Jan heeft het volgens mij niet zo met zanger petroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef boeraap het volgende:
ja, hoe gaan we dit aanpakken?
Miss dat jan in een filmpje het over zanger petro kan hebben? jan heeft altijd wel 15000 views dus
Soberzo niet, Rinus is zwakbegaafd en commercieel. Petro heeft nog wat over voor zijn fans en stuurt ze zelfs zijn eigen Cd op!quote:
Met alleen TV Oranje kom je er niet, we wisten ook een keer de legendarische Silverlady bij DWDD te krijgen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:27 schreef Zolder het volgende:
Hij is goed op weg je moet gewoon vaak op hem stemmen bij tv oranje geloof ik
Schipperskinderen in Almeloquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:46 schreef boeraap het volgende:
heb respect voor petro ja, hij is wel een schipperskind he! z'n leven is al zo zwaar!
Almelo heeft toegang tot het Twentekanaal he!quote:
Wie zijn die fokkers aan het begin dan? En wie is die dikke jonge gastquote:Op zondag 4 september 2011 16:02 schreef Zolder het volgende:
Dat filmpje @ 7:21![]()
![]()
Wel jammer dat ik er niet bij was, had ik met annet kunnen dansen.
Hij moet een keer samen met Evert Baptist optreden voor Fok en van te voren een meet & greet. Silverlady natuurlijk ook aanwezig.quote:Op zondag 4 september 2011 16:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie weet er nog iets om Petro beroemd te gaan maken? Als Dries Roelvink en Zanger Rinus het kunnen dan kan Petro het zeker!
Wat een baasquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Award voor beste zanger ter wereld
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |