NIF?quote:
Heb de openingspost ff aangepast. 2x nomineren is niet nodig. Dus je kunt of nu gewoon niemand nomineren en dan straks op Buffon stemmen of je nomineerd nog iemand.quote:
O zo, nou dan kan TOTY neuer natuurlijk niet ontbreken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NIF?
[..]
Heb de openingspost ff aangepast. 2x nomineren is niet nodig. Dus je kunt of nu gewoon niemand nomineren en dan straks op Buffon stemmen of je nomineerd nog iemand.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O zo, nou dan kan TOTY neuer natuurlijk niet ontbreken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik mis TOTY Neuer nog.. dat is echt een beest onder de lat!
Heb de IF nooit gebruikt, wel gehad, maar dat was voor handel en toen had ik al geen PL team meer, maar je mag er ook IF van maken als je wil hoorquote:
Het gaat erom welke keeper waar jij mee hebt gespeeld vond je de beste...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb de IF nooit gebruikt, wel gehad, maar dat was voor handel en toen had ik al geen PL team meer, maar je mag er ook IF van maken als je wil hoor
Eerst alle nominaties lijkt me, en daarna stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
Nomineren kan nog toch morgenmiddag 12 uur. Gaan we daarna stemmen voor beste keeper of op naar de volgende nominatie?
Leek mij ook leuk, maar ik vraag me af of je dan niet in de war komt met dubbele posities, dus 2 cb's enzo. Gaan we daarvoor aparte nominaties doen of kiezen we daar 2 winnaars? Iig gaan we voor een 4 mans verdediging neem ik aan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:40 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Eerst alle nominaties lijkt me, en daarna stemmen
Ja, die andere is niet te betalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef GuRBuH het volgende:
Ik neem aan NIF Reina omdat er niet aangegeven word dat het om een IF gaat.
Sanchez?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
4-3-3 lijkt me wel goed, ik weet iig al een rw
Idd, mijn foutquote:
Dan nomineer ik Manolev!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
VdW is al genomineerd door mash_
bij AFC Ajaxquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja 2 is misschien wel een goed idee, doe dat maar.
[..]
Waar speelt die?
Welke IF?quote:
Je hebt de namen toch erachter staan? Moet je dan gewoon zo stemmen, iedereen top 11 maken met de spelers erin en niet je eigen speler erin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Welke IF?
Wat ik me net bedenk, iedereen gaat straks natuurlijk op zijn eigen nominaties stemmen
vind dat eigelijk wel meevallen. Bij mij maakte hij in de verdediging veel blunders en kopt bij corners altijd over.quote:
'je moet hem naar beneden knikkuh!' Inderdaad Youri, je moet hem naar beneden knikkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
vind dat eigelijk wel meevallen. Bij mij maakte hij in de verdediging veel blunders en kopt bij corners altijd over.
In de OP staat dat wel, alle 3 dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Is dat RM, RF en RW bij elkaar, of alleen RW/RF?
oepsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In de OP staat dat wel, alle 3 dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 13:23:52 ]
fucking Lowlands!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm NIF Chiellini staat er wel bij maar IF Chiellini ontbreekt... Die wil ik bij deze dan nomineren. Na IF Ibrahimovic toch wel mijn beste aankoop.
Edit: Ik zie dat we nu al met RW's etc bezig zijn. Blame lowlands voor mijn afwezigheid
Is die competitie niet alleen voor de ps3?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking Lowlands!![]()
meld jij je ook aan bij onze competitie?
nee op de xbox hebben we er ook een aangemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is die competitie niet alleen voor de ps3?
Eerst mochten er nog 2quote:
Nuttige nominatie als je er nooit mee hebt gespeeldquote:
Ja dit neem ik niet echt serieus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nuttige nominatie als je er nooit mee hebt gespeeld
Heb jij ook IF Forlan gehad? Heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:32 schreef KentdeBruin het volgende:
TOTY Falcao
IF Aguero
IF Forlan
IF Altidore
Ja, ik wilde de driehoek Falcao, Forlan, Aguero proberen. maar ik heb het al snel weer verkocht omdat ik meer geld voor Forlan kon vangen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij ook IF Forlan gehad? Heb ik nooit gezien
Die zijn al genoemd..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |