Welke eeuw is dit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:21 schreef Inu het volgende:
En hierom heb ik pauze nodig![]()
http://earlydutchbooksonl(...)/dpo%3A8960%3Ampeg21
Eind 18e eeuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:24 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Welke eeuw is dit?
Lol ook om: "hairige schaamte". Das heden ten dage niet meer.
Aaargghhh het wordt zooo tof weerquote:
Ja, das meestal niet met Blowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef febster het volgende:
[..]
Aaargghhh het wordt zooo tof weer. En mooi weer, das wel echt heel vet dik mazzel hebben
.
Veel nieuwe bandjes en de line-up verschuift mee met de trends in de muziekwereld he. Dus minder hiphop/metal, meer elektronisch/dubstep.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef ArTiC het volgende:
ik zie vooral een enorme zwakke line up...
op vrijdag kom ik echt niet verder dan Fitz and the Tantrums, Rise Against en James Blake als dingen die ik graag zou willen zien.
zaterdag: Dewolff, Selah Sue & Customs
Zondag: De Staat., The Roots, Skunk Anansie
komend weekend is in Helmond weer het jazzfestival..daar wil ik al meer van zien dan van Lowlands..ik zou me echt genaaid voelen als ik vorig jaar hiervoor al een kaart gekocht had
Ik heb wel eens tot kleine 20 cm in de modder gestaan jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, das meestal niet met Blowlands.
Dit is uitlokking, daar werk ik niet aan meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net weer eens genaaid. Was echt lang geleden
Ik volg je nietquote:
Met je naaidoosquote:
BB: Flogging Molly zouk ook wel willen zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef febster het volgende:
[..]
Veel nieuwe bandjes en de line-up verschuift mee met de trends in de muziekwereld he. Dus minder hiphop/metal, meer elektronisch/dubstep.
Dit is mijn programma:
Vrijdag:
Wombats, James Blake, DJVT, Smith Westerns, Miles Kane, Naked and Famous, Arctic Monkeys, Zer00's, Trolley, Troxler, Pearson Sound.
Zaterdag:
De Wolff, Flogging Molly, Goose, Selah Sue, Amon Tobin, Elbow, Sandwell, Ten Snake, Tom Trago, Speedy J&Chris Liebing.
Zondag:
De Staat, Crystal Fighters, SBTRKT, OFWGKA, Aphex Twin, Skrillex, Jackmaster, Fake Blood, Zombie Nation, Drop the Lime, 24-uurs tent.
Goed zo, hoef ik mijn internetabonement dus niet op te zeggenquote:
beterschapquote:
eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef ArTiC het volgende:
ik zie vooral een enorme zwakke line up...
op vrijdag kom ik echt niet verder dan Fitz and the Tantrums, Rise Against en James Blake als dingen die ik graag zou willen zien.
zaterdag: Dewolff, Selah Sue & Customs
Zondag: De Staat., The Roots, Skunk Anansie
komend weekend is in Helmond weer het jazzfestival..daar wil ik al meer van zien dan van Lowlands..ik zou me echt genaaid voelen als ik vorig jaar hiervoor al een kaart gekocht had
ben pas halverwegequote:
Dat zou anders wel fijn zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed zo, hoef ik mijn internetabonement dus niet op te zeggen
ik krijg er zelfs geld voor om het niet te doenquote:
achteraf gelulquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef -moppie- het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dit was colt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
FUFFIE laat Mexi nog een keer zuigen want ik zie in de AT dat ze geld te weinig heeft voor LL
FM is een van de grotere festivalbands die ik nog nooit gezien hebquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Flogging Molly zouk ook wel willen zien.
Maar ja, mijn muzieksmaak is dan ook in 2001 blijven hangen.
Liegebeest!quote:
zo zit ik niet in elkaar ..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
FUFFIE laat Mexi nog een keer zuigen want ik zie in de AT dat ze geld te weinig heeft voor LL
quote:
ze church ?quote:
Nie?quote:
met piemeldeuren?quote:
het monteren nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef ArTiC het volgende:
verrekt ja, skôn gedaan SQ
(Juup© invaller: niet met glas en lood?)
Whehehe, bb heeft er tien keer zoveel tijd in gestoken als ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef ArTiC het volgende:
als bb nou ook eens zijn luie reet in beweging zet dan is het volgende week af.
TE WEINIG!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, bb heeft er tien keer zoveel tijd in gestoken als ik
dan is het wel echt jaren 30 stijl als ik het doe...schots en scheefquote:
my god why ?quote:
because it can !quote:
psies, liefst in de nek!quote:
zware ajax mongool, eentje die je total loss slaat als je een ander merk shirt aan had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Wat was er nu eigenlijk met die dude?
Heb alleen mee gekregen dat de artikels over ene Sven veel gelezen waren op metro.nl.
neuh, gewoon het nieuws gekeken toen ie vorige week neergepangt was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
ah, jullie hebben ook Boulevard gekeken
Ah, zunne.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
Meneer runde ook zo'n ticketbureau wat snel tickets opkocht en deze dan weer à 3x de eigenlijke prijs doorverkocht
nee ik kijk geen gaytvquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
ah, jullie hebben ook Boulevard gekeken
ok, kopke dicht he, moet m nog kijken..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Inu het volgende:
Sjiek SQ! (en BB natuurlijk)
Super 8 is echt een hele toffe bios film, ben me echt een paar keer het leplazarus geschrokken
het gaat over super 8quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, kopke dicht he, moet m nog kijken..
Dat heb ik ook ooit eens tegen iemand gezegd terwijl er niks bijzonders te zien was...die is echt blijven zittenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Inu het volgende:
[..]
en vooral blijven zitten voor de aftiteling, dies echt leuk!
ja, je weet het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens tegen iemand gezegd terwijl er niks bijzonders te zien was...die is echt blijven zitten
høkenquote:
niet goed voor je eikelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
glas in lood ramen kapotswaffelen, lijkt me ook een toffe hobby
meestal plakt dat toch op je handen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
artic heeft eelt op z'n eikel jewaids
Ja, de super 8 filmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef Inu het volgende:
[..]
ja, je weet het niet
maar hier is wel wat te zienstonden ook mensen op de trap te kijken omdat die idd al bijna weg waren
dat is ie nu op het moment nog steedsquote:
Hoerquote:
ik haat dat wijfquote:
Michael Jackson had ook toffe nagelsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind haar wel tof
en ze heeft toffe nagels
in een Peugeot?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef r8v2 het volgende:
Avond. Peugeotje afgetankt en radio eringefrot. Vrijdagnacht/ochtend fijn naar Zweden.
ohnoes...ze heeft de borstel laten vallen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef FUFR het volgende:
ik heb m gevonden, ziet er goed uit R8!goeie outfits ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef FUFR het volgende:
ik heb m gevonden, ziet er goed uit R8!Waarschijnlijk haalt die het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jij ook?quote:
Jij moet into the wild eens kijken en dat goed in je opnemenquote:
Ik heb je door jongeman, maarquote:
als ik thuis werk zit ik gewoon achter mijn bureau met een kop koffie en mijn notebookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
En als iemand zich afvraagt wat nou de lol is van thuis werken...
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik thuis werk zit ik gewoon achter mijn bureau met een kop koffie en mijn notebook
ik moet mijn laptop met kabel inpluggen anders kom ik niet op het netwerk. Modem staat naast bank en is kort kabeltje, moet ik nog ff iets op verzinnenquote:
kan ook beveiliging in de laptop zelf zijn, dat weet ik niet. Maar heb er weinig last van, en wat boeit het nou of ik aan tafel zit of op de bankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
hey, maar wel een trendy router he
http://www.1dayfly.com/nl(...)t-3-in-1-acces-point
ja, dan heb je de strekking van mijn post wel begrepen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:15 schreef FUFR het volgende:
als een mw van mij zegt dat het zo gezellig is dat thuiswerken zit ie gegarandeerd voortaan op kantoor
scheelt productiviteit!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ook beveiliging in de laptop zelf zijn, dat weet ik niet. Maar heb er weinig last van, en wat boeit het nou of ik aan tafel zit of op de bank
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je de strekking van mijn post wel begrepen ja
moet ik daar verantwoording voor afleggen ja?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:16 schreef FUFR het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, waarom werk je thuis SQ?
dat gaat way too farquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
True
En ik moet zelf betalen voor de koffie
nah, ik denk het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/boek/259(...)e-boeken-online.html ?
jah en een schone onderbroekslipboxer!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:05 schreef r8v2 het volgende:
FUF, heb jij je droogklootpants aan?.
Moehahaha.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef ArTiC het volgende:
de motivatie is naar het niveau r8 gedaald
wat kan je gaar worden van testen
wij ook niet, maar een stoombakje moet werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef Inu het volgende:
Gestoomde rijstcakejes. Hopelijk werkt het ook met een bamboe-stoombakje, want zo'n fancy stoompan die op de doos staat heb ik niet...
Ik heb volgens mij de goede maat voor op mijn sauspannetje gekocht... Hoop ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij ook niet, maar een stoombakje moet werken.
we hebben laatst wel een rijstkoker gekocht, scheelt veel gekut met rijst in de keuken.
stoommandjes: ook gekocht..zijn ze gvd kleiner dan mijn kleinste pan
Mja, ligt aan type rijst en wat jij onder "laag" verstaat, maar zo ongeveer ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de goede maat voor op mijn sauspannetje gekocht... Hoop ik
Ik heb eindelijk door hoe ik mn rijst goed krijg1 kopje rijst met anderhalf kopje water opzetten tot het kookt, dan even roeren, deksel erop en vuur laag tot het klaar is
jij weigert ze op de post te doen, en ik kan overdag niet naar FF komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef FUFR het volgende:
ja kleurtjes cake...dat heb je niet he SQ..
ik ga je 10 cent per kilometer in rekening brengen voor al die tijd dat ze in de auto liggen.
your pech: ze zijn ook op en neer naar Parijs geweest
[ afbeelding ]
die wijsheid heb ik al 20 jaar in pachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de goede maat voor op mijn sauspannetje gekocht... Hoop ik
Ik heb eindelijk door hoe ik mn rijst goed krijg1 kopje rijst met anderhalf kopje water opzetten tot het kookt, dan even roeren, deksel erop en vuur laag tot het klaar is
ik zal ook duimenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef r8v2 het volgende:
Naas die nu bij ex-huisgenoot + vriendin woont ligt bij dokter aan infuus vanwege verzwakking. Morgen nierenonderzoek.
Ik heb er een beetje dubbel gevoel bij. Beest is wel oud maar nog niet zo oud. Aan de andere kant, heeft verder prima leventje gehad.
Doe maar ff hopen.
Ik flikkerde altijd gewoon rijst in kokend water en dan afgietenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die wijsheid heb ik al 20 jaar in pacht
Och gossie... maar ze is toch al 16 ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef r8v2 het volgende:
Naas die nu bij ex-huisgenoot + vriendin woont ligt bij dokter aan infuus vanwege verzwakking. Morgen nierenonderzoek.
Ik heb er een beetje dubbel gevoel bij. Beest is wel oud maar nog niet zo oud. Aan de andere kant, heeft verder prima leventje gehad.
Doe maar ff hopen.
Ik maak alleen rijst voor sushiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mja, ligt aan type rijst en wat jij onder "laag" verstaat, maar zo ongeveer ja.
Nee, volgens mij alleen moppiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen vindt dat toch triest hier?
15quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef Inu het volgende:
Och gossie... maar ze is toch al 16 ofzo?
ssssst, straks komt ze terugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, volgens mij alleen moppie
Waar is die eigenlijk?
ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen vindt dat toch triest hier?
THUNDER!quote:
die regen helpt dan ook niet echt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
je zal er maar tussen staan. In zo'n mensenmassa waar paniek uit breekt kun je geen kant op
wij hebben paarden voor de deur (aan de andere kant van de snelweg)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
vijf doden nu. Zoon van collega is ongedeerd gelukkig.
Verder, goedemorgen! De runderen zijn nog dichter bij ons kantoor geplaatst nu, ik kijk uit op een eenzame koei die er niet bij hoort
r8al zal trots op je zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij hebben paarden voor de deur (aan de andere kant van de snelweg)
en vanmorgen een shortcut ontdekt waardoor ik de versmalling voor vught af kan snijden
ik heb de weg afgesneden, niet iemandquote:
schijnbaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
wat is het stil op fok. Ligt iedereen nog te maffen ofzo?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb de weg afgesneden, niet iemand
knusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schijnbaar...
we zijn hier met 2 man op kantoor
complete directie, ontwikkeling, verkoop en administratie is of vrij of werkt thuis
uit economisch oogpunt kan ik daar wel in komen, uit ethisch oogpunt wat minderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef FUFR het volgende:
pukkellutsers wilde vannacht nog dat het vandaag gewoon doorging is hasselt
ja, leuke muziek checken in de stad...jazz in catstown is zaterdagavond + zondagquote:
waarom niet, het is ook een soort gezamenlijke verwerking als je (op een sobere manier) doorgaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef FUFR het volgende:
pukkellutsers wilde vannacht nog dat het vandaag gewoon doorging is hasselt
ah leuk! Jazzfestivalsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, leuke muziek checken in de stad...jazz in catstown is zaterdagavond + zondag
"wat' minder?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uit economisch oogpunt kan ik daar wel in komen, uit ethisch oogpunt wat minder
sober? hoe zie je dat voor je dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom niet, het is ook een soort gezamenlijke verwerking als je (op een sobere manier) doorgaat.
Doorgaan alsof er niks gebeurd is zou vreemd zijn.
je hebt je vrouw verkocht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef FUFR het volgende:
ik verheug me nu al op de grote doos die ik maandag aan DHL ga meegeven
quote:
oh ja, heb er pas een opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
note the sarcasm en neem nog wat koffie
geen lijks ookquote:
gedeeltelijk doorgaan met de optredens (die op de open lucht podia) maar de overige vrolijke attracties stilleggen.quote:
onderaan de trap?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ja, heb er pas een op
waars moppie?
ken uw geschiedenis. ze zijn eventjes doorgegaan om niet nog meer doden te krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef bleiblei het volgende:
En ik vind het maar laf om pukkelpop af te lasten.
Vorig jaar gingen ze ook gewoon door bij de loveparade ondanks dat er mensen doodgedrukt werden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ken uw geschiedenis. ze zijn eventjes doorgegaan om niet nog meer doden te krijgen.
10 duizenden wisten nog van niks. Was puur om de grote uitstroom tegen te houden.
ja, waar waren de scheerlijnen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kenden jullie deze al?
van afgelopen zondag
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, waar waren de scheerlijnen?
dan was het misschien niet gebeurd.
Heel triest, maar das het risico van Country muziek
Wel nice idd, alleen zit ik een beetje met het feit dat we al best veul zware keukenmessen hebben in verhouding tot de frequentie waarin ze gebruikt wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, dees is wel erg mooi:
http://www.ibood.com/nl/nl/?TRANSID=688258800&m4n_aid=27026
Minder vies dan zo een blok als we nu hebben en zo te zien/lezen wel een erg hoge kwaliteit messen.
je moet zo'n mes altijd in combi met een witsig douchegordijn kopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel nice idd, alleen zit ik een beetje met het feit dat we al best veul zware keukenmessen hebben in verhouding tot de frequentie waarin ze gebruikt worden
hebben wij ook, heul handig, je gooit ze er gewoon tegenaan en hoppa, het plakt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
dan koop ik liever een messenmagneet voor aan de muur waar we onze bestaande messen aan ophangen, net als ik op de Biesterweg had
precies!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
hebben wij ook, heul handig, je gooit ze er gewoon tegenaan en hoppa, het plakt!
wanneer ga je op vakansie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn creditcard is geskimd
Werd net gebeld door de ING dat er tien minuten geleden een hele rits transacties heeft plaatsgevonden bij allemaal bedrijven met mijn CC
Gelukkig kost het me niks, maar ben nu wel 2 weken mijn CC kwijt, very handig als je op verkansie gaat
*houd adem in*quote:
Zeker zoon smerige nagellak handelaar die op jacht is van CC nummers van die naieve nagellak mutsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Werd net gebeld door de ING dat er tien minuten geleden een hele rits transacties heeft plaatsgevonden bij allemaal bedrijven met mijn CC
Gelukkig kost het me niks, maar ben nu wel 2 weken mijn CC kwijt, very handig als je op verkansie gaat
die betaal ik altijd via paypalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeker zoon smerige nagellak handelaar die op jacht is van CC nummers van die naieve nagellak mutsen.
over 2 weken hoop ikquote:
wehehehequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeker zoon smerige nagellak handelaar die op jacht is van CC nummers van die naieve nagellak mutsen.
en HOE komt de ING aan jouw telefoonnummer? nou? nou?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Je ontvangt toch ook per telefoon tancodesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
en HOE komt de ING aan jouw telefoonnummer? nou? nou?
je bent gewoon telefonisch geskimmed!
zeker online porno gekocht met haar ccquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
en HOE komt de ING aan jouw telefoonnummer? nou? nou?
je bent gewoon telefonisch geskimmed!
oh jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je ontvangt toch ook per telefoon tancodes.
op zeker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeker online porno gekocht met haar cc
geen ontkenning...dat zegt genoeg!quote:
en bb maar schoensmeer op zijn tampeloeris smerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
tsss...negerporno weet ik wel gratis te vinden
je moet ff synchroniseren met time.windows.comquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
BB: Ah, dan heb ik em gelukkig overgeslagen.
okee!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:23 schreef -moppie- het volgende:
Even een dienstmededeling; op 3 september hebben wij familiedag en daarna nog een verjaardag in Tilburg.
einde....
wat wil ze zelf?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:40 schreef FUFR het volgende:
iemand nog een kado-idee voor een 9-jarige die alles al heeft?
1 heeft zequote:Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef Inu het volgende:
Een dagboek? Of een gewoon boek? Cursus huishouden? Cupcakejes versieren middagje? Digitale camera?
witzenie!quote:
net een nieuwe zakloze gekochtquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
stofzuiger is idd ook wel een goeie
krijgt ze van mij al..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:45 schreef Inu het volgende:
Of kookles? Ze vond dat masterchef voor kinderen toch leuk?
dat zou wel iets kunnen zijn ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef Inu het volgende:
Zwembad? Hamster? Vis? Vogel? Uitbreiding voor Barbiecollectie? Of dees, dies tofhttp://www.bartsmit.com/airhockey-tafel-medium
En nu ga ik werken
andere generatie. ze heeft een mob tel. en een digicamquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag het vast niet zeggen, maar: eigen schuld, had je dat jong maar niet alles moeten geven wat er te bedenken valt
cursus jailbaitpreventie is wellicht nog wat te vroeg he.
Toen ik 9 werd kreeg ik een walkman
Maar kinderen kunnen op die leeftijd ook zelf dingen kopen hequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er geen zak mee te maken fufr, het gaat om de hoeveelheid grote kado's die je een kind wel of niet geeft. Is natuurlijk je eigen keuze, maar als ze dan na 9 jaar alles al hebben, kun je ze lastig nog blij maken.
Ik had ook kindjes in mijn klas vroeger die alles kregen. Wij kregen alleen 1 mooi kado als we jarig waren, en met sinterklaas wat prullen, en verder niks. Daardoor was ik wel wat makkelijker blij te maken denk ik
ook dat jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar kinderen kunnen op die leeftijd ook zelf dingen kopen heEn ja, dat is met geld van de ouders, maar daar hebben ze dan wel gewoon voor gespaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |