Jan heeft het volgens mij niet zo met zanger petroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef boeraap het volgende:
ja, hoe gaan we dit aanpakken?
Miss dat jan in een filmpje het over zanger petro kan hebben? jan heeft altijd wel 15000 views dus
Soberzo niet, Rinus is zwakbegaafd en commercieel. Petro heeft nog wat over voor zijn fans en stuurt ze zelfs zijn eigen Cd op!quote:
Met alleen TV Oranje kom je er niet, we wisten ook een keer de legendarische Silverlady bij DWDD te krijgen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:27 schreef Zolder het volgende:
Hij is goed op weg je moet gewoon vaak op hem stemmen bij tv oranje geloof ik
Schipperskinderen in Almeloquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:46 schreef boeraap het volgende:
heb respect voor petro ja, hij is wel een schipperskind he! z'n leven is al zo zwaar!
Almelo heeft toegang tot het Twentekanaal he!quote:
Wie zijn die fokkers aan het begin dan? En wie is die dikke jonge gastquote:Op zondag 4 september 2011 16:02 schreef Zolder het volgende:
Dat filmpje @ 7:21![]()
![]()
Wel jammer dat ik er niet bij was, had ik met annet kunnen dansen.
Hij moet een keer samen met Evert Baptist optreden voor Fok en van te voren een meet & greet. Silverlady natuurlijk ook aanwezig.quote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie weet er nog iets om Petro beroemd te gaan maken? Als Dries Roelvink en Zanger Rinus het kunnen dan kan Petro het zeker!
Wat een baasquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Award voor beste zanger ter wereld
[ afbeelding ]
quote:
Ik had geen idee dat je ook op fok zat... Hoe ben je hier terecht gekomen? Ik heb al wel eens contact met je gehad via hyves!quote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik dat niét zijn dan ?
Of je moet een andere Annet bedoelen?
![]()
Ik schrijf de teksten en maak de clippies voor "onze kale gek"...
(sinds een jaar...)
Ik maakte de clip voor 'Sabrina' die opeens 25.000 x was bekeken...quote:Op maandag 5 september 2011 00:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je ook op fok zat... Hoe ben je hier terecht gekomen? Ik heb al wel eens contact met je gehad via hyves!
meisie meisie is de enige en zeer zeker de echte Annetquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik dat niét zijn dan ?
Of je moet een andere Annet bedoelen?
![]()
Ik schrijf de teksten en maak de clippies voor "onze kale gek"...
(sinds een jaar...)
superrrrrrrquote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Gemaakt door Daan fucking Dober en consorten.
Lang verhaal. Daan Dobber is een Youtube-gebruiker en een FOK!-hater. Hij is fan van Zanger Petro geworden door een parodie van een FOK!-ker op Youtube. Naar aanleiding van die video heeft hij Zanger Petro een paar berichten gestuurd. Toen hebben ze samen een col up gemaakt. Nu zijn Zanger Petro en hij al enkele maanden bij elkaar. Maar waarom hij zo loopt te haten op FOK! weet ik ook niet.quote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist , maar wie is Daan Dobber , behalve die gast met dat visjesshirt (had een wolvenshirt aangetrokken dan) ?????!?!?!?
Dus het is uit met Annet ?quote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lang verhaal. Daan Dobber is een Youtube-gebruiker en een FOK!-hater. Hij is fan van Zanger Petro geworden door een parodie van een FOK!-ker op Youtube. Naar aanleiding van die video heeft hij Zanger Petro een paar berichten gestuurd. Toen hebben ze samen een col up gemaakt. Nu zijn Zanger Petro en hij al enkele maanden bij elkaar. Maar waarom hij zo loopt te haten op FOK! weet ik ook niet.
Doenquote:Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef Rivalo het volgende:
Zo deze volg ik even, misschien dat ik nog een promotiefilmpje kan maken
Net zoals bij DitisJanTV en de dood van Ditismilan.
Dus Petro heeft mij gedumpt voor Daan Dobber ?quote:
Even dit vriendenquote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lang verhaal. Daan Dobber is een Youtube-gebruiker en een FOK!-hater. Hij is fan van Zanger Petro geworden door een parodie van een FOK!-ker op Youtube. Naar aanleiding van die video heeft hij Zanger Petro een paar berichten gestuurd. Toen hebben ze samen een col up gemaakt. Nu zijn Zanger Petro en hij al enkele maanden bij elkaar. Maar waarom hij zo loopt te haten op FOK! weet ik ook niet.
deze auto heb ik niet meer ... Ik zal de nieuwe binnenkort op de foto zettenquote:Op maandag 5 september 2011 11:43 schreef HaJee het volgende:
Zanger Petro met zijn chauffeur\bodyguard.....
[ afbeelding ]
Een lekker 'knállend' kleurtje nu !quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:39 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
deze auto heb ik niet meer ... Ik zal de nieuwe binnenkort op de foto zetten
Voor boekingen kunt u contact opnemen via een PM.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die man uit je avatar is baas. Ik wil graag een keer met hem hengelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:51 schreef LeaderRoel het volgende:
We konden DitisjanTV ook beroemd maken en het was ons gelukt!
Dus kunnen we ook met Petro!
quote:
de naam ik ik zelf niet verzonnen mijn echte naam is Petro maar door dat de mensen mij steeds aanspreken en zeggen zanger Petro is dat mijn artiesten naam geworden en heb ik dat maar zo laten gaan maar als de vrienden en mensen me benoemen gewoon bij mijn naam ben ik daar zeer blij en tevree over IK ZEG MAAR ZO ALs het maar een naam heeft hahahaquote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Moonwalk het volgende:
ik heb een vraagje he (no disrespect intedended), maar waarom wil elke opkomende zanger perse "zanger" voor zijn naam. Eigenlijk plaats ik die zanger dan onbewust in een b-categorie terwijl je misschien zoals Petro wel super tof bent !![]()
Maar iedereen die nog upcomming is heet tegenwoordig:
- Zanger Petro
- Zanger Rinus
- Zanger Jack
- Zanger Martin
- Zanger Roelof
- enz enz enz
Ik heb nog nooit van Zanger Marco Borsato, Zanger Joling, Zanger Wolter Kroes, Zangers Nick & Simon , Zanger Jeroen vd Boom, Zanger Renee Froger of Zanger Andre Hazes als naam gehoord. Ik vind dat jullie je onbedoeld in een B categorie plaatsen in een pool van zangers die "zanger" voor hun naam zetten. Zing gewoon lekker![]()
( en nee ik weet niet waar ik me druk om maak, viel me gewoon op :p )
Petro supertof dat je je belangeloos inzet !
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi![]()
Bij deze heb je 2x uitverkocht ahoy.![]()
Nu ben je beroemd gemaakt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Zanger Petro op tv? Op het legendarische Man bijt Hond?
Dit mag ik niet missen
Ik snap het, bedankt voor het ophelderen en super dat je op tv komt, we gaan allemaal kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
de naam ik ik zelf niet verzonnen mijn echte naam is Petro maar door dat de mensen mij steeds aanspreken en zeggen zanger Petro is dat mijn artiesten naam geworden en heb ik dat maar zo laten gaan maar als de vrienden en mensen me benoemen gewoon bij mijn naam ben ik daar zeer blij en tevree over IK ZEG MAAR ZO ALs het maar een naam heeft hahaha
Maar ik wil je nog wel even bedanken pers voor het compliment dat ik me belangeloos inzet dat doen vele collega artiesten helaas niet altijd Jammer
Wie heeft dat gedaan, die Roomboterboy69 zeker weer met al zijn accounts?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:32 schreef Boomstronk- het volgende:
1 stemmen voor leuk, 45 stemmen voor niet leuk
RESPECT kerel bedankt voor het opnemen coooooooooooolquote:
Stoer hoor...quote:
Wat een heldquote:
Straks staan er nog een nummer 2 en 3 op... en dan tegen elkaar op twitteren van wie de echte nu is !quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Zanger Petro op Twitter!
http://twitter.com/#!/ZangerPetro1
Oh ja en er is ook nog een nepperd die de naam van Petro gebruikt
http://twitter.com/#!/ZangerPetro
Zal Fred wel achter zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef eleusis het volgende:
Leuk!
Maar Petro, waarom laat jij alle filmpjes weghalen die mensen op YouTube zetten? Vroeger vond je het nog wel zo leuk al die parodieën
Welke is/zijn dan weg gehaald ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef eleusis het volgende:
Leuk!
Maar Petro, waarom laat jij alle filmpjes weghalen die mensen op YouTube zetten? Vroeger vond je het nog wel zo leuk al die parodieën
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |