Moppersmurfquote:
Ik kan ze helaas niet overnemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een heleboel in de aanbieding.
Nee, Helmonderquote:
Oh, danquote:
Janksmoelquote:
Oh, waar kan ik de foto's vinden, ik heb even niet opgelet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een heleboel in de aanbieding.
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan ze helaas niet overnemen
Vorige topic, laatste pagina. Maar drie foto's hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, waar kan ik de foto's vinden, ik heb even niet opgelet!
Hij heeft een hele grote zee waar ze best allemaal inkunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergen.
Best een goed plan. Maar dan wel de verwilderde katten, niet mijn snoesjes uit 't asielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij heeft een hele grote zee waar ze best allemaal inkunnen
Hmmmm....het past misschien wel, maar comfortabel, neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergen.
Wat zal dat stinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm....het past misschien wel, maar comfortabel, nee
Dat zei de moeder van Nathalee Holloway ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best een goed plan. Maar dan wel de verwilderde katten, niet mijn snoesjes uit 't asiel.
Nikon D40, nice.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige topic, laatste pagina. Maar drie foto's hoor.
Ja, is echt een fijne camera.quote:
Voor hoe lang mag je 'm houden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is echt een fijne camera.. Ik heb nog lang niet alle knopjes gevonden (moet de handleiding nog doorlezen maar geen zin
). Tot nu toe vind ik de foto's wel leuk.
Geen tijdslimiet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor hoe lang mag je 'm houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |