Zo laat hij het wel uitschijnen ja en verder ben ik niet onzeker en mijn vader heb ik nooit gekend dus dat schouderklopje boeit me verder weinig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus hij zegt dat Nederland niet altijd zoooo positief wegkomt en jij slaat meteen helemaal door naar het andere uiterste. Ben je onzeker ofzo? Nooit een schouderklopje van papa gehad? Ieder land heeft zijn voor en nadelen en hier in NL is de regelneukerij een van de nadelen. Daar is papa Dekker ook achter gekomen.
He bah, wat een zure reactie toch weer hier in dit verschrikkelijke draadjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zo laat hij het wel uitschijnen ja en verder ben ik niet onzeker en mijn vader heb ik nooit gekend dus dat schouderklopje boeit me verder weinig.
Papa Dekker is een jankzak en zijn dochter is hard op weg om hem achterna te gaan als eeuwige zeikstraal. Als ze het hier dan zo slecht hebben donderen ze maar op, niemand die ze zal missen.
Geheel in stijl van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
He bah, wat een zure reactie toch weer hier in dit verschrikkelijke draadje
Idd, wat een zurigheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geheel in stijl van deze topicreeks.
Meen het overigens wel, de zurigheid komt vooral van die jankerige Dekkers. Weg er mee als ze zo worden tegengewerkt. Zoek maar lekker je heil in Sierra Leone of zo.quote:
Klopt, spruitjeslucht, azijnzeiker en sauerkrautvreters, tis ernstigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geheel in stijl van deze topicreeks.
Dus madam voelt zich nu afgesneden van NL, terwijl ze zich toch echt zelf uit het bevolkingsregister liet halen om maar niet naar school te hoeven en heeft zitten afgeven op NL en zelfs dood wilde vanwege de regelzucht hier en al het onrecht dat haar was aangedaan.quote:
Ach, hoe je het ook draait of keert: om door te kunnen varen is laura nog steeds voor een groot deel afhankelijk van de naar spruitjes stinkende azijnzeikers in Nederland. Het zijn namelijk nog steeds voor het grootste deel nederlandse bedrijven en nederlandse particulieren die haar reis financieren. Het zou laura sieren wanneer ze daar eens wat positieve aandacht aan zou besteden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus madam voelt zich nu afgesneden van NL, terwijl ze zich toch echt zelf uit het bevolkingsregister liet halen om maar niet naar school te hoeven en heeft zitten afgeven op NL en zelfs dood wilde vanwege de regelzucht hier en al het onrecht dat haar was aangedaan.
En nu heeft NZ het plotseling gedaan, omdat ze niet staan te springen om haar naar wens te ondersteunen? Ze is toch met een solozeiltocht bezig en ze wil geen hulp van anderen.. Nou dan?
Eerder kreeg de marine er al van langs, omdat ze haar niet wilden begeleiden en nu dit weer.
Zijn dat ook allemaal verzuurde, jaloerse mensen?
Geldt dat ook voor de weldoeners die haar een boot vol apparatuur wilde lenen? En de sponsors die afhaakten?
..of zijn de Dekkers zelf azijnpissers voor wie niks goed genoeg is?
Laura is stom, haar vader is stom en de mensen die haar het beste gunnen zijn ook stom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, hoe je het ook draait of keert: om door te kunnen varen is laura nog steeds voor een groot deel afhankelijk van de naar spruitjes stinkende azijnzeikers in Nederland. Het zijn namelijk nog steeds voor het grootste deel nederlandse bedrijven en nederlandse particulieren die haar reis financieren. Het zou laura sieren wanneer ze daar eens wat positieve aandacht aan zou besteden.
En waarom zou NZ haar ondersteunen? Alleen vanwege het feit dat ze daar toevallig geboren is? Wat hebben Laura en haar familie voor NZ gedaan om de steun van dit land te verdienen, helemaal niets toch?
I am surprised that a country so focused on tourism seems to want nothing to do with an opportunity for a record-breaking sailor to fly the New Zealand flag across the world.'quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef svetan het volgende:
http://www.sail-world.com(...)ets-no-support/87494
Jij noemt ze stom, ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laura is stom, haar vader is stom en de mensen die haar het beste gunnen zijn ook stom.
Waarom vind jij het zo interessant om steeds over stomme mensen te posten?
Ach, het staat ook nog steeds op haar Hyves.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
I am surprised that a country so focused on tourism seems to want nothing to do with an opportunity for a record-breaking sailor to fly the New Zealand flag across the world.'
Kijk, daar is het weer. De users in dit topic zijn niet degenen die claimen dat Dekker een record vaart. Dat zijn Dekker zelf en de haren.
quote:Laura heeft een droom.
Ze is inmiddels 15 jaar en kan de jongste worden die de wereld rond zeilt.
Als laura als jongste wil eindigen moet ze minimaal 5 dagen voor haar 17 de terug zijn in eenzelfde haven als waar ze eerder geweest is.
Die Lyall Mercer is een beetje maf, hij probeert Laura meer Nieuw Zeelands te maken (voor de Australische markt waarschijnlijk meer interessant), en is verbaasd dan de Nieuw Zeelandse premier niet op z'n mailtjes reageert?quote:Mercer said there has been no interest from New Zealand's media and the Royal New Zealand Yacht Squadron refused to donate a flag because she was "not a member". Even the Prime Minister's office failed to respond despite two approaches.
He said as well as a flag, Dekker would love to visit New Zealand during her two week stopover in Darwin. "Laura has spoken about coming to New Zealand to live so she's really serious about her Kiwi heritage. It would mean a lot to her to step onto New Zealand soil again."
Mercer has appealed to New Zealand tourism authorities and private companies to contact him if they'd like to sponsor a visit or help in any other way. He said that unlike Jessica Watson's voyage, Dekker's is low-budget with only her father as the support team. "What she lacks in resources is made up by pure passion," he said.
Die Torres Strait zal inderdaad moeilijk zijn geweest en ik heb er dan ook bewondering voor dat ze die zonder kleerscheuren is door gekomen, maar een donatie is het me nog steeds niet waardquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef MrFoureyes het volgende:
Net gepost op haar site: een bloedstollend verslag van haar epische tocht langs de poorten van de hel. Duidelijk niet door haar geschreven (oma?), maar toch leuk om te lezen. Dank je wel, oma! En JA, ze is door - dat is een extra donatie waard!
Begrijp ik nu goed dat Laura tijdens haar verblijf in Australie graag een bezoek wil brengen aan NZ? Maar dat ze niet over voldoende middelen beschikt om dat tripje te kunnen betalen en nu hoopt dat NZ dat voor haar wil doen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef wich het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die Lyall Mercer is een beetje maf, hij probeert Laura meer Nieuw Zeelands te maken (voor de Australische markt waarschijnlijk meer interessant), en is verbaasd dan de Nieuw Zeelandse premier niet op z'n mailtjes reageert?
Als Laura met een Nieuw Zeelandse vlaggetje had willen rondvaren had ze die al lang kunnen ritselen bij een van de vele Nieuw Zeelandse jachten die ze onderweg is tegengekomen (tijdens de kava parties e.d.).
Z'n main twitter account heeft hij nu dichtgegooid, al zijn z'n kerkelijke tweets nog wel te lezen.
Ik begrijp uit de tekst dat anderen maar zo goed moeten zijn om haar te sponsoren omdat ze zelf geen middelen heeft. Tja, als je geen geld hebt, kun je niet op vakantie. Maar ja, dat is mijn nuchtere Hollandse instelling, die sommigen waarschijnlijk zuur vinden.. Ik doneer wel een pond spruitjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat Laura tijdens haar verblijf in Australie graag een bezoek wil brengen aan NZ? Maar dat ze niet over voldoende middelen beschikt om dat tripje te kunnen betalen en nu hoopt dat NZ dat voor haar wil doen?
En een NZ vlag kun je zelfs in Nederland kopen, in Dokkum o.a. Misschien wil 1 van haar fans het haar wel schenken als ze het echt zo belangrijk vindt een dergelijke vlag te hebben.
Ze wouden ook opdonderen alleen mocht het niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zo laat hij het wel uitschijnen ja en verder ben ik niet onzeker en mijn vader heb ik nooit gekend dus dat schouderklopje boeit me verder weinig.
Papa Dekker is een jankzak en zijn dochter is hard op weg om hem achterna te gaan als eeuwige zeikstraal. Als ze het hier dan zo slecht hebben donderen ze maar op, niemand die ze zal missen.
Ik ga er vanuit dat meer kranten en tijdschriften een tip hebben gehad. Het is vandaag namelijk een jaar geleden dat Laura vanaf Gibraltar vertrok, reden om het kind eens in de spotlights te zetten. Vandaag is ook de tweede meet voor de echte fans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef svetan het volgende:
De auteur is een "trekker" van de amerikaanse sportredacties. Het zou me niet verbazen als hij een tip van Lyall heeft gehad.![]()
http://www.petethomasoutd(...)sailing-odyssey.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |