o?page=SERVICE.LOCAT
Service link doet het niet op service rechts bovenin drukken en service-adressenquote:Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef maril het volgende:
Naar een jaar lang vloekend en tierend via KIES mijn Galaxy S te upgrade en dat hij mijn telefoon niet herkende
Via window Xp Vista en Widows 7 heb ik samsung gebeld. Had dat eerder moeten doen
Want nu is hij van 2.1 naar 2.33 dankzij de service adres. Sommige Samsungs GS schijnen dat niet te kunnen op kies . Nu kan ik wel op KIES en herkend hij de telefoon.
Dus gewoon een adres in de buurt/stad van je zoeken. En hun doen het voor je . Einde ellende
http://www.samsung.com/nl(...)o?page=SERVICE.LOCAT
Ik bied ¤ 50,-quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef zijle het volgende:
Ik ga mijn Galaxy S verkopen binnenkort, hij is 1 jaar oud. Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor eentje in erg goede staat alle accessoires/doos/boekjes erbij?
Tja als hij hoger kan , kan ik dat nu wel via kies doen. Maar ik vind het wel lekkerder nu. Ik heb die telefoon al anderhalf jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 13:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
2.3.3? Dat is ZO maart 2011.....
Mijn GPS-signaal was echt klote met 2.3.3 en ik had ook veel meer last van traag reagerende homescreen. Met 2.3.4 is dat allemaal veel beter bij mij. Moet ik er wel bijzeggen dat ik niet de officiële 2.3.3 had en nu ook niet de officiële 2.3.4.quote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef maril het volgende:
[..]
Tja als hij hoger kan , kan ik dat nu wel via kies doen. Maar ik vind het wel lekkerder nu. Ik heb die telefoon al anderhalf jaar.
Ik heb de mijne gisteren verkocht voor 175, wel met een hoop spulletjes erbij (autohouder/lader, sportband, sd kaart, etc)quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef zijle het volgende:
Ik ga mijn Galaxy S verkopen binnenkort, hij is 1 jaar oud. Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor eentje in erg goede staat alle accessoires/doos/boekjes erbij?
Omdat je hem volgens mij moet loskoppelen ergens in het proces en hij dan nog bezig is op je telefoon.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom mag ik zo'n Samsung niet updaten als hij niet volledig is opgeladen, hij heeft nog 35% en hangt aan de pc tijdens het updaten.
35% meer dan zat. Heb mijn laatste update bij minder gestart.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom mag ik zo'n Samsung niet updaten als hij niet volledig is opgeladen, hij heeft nog 35% en hangt aan de pc tijdens het updaten.
Wat had je er op staan en wat waren je bugs?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef jimjim1983 het volgende:
grmbl, mn kapotte telefoon opgestuurd vanwege al die kuren. krijg ik m nu terug en t enige wat ze gedaan hebben is een software updatehoop dat t voldoende is maar die vorige software was dan wel echt verschrikkelijk slecht
Je telefoon kan helemaal niet bricken tijdens het flashen van een ROM.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wees blij, jammer als je phone ineens gebricked is door een spannings dipje ..
Ikdoe zulk soort dingen nooit onder 80%
Nee, want dan flash je gewoon een nieuwe.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je telefoon kan helemaal niet bricken tijdens het flashen van een ROM.
Nee. Je kan meestal nog in de downloadmode. Alleen als je ECHT iets fouts doet wil ook dat niet meerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, want dan flash je gewoon een nieuwe.![]()
Natuurlijk kan dat wel.
Maar dan moet je wel echt iets fout doen. Ik heb al best wel eens wat dingen fout gedaan, maar kon altijd terug in de downloadmode. Zelfs toen ik de tar-files in de verkeerde volgorde had geselecteerd....quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Je kan meestal nog in de downloadmode. Alleen als je ECHT iets fouts doet wil ook dat niet meer.
Die backup zet hij dan op de telefoon en die kun je dan terugzetten in de recovery mode ofzo? Of gaat terugzetten ook weer via CWM?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Moet je eerst een NANDROID backup maken met CWM, die kan je altijd terugzetten.
Is wel ff gepiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |