Niet slechtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Under_Score het volgende:
zo, een mooi filmpje gemaakt in de oefenruimte van ATAK hier in de stad.
we spelen Madhouse van anthrax. nummer begint bij 1.40.
commentaar welkom.
ja die punten kloppen inderdaad. ik moet nog goede backingtracks zoeken, maar een goede basist en drummer erbij is wat we zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niet slecht![]()
Laat wel een klik track meelopen want het loopt niet helemaal goed met de timing.
En de zang moet wat minder aan de camera denken en meer aan de zang, voluit mag als het te luid wordt gewoon je arm strekken (mic verder weg)![]()
Einde van de solo door blijven spelen zeker als je met 2 gitaristen bent klinkt imho beter.
die opmerking kreeg ik al eerder, en daar word aan gewerktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
En de zanger klinkt alsof hij half geinteresseert met z'n handen in z'n zak staat te zingenEnergie moet je zelf in je muziek stoppen.
Succes!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:01 schreef stefanhaan het volgende:
Kut een gitaar is al overboden
Het is de gold top
Nja kijken of ik hem nog kan kapen voor 180 euro inclusief belastingen voor de veiling eindigt vanavond.
Help ik je wel even.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:44 schreef stefanhaan het volgende:
Lol allebei overboden![]()
Dan maar dinsdag met een honkbalknuppel wat handelaren opwachten
Ach mocht ik die niet kunnen koop ik wel een but gitaartjequote:
hmm... True.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef The_Dean het volgende:
Je kan dat geld ook in je project of nieuwe Ibanez steken...
Ja zeker!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Dat is het lekkere van thuis wonen en werken. Veel geld, amper rekeningen
Hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:14 schreef brother52 het volgende:
Maar dat weegt niet op tegen de nadelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:14 schreef brother52 het volgende:
Maar dat weegt niet op tegen de nadelen
Jullie zijn gewoon vergeten hoe goed je het thuis hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Stefan, kom je echt achter wanneer je op jezelf woont
Ik heb het hier thuis prima. Kan doen en laten wat ik wil en wanneer ik het wilquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vergeten hoe goed je het thuis hebt![]()
Niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het hier thuis prima. Kan doen en laten wat ik wil en wanneer ik het wil
Op zich kan ik dat nu ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef The_Dean het volgende:
Hoe je het wil, tot hoe laat je het wil, met wie je het wil, ....
Leest je moeder mee ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vergeten hoe goed je het thuis hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |