Ik vindt deze behoorlijk lastig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Hij was te makkelijk. Volgende keer wat verder inzoomen.![]()
[ afbeelding ]
Hoge vergroting.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik gok dat het topic in GC meer mensen trekt, en het is al zo stil. In MEN lijkt me dat probleem nog groter?
Broodkruimels?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge vergroting.
Dt-regels zijn heel makkelijk. Vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vindt deze behoorlijk lastig.
Ijskristal?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge vergroting.
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dt-regels zijn heel makkelijk. Vind ik.
Is het om toe te voegen aan maaltijden?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Geen ijs, geen brood en geen zout. Wel om te consumeren. Het zijn dus echt kleine deeltjes.
Ook niet.quote:
Nee. Dat ziet er zo uitquote:
Wel om toe te voegen, niet aan maaltijden.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Is het om toe te voegen aan maaltijden?
gips?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ook niet.
[..]
Nee. Dat ziet er zo uit
[..]
Wel om toe te voegen, niet aan maaltijden.
Klopt. Ik was verrast dat die dingen er van zo dichtbij zo ruw uitzien.quote:
Quartz?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Ik was verrast dat die dingen er van zo dichtbij zo ruw uitzien.
De laatste van mij voor vandaag. Mineraal. Geen goud.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Zebravisjesembryo met in groen het bloedvaten stelsel en in rood het lymphe stelsel.... (niet mijn eigen vis, maar heb het plaatje wel zelf gemaakt)quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wel mooie fotoWat is het precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |