quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er zullen wel afspraken met Henk zijn over de begeleiding, Hij zal wel ergens op haar wachten. Zo volgt de volgboot niet constant en lijkt Laura het helemaal alleen te doen.
Nou ja, boeiend
Ik ben benieuwd of ze de Kaap aandurft
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze zal bijna wel moeten. Toch jammer daarmee mist ze een mooi stuk van de reis.
ER IS GEEN VOLGBOOT!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er zullen wel afspraken met Henk zijn over de begeleiding, Hij zal wel ergens op haar wachten. Zo volgt de volgboot niet constant en lijkt Laura het helemaal alleen te doen.
Het heeft er vaak genoeg op geleken dat ze wel werd gevolgd door mensen, zoals die blonde dame die op zoveel foto's stond. Maar in het geval van Henk denk ik dat het niet klopt. Ik vermoed zelfs eerder dat Henk de blaag een beetje zat is en daarom een grote voorsprong heeft genomenquote:
Hij is op de vlucht voor Lauraquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft er vaak genoeg op geleken dat ze wel werd gevolgd door mensen, zoals die blonde dame die op zoveel foto's stond. Maar in het geval van Henk denk ik dat het niet klopt. Ik vermoed zelfs eerder dat Henk de blaag een beetje zat is en daarom een grote voorsprong heeft genomen
Nounou, is dat niet wat voorbarigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
volgboot voor haar uitvaart
Is de man op de volgboot ene Henk? Heb dit topic al heel lang niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij is op de vlucht voor Laura
Ze had iig. veel contact met ene Henk.. Die heeft haar vermoedelijk ook geholpen met de papierwinkel ed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is de man op de volgboot ene Henk? Heb dit topic al heel lang niet meer gevolgd.
Maar jij bent Laura niet en bovendien is Laura nog steeds minderjarig. Dus mochten haar ouders beslissen dat het nu wel mooi genoeg is geweest (wat ik overigens niet verwacht) dan is het uit met de pret voor Laura!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Als ik laura was, zou stoppen geen optie zijn.
Die stopt dan ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Stoppen?En deze topicreeks dan?
Er is gekozen voor de meest veilige route wat het weer betreft. Dus orkaan-en stormseizoenen worden zoveel mogelijk vermeden wat Laura tot een echte mooi weer zeiler maakt. Niets mis mee, maar laten er op die route nou net piraten actief zijn dus moet gekozen worden tussen twee kwaden. Zal me benieuwen wat ze gaan beslissen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Schepen in de Golf van Aden varen nog wel eens in konvooi, om veiliger te zijn voor piraten, maar in konvooi varen met een zeilboot is geen doen. De Kaap blijft de beste route. We zullen het pas zeker weten na Bali. Toch raar, al twee jaar geleden was de Zuid-Afrika-route al bestempeld als meest realistische route, waarom hakt ze de knoop niet gewoon door?
De versnelling van haar reis (kortere tussenstops op de eilanden en het overslaan van Cairns) duidt er wel op dat er rekening wordt gehouden met een langere reis(zeil)tijd.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar jij bent Laura niet en bovendien is Laura nog steeds minderjarig. Dus mochten haar ouders beslissen dat het nu wel mooi genoeg is geweest (wat ik overigens niet verwacht) dan is het uit met de pret voor Laura!
Zouden meer mensen moeten doen, kunnen we stoppen met socialedienst uitkeringen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat verwacht ik ook niet. Laura is een verwend nest dat denkt dat mooiweerzeilen een hele prestatie is en haar vader en oma vinden alles prachtig wat ze doet. Deze mensen zijn uitsluitend op zichzelf gericht en hopen er nog beter van te worden ook.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, kunnen we stoppen met socialedienst uitkeringen.
En haar laatste columnquote:Torres Strait
Het ziet er mooi uit maar dat is erg verradelijk. Het is continue uitkijken geblazen ook omdat er druk waterverkeer is. Zowiezo is solozeilen hard werken omdat alles wat je je kunt bedenken alleen gedaan moet worden. En dan zijn er nog steeds mensen die denken dat Laura een lange vakantie heeft... ongelofelijk
bron
Ho ho, volgens de die-hard fans is het nog steeds een solozeiltocht!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
Leuk zo'n motortochtje de wereld rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |