Stalker it's mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
StalkerDat heb ik maar niet genomen.
![]()
Ik heb serieus en ik kan het zelf ook niet geloven, geen druppel drank gehad sinds Zondag
Ik bied vet veel paracodiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Goeie!
Ik kijk ff of ik nog wat gelukte heb Qut.
Moet ik dr voor je pikken?
Wat bied je?
Ik zou er geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:22 schreef ElisaB het volgende:
Er moet nog "& tetten" achter (of gaan die bij jullie niet als eerste)
Nou, ikke wel. Hallo, ik wil graag meer, niet minderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben
Ja dagquote:
Als je het maar lang genoeg doet krijg je er een platte buik vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Buikspieroefeningen helpen alleen voor die spieren he?
Niet voor het vetToch?
Nee, maar wel tegen flubbers!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
Buikspieroefeningen helpen alleen voor die spieren he?
Niet voor het vetToch?
Dat geldt voor allesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Als je het maar lang genoeg doet krijg je er een platte buik van
Maar buikspieroefeningen een half uur doen red je nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg doet krijg je er een platte buik van
Lang als in: dat je het wel weken vol moet houden wil je een plattere buik krijgen, en dan geen half uur per keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar buikspieroefeningen een half uur doen red je niet
Dus dan zijn andere vetverbrandende oefeningen wellicht toch een betere optie. Kweenie
En de 0%-vet laten staan; vol vet en zonder suiker is beter voor je dan zonder vet, maar vol suikerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Maar buikspieroefeningen een half uur doen red je niet
Dus dan zijn andere vetverbrandende oefeningen wellicht toch een betere optie. Kweenie
Je durft bijna wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef Maes het volgende:
Wat is er met tetten?? Die van mij moeten minder en ik durf bijna![]()
Afvallen, smafvallen
naar de huisarts gaan om te overleggen of er iets aan te doen is.quote:
Dat overweeg ik ook al jarenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:55 schreef Maes het volgende:
naar de huisarts gaan om te overleggen of er iets aan te doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |