Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Oja! hij is net uit he? Wat zijn z'n stats?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Ff wat geld zien te regelen om een IF Toby te kopen
Tegen mij kan het niet geweest zijn, heb vandaag alles verlorenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga maar ff stoppenMn moraal is 99 en toch is ELKE afvallende bal voor die kutnoobs met hun Dzeko's en Anelka's. Die lui hebben 9 van de 10 keer allemaal hetzelfde team en defenden door X te bashen en op een of andere manier werkt het ook nog. Ze bouwen geen enkele aanval op maar elke losse bal is een goal
![]()
* GuRBuH ragequit
slecht:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja! hij is net uit he? Wat zijn z'n stats?
Valt tegen ja. Ben benieuwd naar zijn Long shots.quote:
IF de Jong heeft 93 long shotquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Valt tegen ja. Ben benieuwd naar zijn Long shots.
godver mijn team is echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Rijstbal het volgende:
En hijs binnenvoor 4k. Zometeen even zijn ingame stats bekijken.
Wil ook nog De Jong > Janssen en Urby > Anita. Maar die is echt zeldzaam geworden.
[ afbeelding ]
Ajax? Geef aan mij! Ik geef je het 3 dubbele voor terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver mijn team is echt precies hetzelfdebehalve dat ik nog Lodeiro erbij heb en NIF vd Wiel.
k heb trouwens LF Urby gekocht voor 600c, goeie backup voor Miralem
maak daar 2500 van en we hebben een dealquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ajax? Geef aan mij! Ik geef je het 3 dubbele voor terug.
Eerst ff kijken hoeveel een LW >LM kostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak daar 2500 van en we hebben een deal
doe datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoeveel een LW >LM kost
Al koop jij die LW >LM voor me. Dan krijg je Marcello (Iets van 10k waard), 3 kompany's en geef ik je 5k.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dattis trouwens een LF, dus tel er nog maar 300c bij op.
wordt lastig om LW>LM te kopen zonder geld. 64 coinsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Al koop jij die LW >LM voor me. Dan krijg je Marcello (Iets van 10k waard), 3 kompany's en geef ik je 5k.
Wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt lastig om LW>LM te kopen zonder geld. 64 coins
niet echt, die zitten bijna allemaal op 20. Ik heb er een CF IF de jong opstaan voor 4k BIN maar die is nog niet verkochtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
WtfHeb je dan geen gezeik met contracten.
misschien maar ns doen danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:43 schreef Rijstbal het volgende:
Als ik jou was. zou ik hem voor een paar dagen voor 8k erop zetten. Wedden dat die weg is.
volgens mij komt dat gewoon door mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:46 schreef Rijstbal het volgende:
Kutzooi. Kan weer niet connecten met FUT. Gisteren ook al niet.
Ik heb de mijne een paar dagen geleden verkocht, als je eerder was geweest had je die wel voor een redelijke prijs over kunnen nemen, zonde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Daar was ik net te laat. 1 of andere mongool die een IF Vlaar voor 1800 BN er op had gegooid, werd zo voor mn ogen weggeplukt, haha
En de IF vd Wiel...?? Staat er geen 1 op...
Zeker jammer. Maar ja, FUT is ook soms heel veel geduld hebben helaas. Ach, als ik vrijdag mn team maar compleet heb joh, dan ben ik een dagje vrij namelijk. Lekker vanaf sochtends knallenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een paar dagen geleden verkocht, als je eerder was geweest had je die wel voor een redelijke prijs over kunnen nemen, zonde.
Je bent niet de enige..server issues ofzo al de de hele dag..je ziet overal klagende mensenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef DannyDeko het volgende:
Kan nog steeds niet op FUT komen op de xbox. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Is nu al aantal uur zo
Sinds gisteren al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..server issues ofzo al de de hele dag..je ziet overal klagende mensen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
En ik had vandaag nergens last van
Hoe speelt IF Hernandez? Ik heb hem nooit zien spelen in FIFA? Sterk aan de bal?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jZpSTMknbbi9a
xbox, wie wil hem hebben? En dan niet iemand die zijn coins op ebay gaat verkopen..Ik ga hem wel weer verloten denk ik. Deze is alleen een stuk meer waard dan de Serviërs
Daar zit wel wat bruikbaars bij voor mij zuid amerikaans teampjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef Tim86 het volgende:
xbox, wie wil hem hebben? En dan niet iemand die zijn coins op ebay gaat verkopen..Ik ga hem wel weer verloten denk ik. Deze is alleen een stuk meer waard dan de Serviërs
Wel een fijne dribbeleraar jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe speelt IF Hernandez? Ik heb hem nooit zien spelen in FIFA? Sterk aan de bal?
quote:
Ik ga morgenmiddag wel even lotenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar zit wel wat bruikbaars bij voor mij zuid amerikaans teampje(Ja ik vind het carribisch gebied ook onder Z-A valen )
ik meld me weer aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Compleet andere spelers natuurlijk. Ik vind hem wel fijn spelen, maar in de lucht is het natuurlijk kut en als je van die beuk-verdedigers hebt wordt het ook lastiger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Is hij zijn waarde waard? of is Berbatov een betere? Ik zit te twijfelen tussen die 2.
Ok thx, ik dacht dat hij best sterk was in het spel. Dan maar voor Berbatov gaan, lekker door die 5 verdedigers beuken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Compleet andere spelers natuurlijk. Ik vind hem wel fijn spelen, maar in de lucht is het natuurlijk kut en als je van die beuk-verdedigers hebt wordt het ook lastiger.
kut Real vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zet net op het goede moment m'n Sopcast aan geloof ik
Real Madridquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kut Real vergeten.![]()
Snel kijken
Loot nu loot nu. Je trouwe spelers zijn toch al weer van de partijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgenmiddag wel even loten
ja doe doe ome Tim!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Loot nu loot nu. Je trouwe spelers zijn toch al weer van de partij
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Loot nu loot nu. Je trouwe spelers zijn toch al weer van de partij
quote:
4-3-2-1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Fenomeno het volgende:
Kan ik iemand op de ps3 blij maken met een 4-3-2-1 85 steek?
Haha, ben ik net overgestapt naar 4-4-1-1, wel leuk die weggeef acties hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Fenomeno het volgende:
4 tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Fuck it, ik ga nu wel loten. 3 deelnemers. BRB
Mwah, veel goeds heb ik nog niet gezien. Tenminste, niets extra's ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Messi gaat dus weer IF worden (gok ik)
99 99
99 50
99 50
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Dannydeko wint. Knal maar even wat kaarten op de trade
Klaarquote:
Nee, dan zit je op 7. 1 felle en 2 donkere (en dus 1 dode) is wel goed voor 9.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef GuRBuH het volgende:
Weet iemand hoeveel links een CDM in 4-1-2-1-2 nodig heeft? Is 1 felgroene en 1 donkere genoeg?
Net meteen ff gespeeld en het team speelt echt heel fijn.quote:
Damn, dan zit ik vast aan Felipe Melo als CDMquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dan zit je op 7. 1 felle en 2 donkere (en dus 1 dode) is wel goed voor 9.
Mij wel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Fenomeno het volgende:
Mooi man. Ik vind het ook echt een cool team. Erger me echt dood aan de keepers..zijn allemaal kut eigenlijk. Maza is trouwens echt een beest in de lucht..corners van Guardado zijn ook superquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Net meteen ff gespeeld en het team speelt echt heel fijn.Of het ligt eraan dat ik eindelijk weer eens met een fijne opstelling speel
Wat is je team? Dan kan ik ff meedenkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Damn, dan zit ik vast aan Felipe Melo als CDM
Ben bang dat ik alle mogelijkheden wel doordacht heb, maar wie weet. Dit is wat ik nu heb:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is je team? Dan kan ik ff meedenken
Level 1?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:44 schreef Raifu het volgende:
Hier de eerste screenshots van FUT12:
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157627331123081/
Hmm, hij heeft niet echt de stats voor een CDM. Maar misschien is dat toch de beste oplossing. Al zal het dan eerst NIF Stanko wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:00 schreef Tim86 het volgende:
gurbuh: (IF) Stankovic!
Thiago Motta is er ook nog.
Die IF is wel tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft niet echt de stats voor een CDM. Maar misschien is dat toch de beste oplossing. Al zal het dan eerst NIF Stanko worden
Ik heb al heel wat Braziliaanse keepers versleten en IF Helton was idd de beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Tim86 het volgende:
IF Helton zou een leuke zijn voor je als keeper trouwens..geweldige keeper
Helaas werk vandaag dus moest gaan pitten, mocht je hem nog hebben, dan zet ik na mijn werk een speler online en krijg je dm!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:44 schreef Fenomeno het volgende:
Zet net mn serie weer op, als je een speler erop zet en mij een dm met details stuurt zal ik over 40m een offer sturen
Hoop dat de morale wat beter uitgewerkt is, dat je spelers niet na 10 overwinningen en 9 nederlagen in zak en as zitten. Zou prettig zijn voor de wat minder getalenteerde fifa-spelersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef OmniRocket het volgende:
ben benieuwd hoe de gameplay van FUT veranderd wordt, misschien aantal wedstrijden tot pensioen voor spelers?
Ook een goed punt. Gelukkig win ik over het algemeen, maar het herstel van lagere morale bij overwinningen is te laag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoop dat de morale wat beter uitgewerkt is, dat je spelers niet na 10 overwinningen en 9 nederlagen in zak en as zitten. Zou prettig zijn voor de wat minder getalenteerde fifa-spelers
quote:
Ja mij wel voor mijn eredivisie teamquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef Fenomeno het volgende:
En als de lag meter groen is, niet de regel dat je in de eerste 5 minuten mag quitten. Tik altijd de eerst 5 minuten de bal maar rond, want als ik scoor quit men altijd. Maar dat zal een ilusie zijn denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ook een goed punt. Gelukkig win ik over het algemeen, maar het herstel van lagere morale bij overwinningen is te laag.
wat een bazennaam voor een club zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef Rijstbal het volgende:
Speelde net tegen FC Awesome. Dacht even tegen Epic te spelen totdat ik z'n team zag. Allemaal IF's. Het was wel een Nederlander
Niet altijd en vooral de eerste keer in een wedstrijd is altijd kut...blijft wazig in dit spel..vorige fifa's had ik er nooit zo'n last van, maar in dit spel breek je steeds door met 2 man..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
Het is zo lekker als je weet dat je tegenstander niet kan afmaken, dat ie alles tikje breed geeft. Lekker makkelijk te defenden.
Dat er gisteren ook een ja, paar keer komt ie met 2 man tegen een verdediger van mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
Het is zo lekker als je weet dat je tegenstander niet kan afmaken, dat ie alles tikje breed geeft. Lekker makkelijk te defenden.
+1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef Fenomeno het volgende:
Jezus wat zijn die screens van FUT 12 lelijk zeg
Zo moet het wel, geld maakt geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net Cavani en Lucio opgepikt en binnen 10 minuten met 2K en 3K winst verkocht. Okay Okay geen super bedragen maar als het in dit tempo door gaat komt het goed met mijn geld. Nu 43K (op PS3)
Ja precies. Ik maak geld terwijl ik werkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
+1
[..]
Zo moet het wel, geld maakt geld.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja precies. Ik maak geld terwijl ik werksssssst!
puik plan, neem een Ajax UI!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Toefjes en Scharrel een UI moetenMaakt je wat herkenbaarder...
Doen! Dan kan iedereen meteen zien dat ze niks wat je zegt serieus moeten nemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
puik plan, neem een Ajax UI!
neem je me nou serieus of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Doen! Dan kan iedereen meteen zien dat ze niks wat je zegt serieus moeten nemen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neem je me nou serieus of niet?
Je merkt niet echt het verschil. met zijn zilverquote:
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef Toefjes het volgende:
UI? Dat is zon plaatje? Ga er even op stoeien hoe dat moet!
Meldt zich!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef Santello het volgende:
XBOX Spelers opgelet!
Deze mocro geeft dit weg:
[ afbeelding ]
Middels loting zoals Tim heeft gedaan.
Minstens 7 man anders gaat het niet door! Wellicht een klein toernooitje als er animo voor is!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:29 schreef Santello het volgende:
Rijstbal mag trouwens niet meedoen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef Toefjes het volgende:
Klote Xbox ook, loop alle mooie acties mis zo, haha. Maar op eigen kracht opbouwen heeft ook wel ietsNu nog een plaatje van 50x50 pixels scoren
Dat zeiden ze vorig jaar ook. Maar goed nextgen voetbal games horen gewoon op de console. klaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef Thas het volgende:
Gaat iemand hier, nu hij echt precies hetzelfde is als de consoles (jaja zelfs FUT zit er in, echt alles), Fifa 12 voor de PC kopen? Ik neig er wel naar omdat ik dan online wedstrijden/goals makkelijk op kan nemen om filmpjes van te maken en voorderest alles precies hetzelfde is als op de console..
Serieus, FUT op de PC? Dat word echt 1 grote gehackte bende...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef Thas het volgende:
Gaat iemand hier, nu hij echt precies hetzelfde is als de consoles (jaja zelfs FUT zit er in, echt alles), Fifa 12 voor de PC kopen? Ik neig er wel naar omdat ik dan online wedstrijden/goals makkelijk op kan nemen om filmpjes van te maken en voorderest alles precies hetzelfde is als op de console..
Neehoor. Ze hebben toen goed hun woorden gekozen en elke keer alleen maar "Next-Gen" gezegd, wat ook klopte, het was namelijk de Fifa 10 next-gen engine maar het liep dus nog wel een jaar achter. Dit jaar is de eerste keer dat ze werkelijk keer op keer zeggen "precies hetzelfde als op de consoles", "alles en dus ook FUT zit erin", etc etc. Sowieso, de Impact Engine zit erin en dat betekent eigenlijk meteen al dat het wel dezelfde engine moet zijn als op de consoles.quote:
Hoezo? Dat is bij andere online PC-games toch ook niet het geval? Je slaat de data gewoon op de servers op, lekker moeilijk. Anders zou het op de PS3 ook allang al een gehackte bende zijn gezien dat systeem ook op een bepaalde manier gewoon open ligt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Serieus, FUT op de PC? Dat word echt 1 grote gehackte bende...
ben jij dat ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Usericon gereed. Was lastig zon klein plaatje te vinden, maar het is gelukt!
Nee, Andries Jonkerquote:
Jaquote:
Nee, kon niks scherpers vinden. Heb ook geen fotoshop om er een scherp anti-helden fototje van te maken helaasquote:
www.resizemypicture.comquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, kon niks scherpers vinden. Heb ook geen fotoshop om er een scherp anti-helden fototje van te maken helaas
Ja tuurlijk, want alle andere games zijn ook niet gehackt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef Thas het volgende:
Hoezo? Dat is bij andere online PC-games toch ook niet het geval? Je slaat de data gewoon op de servers op, lekker moeilijk. Anders zou het op de PS3 ook allang al een gehackte bende zijn gezien dat systeem ook op een bepaalde manier gewoon open ligt.
Wat is eigenlijk het nut van die contracten +3% ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef GuRBuH het volgende:
Convert ik mn 4-1-2-1-2 manager naar 3-4-1-2 per ongelukNjah, meteen maar ff goede manager kopen die ook contracten +3% heeft.
graag gedaan rijstquote:
Niets vergelijkbaars nee, de laatste jaren. Het zou een beetje overeenkomen met item duplicatie hacks en de laatste AAA title waarbij dat serieus voorkwam is meer dan 10 jaar oud. Wallhacks voor FPS games gaan vergelijken met FUT hackenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want alle andere games zijn ook niet gehackt.
Ik gelukkig niet meer... weer net toernooitje gewonnen 7-1 4-1 7-0 4-0quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef DannyDeko het volgende:
.EA blijft me van de server flikkeren ..
31 doelpunten in 19 wedstrijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet El hamdaoui niet richting je jeugd-team?
Wie heeft het over FPS games?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Niets vergelijkbaars nee, de laatste jaren. Het zou een beetje overeenkomen met item duplicatie hacks en de laatste AAA title waarbij dat serieus voorkwam is meer dan 10 jaar oud. Wallhacks voor FPS games gaan vergelijken met FUT hacken
De percentages van alle coaches bij elkaar opgeteld geven aan hoeveel procent extra je krijgt bij een contract kaart. Dus als jij 10 coaches hebt met 3% dan krijg je 30% contracten extra. Als je dan een gouden contract van +8 op een speler plakt krijg je 2 (30% afgerond) extra, dus totaal +10.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van die contracten +3% ?
okequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef DannyDeko het volgende:
Rijst zo potje tegen m'n nieuwe aanwinsten uit MechicO?Spelen 41212 en ik heb weer een hdmi kabel dus ik kan weer wat zien op mn beeld ( scart
) dus geen excuusjes meer voor mij.
Oooww, kijk eens aan, dat wist ik niet, best een ingewikkelde materie dat FUTquote:De percentages van alle coaches bij elkaar opgeteld geven aan hoeveel procent extra je krijgt bij een contract kaart. Dus als jij 10 coaches hebt met 3% dan krijg je 30% contracten extra. Als je dan een gouden contract van +8 op een speler plakt krijg je 2 (30% afgerond) extra, dus totaal +10.
Ik heb een tijdje fifa 11 gespeeld op de PC met een Xbox controller. Daarna overgegaan op de Xbox. Ook nog een tijdje fifa 10 gedaan op de Xbox om dat die idd dezelfde engine had als 11 op de PC. Maar ik ga absoluut niet terug. De matchmaking is op de PC één grote teringbende. En op de Xbox heb ik vrijwel nooit lag, ook niet met 2 streepjes. Op de PC is het totaal vertyft. Daar zal de gelijkwaardige engine niets aan veranderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja
Het is trouwens natuurlijk niet zomaar dat EA de PC versie eindelijk precies hetzelfde maakt als de console versie. Dit doen ze waarschijnlijk om hun nieuwe digital distribution platform Origin te pushen, ik weet eigenlijk wel zeker dat je die gaat moeten installeren om te kunnen spelen.
En het verschil tussen een monitor en bureaustoel, of LCD gigascherm en relaxstoel of bankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje fifa 11 gespeeld op de PC met een Xbox controller. Daarna overgegaan op de Xbox. Ook nog een tijdje fifa 10 gedaan op de Xbox om dat die idd dezelfde engine had als 11 op de PC. Maar ik ga absoluut niet terug. De matchmaking is op de PC één grote teringbende. En op de Xbox heb ik vrijwel nooit lag, ook niet met 2 streepjes. Op de PC is het totaal vertyft. Daar zal de gelijkwaardige engine niets aan veranderen.
Dat is ook zo, maar Thas had het over je scherm aansluiten op je TV. Dus dat argument wilde ik er even buiten laten. Maar het is natuurlijk wel zo. Mijn PC aansluiten op de TV is een no-go. Heb een computerkamer en een huiskamer, en dat houd ik liever gescheidenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En het verschil tussen een monitor en bureaustoel, of LCD gigascherm en relaxstoel of bankBelangrijke bijzaken
Ik sla over, speel nu andere formatie helaasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb nog een 4-3-2-1 80 Junker in de aanbieding voor de PS3, wie wil hem hebben hier, Apekoek kan niet meer meedoen, die heeft al genoeg gehad
Ik heb wel eens een bood van een bronze contract gehad op een speler van 200k+ waardequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sla over, speel nu andere formatie helaasWel leuke hype. Had een bod op fabregas, 2 gouden contracten en 5600 coins
Je zal maar perongeluk op accept drukken, hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bood van een bronze contract gehad op een speler van 200k+ waarde
heb je wel mooi een bronzen contract hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zal maar perongeluk op accept drukken, haha
voor zover ik weet kan dat niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef CoenAFCA het volgende:
Ik zie soms bij mensen een op het kaartje van de speler zegmaar een zilver schoentje of formatie. Wat betekent dit en/of hoe krijg je dit? Normaal is het groen donkergroen of rood, dus goede positie, kan en verkeerde positie.
Misschien klinkt het dom, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
waarom hebben sommige mensen dan zo'n zilver schoentje of formatie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor zover ik weet kan dat niet.
Zilveren kaartjes bedoel je? Een zilver schoentje in de formaties heb ik nog nooit gezien. Heb je screentje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:03 schreef CoenAFCA het volgende:
[..]
waarom hebben sommige mensen dan zo'n zilver schoentje of formatie?
dat is gewoon vreemd, nog nooit gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef CoenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bijv. formatie van Busquets
Ik ook niet... zal wel zijn dat ze gespecialiseerd zijn in een andere formatie, maar grijs? bij mij is het dan rood. Maf... PS3/Xbox??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is gewoon vreemd, nog nooit gezien
goeden garp mangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef GuRBuH het volgende:
Nu hebben we 2 dudeweisers in 1 topic, great
Thx man. Nu even serieus, ik heb namelijk ideen nodig. Ik denk dat ik een team ga maken met alleen maar gasten met een paardestaart! Ik denk CB's Asaciete (oid) en Caceres en ST Carroll. Hebben die allemaal zichtbare ponytails ingame? En wie kan ik verder nog toevoegen?quote:
Haha, het is echt tijd dat fifa 12 komtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx man. Nu even serieus, ik heb namelijk ideen nodig. Ik denk dat ik een team ga maken met alleen maar gasten met een paardestaart! Ik denk CB's Asaciete (oid) en Caceres en ST Carroll. Hebben die allemaal zichtbare ponytails ingame? En wie kan ik verder nog toevoegen?
en dan heb je het wel gehad. Ik zou het echt niet weten verderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx man. Nu even serieus, ik heb namelijk ideen nodig. Ik denk dat ik een team ga maken met alleen maar gasten met een paardestaart! Ik denk CB's Asaciete (oid) en Caceres en ST Carroll. Hebben die allemaal zichtbare ponytails ingame? En wie kan ik verder nog toevoegen?
datum of tijd.. eastern standard timequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat houd dat in? Dat heb ik ook altijd staan?
Nein man, wanneer je bent begonnen met FUT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:52 schreef Stringer het volgende:
[..]
datum of tijd.. eastern standard time
ohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nein man, wanneer je bent begonnen met FUT.
kijk dit filmpje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Er staat wel beta in de screen... Zit je ons nou te trollen met een oude screen of wat
o grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:53 schreef Fenomeno het volgende:
Betekent Established june 09, datum dat je eerste keer FUT speelde
Maybe een bugje ofzo... net als dat de namen van mijn teams altijd op verdwijnen enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:55 schreef CoenAFCA het volgende:
[..]
kijk dit filmpje?
Al die spelers hebben grijze formatie
coins gekocht? Ik zou het niet weten hoor, wat is hun chem? Je zou ook EA kunnen mailen als je dat wilquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:55 schreef CoenAFCA het volgende:
[..]
kijk dit filmpje?
hehe komt me bekend voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maybe een bugje ofzo... net als dat de namen van mijn teams altijd op verdwijnen enzo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben bezig met een team van spelers die in hun kont zijn geneukt met een voorbind dildo. Ik kom even niet verder dan Postma?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben bezig met een team van spelers die in hun kont zijn geneukt met een voorbind dildo. Ik kom even niet verder dan Postma?
omg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef Apekoek het volgende:
Anita, tenminste die loopt zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef Apekoek het volgende:
Is niet mijn team :p Maar ik mail ea wel ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
coins gekocht? Ik zou het niet weten hoor, wat is hun chem? Je zou ook EA kunnen mailen als je dat wil
wat kan jou het dan boeien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:03 schreef CoenAFCA het volgende:
[..]
Is niet mijn team :p Maar ik mail ea wel ofzo
nope, dat kan niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:05 schreef CoenAFCA het volgende:
[..]
ik dacht misschien is het iets dat die speler in elke formatie een goede chem heeft ofzo..
die grijze formatie is van toen de web app net nieuw was en in de bètafase zat. Is hetzelfdeals rood.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:55 schreef CoenAFCA het volgende:
[..]
kijk dit filmpje?
oke dankje!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die grijze formatie is van toen de web app net nieuw was en in de bètafase zat. Is hetzelfdeals rood.
zijn er mensen die career mode spelen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een leuk team in een tweede divisie voor CAREER-mode (Spanje, Engeland, Frankrijk, Italië)
Ja haha genoeg. Vind het ook gewoon leuk..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn er mensen die career mode spelen?
Hahahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef Apekoek het volgende:
Screencapture en dan uploadenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef Toefjes het volgende:
Hoe doe je het screen van je team hierin posten? Kan ik even showen wat ik er van gebrouwen heb
In windows 7 zit een mini app genaamd knippprogrammaquote:
Van imgur krijg je de tag img al erbijquote:
je had dubbele IMG tags erom heen staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef Toefjes het volgende:
Yayy, haha, wat hebben jullie nou gedaan om m hierop te krijgen?
zn bank is half leeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
je had dubbele IMG tags erom heen staan
Maar ff wat anders:
Hoe kan je team nou een rating van 80 hebben terwijl elke speler in je basis een rating heeft van minimaal 82 ?
Ik zal er eens naar kijken, eerst moet ik nog een IF STekelenburg, een IF Vlaar en een VD Vaart verpatsen, staan geduldig op de tradepile, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef Rijstbal het volgende:
Gave team welAl zou je IF Distin willen proberen voor Ferdinand. Kost geloof ik iets duurrder.
Ik dacht dat je rating gebaseerd was op de basis 11quote:
Nope, Kijk bij die 4sterren toernooien. Die gasten hebben allemaal bronzen spelers op de bankquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je rating gebaseerd was op de basis 11
Dat gaat wel lukken zo te zien. Je chemistry gaat enorm omhoog. En is sneller dan Ferdinand. Corners kopte hij ook veel in bij mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, eerst moet ik nog een IF STekelenburg, een IF Vlaar en een VD Vaart verpatsen, staan geduldig op de tradepile, bedankt voor de tip
Oh ok, dus gewoon zulke spelers schoppen en dan komt vanzelf het slechte team naar bovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:13 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nope, Kijk bij die 4sterren toernooien. Die gasten hebben allemaal bronzen spelers op de bank
Ik heb amper IF's, en win genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, ik wil ook IF spelers....
Heb nu maar een simpel efltalletje waarbij de duurste speler me rond de 1500 heeft gekost...
Alleen jouw pad naar de finale wordt ingevuld. Doordrukken en dan zoekt ie een tegenstander.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Oh ok, dus gewoon zulke spelers schoppen en dan komt vanzelf het slechte team naar boven
Anyway, bij die toernooien online is nooit iemand aanwezig, alles staat leeg....
Winnen lukt ook wel, tot legendary that isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb amper IF's, en win genoeg
Maar dan moet die tegenstander ook wel in dat toernooi zitten in ditzelfde ronde...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alleen jouw pad naar de finale wordt ingevuld. Doordrukken en dan zoekt ie een tegenstander.
Ja, dan schrik je wel even als je ziet dat dat je volgende tegenstander isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef LinQ het volgende:
Mijn bundesliga team is bijna klaar, wil alleen Vidal nog vervangen door UP Özil en Fuchs door Pranjic
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan schrik je wel even als je ziet dat dat je volgende tegenstander is
Nope, kan elke ronde zitten. Wel eens gehad dat ik 2* achter elkaar tegen dezelfde moest. En de eerste keer was mijn 2e ronde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar dan moet die tegenstander ook wel in dat toernooi zitten in ditzelfde ronde...
Ja maar jij cheat!quote:
Ik speel alleen online toernooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Winnen lukt ook wel, tot legendary that is
Maar gewoon voor de heb, de meeste spelers die ik heb zijn net geen echte wereldtoppers....
Maand?? Hoeveel geld heb je uitgegevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ik doe dit feitelijk een maandje heIn fifa 12 word ik ook een baas
Heel veel gespeeld, en mega veel gehandeld, tot ik scheel zagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Maand?? Hoeveel geld heb je uitgegeven
Nee hoor, hij zoekt alleen een tegenstander die op hetzelfde moment het toernooi speelt. Kan best zijn dat het jouw eerste wedstrijd is en zijn finale.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar dan moet die tegenstander ook wel in dat toernooi zitten in ditzelfde ronde...
Ik zou het bijna niet geloven. Toch wel knap dat je in zo'n korte tijd 50-70k weet te verdienenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel gespeeld, en mega veel gehandeld, tot ik scheel zag
Dank je, vooral de IF huntelaars doen het goed. Kopen tot 12K (PS3) en dan verkopen vanaf 16K. Als hij echt een waardeloze formatie heeft, dan een 4-4-1-1 kaartje kopen voor 1.6K.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik zou het bijna niet geloven. Toch wel knap dat je in zo'n korte tijd 50-70k weet te verdienen
In dit stadium van het spel kun je dat inderdaad redelijk snel doen. Alleen voor een 'newbie' is het nog wel een redelijke prestatie. Toen ik begon verneukte ik eerst mn coins aan allemaal rommel en miskopen enzo.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je, vooral de IF huntelaars doen het goed. Kopen tot 12K (PS3) en dan verkopen vanaf 16K. Als hij echt een waardeloze formatie heeft, dan een 4-4-1-1 kaartje kopen voor 1.6K.
Contracten: gouden contracten, naar de 59e minuut gaan, en dan voor 800-900 kopen, kun je makkelijk voor 1100 of 1200 kwijt. Tja, herhalen herhalen herhalen
Misschien is het ook slimmer om zoiets op marktplaats toe te passen, hahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In dit stadium van het spel kun je dat inderdaad redelijk snel doen. Alleen voor een 'newbie' is het nog wel een redelijke prestatie. Toen ik begon verneukte ik eerst mn coins aan allemaal rommel en miskopen enzo.
Kan je dan niet beter zoeken op BIN 600 gouden contracten ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je, vooral de IF huntelaars doen het goed. Kopen tot 12K (PS3) en dan verkopen vanaf 16K. Als hij echt een waardeloze formatie heeft, dan een 4-4-1-1 kaartje kopen voor 1.6K.
Van Persie: kopen tot 6K verkopen voor 7 of 8
Contracten: gouden contracten, naar de 59e minuut gaan, en dan voor 800-900 kopen, kun je makkelijk voor 1100 of 1200 kwijt. Tja, herhalen herhalen herhalen
En voor hoeveel verkopen? tja, op elke populaire kaart valt denk ik wel winst te maken denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter zoeken op BIN 600 gouden contracten ?
Contracten: gouden contracten, naar de 59e minuut gaan, en dan voor 800-900 kopen, kun je makkelijk voor 1100 of 1200 kwijt. Tja, herhalen herhalen herhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En voor hoeveel verkopen? tja, op elke populaire kaart valt denk ik wel winst te maken denk ikmaar een winst marge van 200 tot 400 (-5%) per kaart is best redelijk denk ik.
Als jij kaarten voor 600 kan vinden ben je een held. hebben het over +28 wedstrijden op de ps3 he? als ze er voor 800 a 900 opstaan moet je echt razend snel zijn, want zijn natuurlijk meer mensen die dit truukje kennen, is meestal binnen de 5 a 10 seconden verkochtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoezo voor 800-900 kopen eals je ook voor 600 kunt kopen en nog ze steeds voor 1100 - 1200 kwijt kan..... ?
Ah ok, ik ben van het weinige geld dus ik heb het over de +13 contractenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij kaarten voor 600 kan vinden ben je een held. hebben het over +28 wedstrijden op de ps3 he? als ze er voor 800 a 900 opstaan moet je echt razend snel zijn, want zijn natuurlijk meer mensen die dit truukje kennen, is meestal binnen de 5 a 10 seconden verkocht
Probeer jij maar is in 1 maand 70k bijelkaar te sparen.quote:
ik kan geen van beidequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Toefjes het volgende:
moeten eigenlijk de fok! skills kunnen combineren. Jullie voetbalkwaliteiten, en een stelletje handelaren erbij
5* skills.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Ik lees soms wel eens iets over spelers die erg goed zijn maar niet goud zijn....
Bijvoorbeeld Wallyson van Cruzeiro.
maar als ik naar stats kijk dan zijn ze helemaal niet zo speciaal...
De IF van Wallyson is zelfs naar rating 48 gegaan terwijl de originele 68 rating heeft....
Waarom zijn deze zoveel waard en waaraan kun je zien dat ze heel goed zijn ?
Plus dat die IF Wallyson een soort grap is. Iedereen zat te zeuren om een IF van hem, dus toen heeft EA hem als grap brons gemaakt met vet slechte stats op de kaart. Maar zijn hidden stats zijn die van een gold.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Ik lees soms wel eens iets over spelers die erg goed zijn maar niet goud zijn....
Bijvoorbeeld Wallyson van Cruzeiro.
maar als ik naar stats kijk dan zijn ze helemaal niet zo speciaal...
De IF van Wallyson is zelfs naar rating 48 gegaan terwijl de originele 68 rating heeft....
Waarom zijn deze zoveel waard en waaraan kun je zien dat ze heel goed zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |