quote:
Dat lijkt me juist nog best lachequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Keer met een meisje mee naar huis gegaan wist ik veel dat ze nog thuis woonde. Zit je daar de volgende ochtend aan het ontbijt met 2 ouders die je echt aankijken van. Wtf kom jij hier doen
Awkward
Neequote:
Ons mam kan net een spelletje opstarten op internet en facebooken.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet ff doorgeven dat het aardappelen gaan worden.
HOAX, mijn moeder heeft niet de m!lf factor dus waarom is ze bij jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Shit man, ik hoef geen nieuwe papaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Keer met een meisje mee naar huis gegaan wist ik veel dat ze nog thuis woonde. Zit je daar de volgende ochtend aan het ontbijt met 2 ouders die je echt aankijken van. Wtf kom jij hier doen
Awkward
Altijd leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Awkward
Ik zou dan gewoon aangeboden hebben filmpje te kijken met die ouders ofsoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Altijd leuk
Dan wil je toch zo snel mogelijk vluchten of niet?
Want ze heeft op dit moment d'r mond vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Btw ik kwam je zusje net tegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Want ze heeft op dit moment d'r mond vol.
Hoe gaat het nu met je vader? Vanmorgen was hij nogal van streek.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
Btw als we grappen over mijn moeder gaan maken wil ik zelf wel aftrappen he
[..]
Btw ik kwam je zusje net tegen![]()
Hij ligt nu op de bank in feutushouding met een fles whiskey in zijn armen. Maar komt wel goed ik heb een pools hoertje besteld die hem op komt beuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je vader? Vanmorgen was hij nogal van streek.
Ja ik ga denk ik maar trouwen met mijn gitaar, die is een stuk betrouwbaarder als een vrouwquote:
Koekje Borreltje erbij ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie snapt de hint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |