Dat staat op de jas gedrukt met zo'n doodskop logoquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:13 schreef thunderdome1996 het volgende:
Bedankt voor de reactie maar ik vind 100% hardcore, niks.
Grote fan van Ilsa Gold zeker?quote:
Hoeft niet hoor, je krijgt het toch niet.quote:
Sterkte iig, maar denk dat er nog genoeg te vinden is!quote:
wat wil je voorquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:54 schreef RadioSlut het volgende:
Ik doe een hele lading cd's weg, mocht je interesse hebben hier het bestandje:
Klik hier.
Stuur maar een pb met wat jij er ongeveer voor wilt hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:24 schreef Neo_ het volgende:
[..]
wat wil je voor
A nightmare in Rotterdam - Part XI
A Nightmare in Rotterdam - The Legend Returns
A Nightmare in Rotterdam Part IX
Barthezz - Infected
Bomfunk Mc's - Freestyler
Dance 2 Trance - Power of American Natives
Dj Jean - The Launch
Dj Weirdo & Dj Sim - Go get Busy
D&T Promotion copy
Mauro Picotto - Komodo
Hij kickt zodat de pagina omhoog gaat.. Posts boeit niemand wat lijkt mequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef Funkel het volgende:
Blijf je dit topic kicken totdat je de 300 posts heb gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
Zal ff een foto gaan maken van de cds die ik nog heb liggen, dan mail ik je die.quote:
Ik heb CD's en Flyers, ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef thunderdome1996 het volgende:
Gezocht:`
Oude hardcore spullen vanaf 1992 tot ong. 2000.
Ik zoek cd´s, kleding, flyers, posters, cassettebandjes, drankmuntjes etc. etc.
Eigenlijk dus alles.
Het is zonde als het bij jou thuis ligt, je kunt er een goed bedrag voor terug krijgen van mij.
Reageren het liefst per mail;
reneklein @ hotmail.com
Is deze niet, ik zal het in de gaten houden voor je, als ik nog eens zoiets tegen kom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:33 schreef thunderdome1996 het volgende:
He bedankt voor de reactie, deze heb ik al ja.
Zoek er eventueel wel een die nog gesealed is.
eckte diehard jijquote:
Ja, dat was hem. De foto's van Multigroove zouden nu in je inbox moeten staan.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:25 schreef thunderdome1996 het volgende:
Bedankt! Het gaat om de foto's van flyers?
Ik had gister toevallig nog iemand naar jou door verwezen die een hele shitload aan oude hardcore platen te koop had op FOK!quote:
Da is geen hardcorequote:Op zondag 13 december 2015 20:06 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Ik heb wel een machtig groot reclame bord van Hardbass 2007, sentimentele waarde.. Wat zou je er voor geven
quote:Op zondag 13 december 2015 20:54 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Meen je niet!? Maar de meeste houden van allebei de stylen is mijn ervaring.
Dat valt op zich ook wel weer mee. Ik heb specifieke topics, maar dit topic is vrij algemeen. ;-)quote:Op zondag 13 december 2015 21:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]nee.
Deze man zoekt hele specifieke dingen.
Dat heeft niks met hardcore te maken, dus nee dat zoek ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus je zoekt ook hard bass spul ?
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef thunderdome1996 het volgende:
[..]
Dat heeft niks mer hardcore te maken, dus mee dat zoek ik sowieso niet.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:37 schreef thunderdome1996 het volgende:
Nee dat niet, geen interesse in om te doen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
gezien zijn post van 3maart denk ik wel dat hij er nog actief mee bezig is...quote:Op woensdag 7 maart 2018 02:56 schreef TechnoCat het volgende:
Leuk topic, een paar foto's van de collectie zou wel leuk zijn. Is TS nog wel actief bezig met dit onderwerp, het dateert namelijk wel alweer van 7 jaar terug.
Ik zie geen post van afgelopen 3 maart???quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:54 schreef Geckoo het volgende:
[..]
gezien zijn post van 3maart denk ik wel dat hij er nog actief mee bezig is...
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:10 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Ik zie geen post van afgelopen 3 maart???
Das toch geen hardcore? ofwel? heb volgens mij ook zon reeks cdsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 02:13 schreef TechnoCat het volgende:
- Ik heb nog wel liggen:
2 album cd's:
- House Party VI
- House Party X
In goede staat, ben altijd heel zuinig op m'n cd's geweest. Dus geen krassen.
De Houseparty cd reeks is meer Oldskool Hardcore. Meer de hardcore van begin jaren 90, toen was het nog niet zo hard als in de midden jaren 90. Vooral in de eerdere versie van Houseparty (maar zelfs ook bij Thunderdome) merk je gewoon de invloeden van de jaren 80 en disco muziek uit de jaren 70. In het begin van de jaren 90 was hardcore nog redelijk 'clubachtig'. Pas vanaf 93/94 ging het stukken harder.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:39 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Das toch geen hardcore? ofwel? heb volgens mij ook zon reeks cds
lok quotequote:
Thnx voor de reply, zie DMquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:48 schreef chesster het volgende:
ik heb nog de hele collectie Thunderdome, een aantal videobanden, een aantal boxsets, meerdere shirts/collectibles zoals necklaces, een dijk aan hardcore cd's, wat flyers ook nog wel ergens.
Klinkt dat interessant voor je ?
lonsdale heeft niks met thunderdome te maken ... Heb nog wat cd's en een thunderdome boek!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:52 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
MOH trui, en nog een LONSDALE vest..
Thnx, zie pbquote:Op maandag 13 september 2021 23:13 schreef Madretheresa het volgende:
[..]
lonsdale heeft niks met thunderdome te maken ... Heb nog wat cd's en een thunderdome boek!!
Waar was dat dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Zag laats in de kringloop van die oldschool hardcore bandjes liggen, zon 1 had ik destijds aan een kennis van jou verkocht.
Ook lagen er van die 90s petjes in een vitrine.
Wel met de hardcore scene, eind jaren 90 tot 2007/2008 liep iedereen in een Lonsdale polotje.quote:Op maandag 13 september 2021 23:13 schreef Madretheresa het volgende:
[..]
lonsdale heeft niks met thunderdome te maken ... Heb nog wat cd's en een thunderdome boek!!
Kun je me als je ze gevonden hebt een bericht sturen met een foto van de flyers?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ooit mijn flyerverzameling verkocht aan een Belg voor 500 gulden. Heb de mooiste flyers toen alleen bewaard. Zal binnenkort eens wat foto’s maken, want ik doe er nog weinig mee
dus het gaat niet wegquote:De ruimte wordt door andere activiteiten in beslag genomen, maar het spul wordt niet weggegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |