Welke eeuw is dit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:21 schreef Inu het volgende:
En hierom heb ik pauze nodig![]()
http://earlydutchbooksonl(...)/dpo%3A8960%3Ampeg21
Eind 18e eeuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:24 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Welke eeuw is dit?
Lol ook om: "hairige schaamte". Das heden ten dage niet meer.
Aaargghhh het wordt zooo tof weerquote:
Ja, das meestal niet met Blowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef febster het volgende:
[..]
Aaargghhh het wordt zooo tof weer. En mooi weer, das wel echt heel vet dik mazzel hebben
.
Veel nieuwe bandjes en de line-up verschuift mee met de trends in de muziekwereld he. Dus minder hiphop/metal, meer elektronisch/dubstep.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef ArTiC het volgende:
ik zie vooral een enorme zwakke line up...
op vrijdag kom ik echt niet verder dan Fitz and the Tantrums, Rise Against en James Blake als dingen die ik graag zou willen zien.
zaterdag: Dewolff, Selah Sue & Customs
Zondag: De Staat., The Roots, Skunk Anansie
komend weekend is in Helmond weer het jazzfestival..daar wil ik al meer van zien dan van Lowlands..ik zou me echt genaaid voelen als ik vorig jaar hiervoor al een kaart gekocht had
Ik heb wel eens tot kleine 20 cm in de modder gestaan jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, das meestal niet met Blowlands.
Dit is uitlokking, daar werk ik niet aan meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net weer eens genaaid. Was echt lang geleden
Ik volg je nietquote:
Met je naaidoosquote:
BB: Flogging Molly zouk ook wel willen zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef febster het volgende:
[..]
Veel nieuwe bandjes en de line-up verschuift mee met de trends in de muziekwereld he. Dus minder hiphop/metal, meer elektronisch/dubstep.
Dit is mijn programma:
Vrijdag:
Wombats, James Blake, DJVT, Smith Westerns, Miles Kane, Naked and Famous, Arctic Monkeys, Zer00's, Trolley, Troxler, Pearson Sound.
Zaterdag:
De Wolff, Flogging Molly, Goose, Selah Sue, Amon Tobin, Elbow, Sandwell, Ten Snake, Tom Trago, Speedy J&Chris Liebing.
Zondag:
De Staat, Crystal Fighters, SBTRKT, OFWGKA, Aphex Twin, Skrillex, Jackmaster, Fake Blood, Zombie Nation, Drop the Lime, 24-uurs tent.
Goed zo, hoef ik mijn internetabonement dus niet op te zeggenquote:
beterschapquote:
eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef ArTiC het volgende:
ik zie vooral een enorme zwakke line up...
op vrijdag kom ik echt niet verder dan Fitz and the Tantrums, Rise Against en James Blake als dingen die ik graag zou willen zien.
zaterdag: Dewolff, Selah Sue & Customs
Zondag: De Staat., The Roots, Skunk Anansie
komend weekend is in Helmond weer het jazzfestival..daar wil ik al meer van zien dan van Lowlands..ik zou me echt genaaid voelen als ik vorig jaar hiervoor al een kaart gekocht had
ben pas halverwegequote:
Dat zou anders wel fijn zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed zo, hoef ik mijn internetabonement dus niet op te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |