Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Dat heb ik pas 100 x verteld!![]()
Gek genoeg is mijn hoofd een zeef....quote:
Afgelopen 36 uur niet meer overgegeven bij het hoesten, dus voel me weer wat beterquote:
Een aanrader als Mr Sarabi wijn,bier of likeur wil maken.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gek genoeg is mijn hoofd een zeef....![]()
Is Sam weer ontmat?
Da's wel beter dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afgelopen 36 uur niet meer overgegeven bij het hoesten, dus voel me weer wat beter
:-)
Kamt dat ook beter dan voor hem?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
deels.. Zijn buikje, knietjes en kont moeten nog, maar dat doe ik morgen. Hij is wel ongelooflijk lekker zacht nu
de shampoo + conditioner die ik voor hem heb zijn echt goed!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kamt dat ook beter dan voor hem?
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
had vroeger kroeshaar, kammen was akelig.
Vooral voor jou. Als het je minder kan schelen, geeft Sam er ook minder om. /wreed tegeltjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is dan wat gladder dus gaat iets gemakkelijker uit de knoop. Maar het blijft een crime voor hem.. (en mij
)
Nee, al na 1 nacht slapen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?
Ik zou graag lang haar hebben. Maar als ik het op 1 lengte laat groeien, krijg ik alleen een afrokapsel met veel knopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?
het best zou zijn ieder dag, maar dat doe ik ons niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef freecell het volgende:
Hoe vaak moet je Sam eigenlijk borstelen?Klinkt als een hele klus
Dan ondergaat hij het.. Echt leuk vind hij het nooit, ook als het geen pijn doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:00 schreef freecell het volgende:
Dat snap ik inderdaad
Vindt hij het ook vervelend als het niet klitterig is?
Wat naar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef LieLie het volgende:
Er moet een monteur bijkomen.... En die kan vrijdag pas. Hij zou nog iets proberen morgen, maar dat kon hij niet beloven.
Hmpf
Juhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Noh! Hebben ze gewoon jullie internet vermoord??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |