Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Oja! hij is net uit he? Wat zijn z'n stats?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Ff wat geld zien te regelen om een IF Toby te kopen
Tegen mij kan het niet geweest zijn, heb vandaag alles verlorenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga maar ff stoppenMn moraal is 99 en toch is ELKE afvallende bal voor die kutnoobs met hun Dzeko's en Anelka's. Die lui hebben 9 van de 10 keer allemaal hetzelfde team en defenden door X te bashen en op een of andere manier werkt het ook nog. Ze bouwen geen enkele aanval op maar elke losse bal is een goal
![]()
* GuRBuH ragequit
slecht:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja! hij is net uit he? Wat zijn z'n stats?
Valt tegen ja. Ben benieuwd naar zijn Long shots.quote:
IF de Jong heeft 93 long shotquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Valt tegen ja. Ben benieuwd naar zijn Long shots.
godver mijn team is echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Rijstbal het volgende:
En hijs binnenvoor 4k. Zometeen even zijn ingame stats bekijken.
Wil ook nog De Jong > Janssen en Urby > Anita. Maar die is echt zeldzaam geworden.
[ afbeelding ]
Ajax? Geef aan mij! Ik geef je het 3 dubbele voor terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver mijn team is echt precies hetzelfdebehalve dat ik nog Lodeiro erbij heb en NIF vd Wiel.
k heb trouwens LF Urby gekocht voor 600c, goeie backup voor Miralem
maak daar 2500 van en we hebben een dealquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ajax? Geef aan mij! Ik geef je het 3 dubbele voor terug.
Eerst ff kijken hoeveel een LW >LM kostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak daar 2500 van en we hebben een deal
doe datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hoeveel een LW >LM kost
Al koop jij die LW >LM voor me. Dan krijg je Marcello (Iets van 10k waard), 3 kompany's en geef ik je 5k.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe dattis trouwens een LF, dus tel er nog maar 300c bij op.
wordt lastig om LW>LM te kopen zonder geld. 64 coinsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Al koop jij die LW >LM voor me. Dan krijg je Marcello (Iets van 10k waard), 3 kompany's en geef ik je 5k.
Wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wordt lastig om LW>LM te kopen zonder geld. 64 coins
niet echt, die zitten bijna allemaal op 20. Ik heb er een CF IF de jong opstaan voor 4k BIN maar die is nog niet verkochtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
WtfHeb je dan geen gezeik met contracten.
misschien maar ns doen danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:43 schreef Rijstbal het volgende:
Als ik jou was. zou ik hem voor een paar dagen voor 8k erop zetten. Wedden dat die weg is.
volgens mij komt dat gewoon door mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:46 schreef Rijstbal het volgende:
Kutzooi. Kan weer niet connecten met FUT. Gisteren ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |