Laten we wel duidelijk zijn dat ik hier niet mezelf loop te verdedigen maar dat ik het wel "op neem" voor mensen die zo'n operatie hebben ondergaan (nogmaals ik zelf dus niet).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Niets dan respect voor je hoor maar je verdedigt jezelf in het verkeerde topic. TS is gegarandeerd aan het trollen.
Verder is het natuurlijk wel zo dat er, ook na een operatie, sporen van je eerdere mannelijkheid overblijven. Dat is nu eenmaal zo, je zult toch in meer of mindere mate herkenbaar blijven als "ex-man".
Je potentiële partners zien dat ook en hebben daar schijnbaar geen problemen mee. Once again prima, iedereen moet doen waar ze gelukkig van worden, maar dan moeten die partners niet net doen alsof ze het niet wisten en niet konden zien. "amagad wat een verrassing zeg.... nooooooit gemerkt". Natuurlijk merken ze dat wel, misschien dat je op een foto niet direct ziet dat kelly (bv) een man is maar als ze haar mond open doet of begint te bewegen zie je het natuurlijk wel. Laat staan als je een relatie met iemand hebt.
1 voordeel: Nederlandse vrouwen gedragen zich al als mannen (emancipatie) en het leeuwedeel beweegt ook als een man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Niets dan respect voor je hoor maar je verdedigt jezelf in het verkeerde topic. TS is gegarandeerd aan het trollen.
Verder is het natuurlijk wel zo dat er, ook na een operatie, sporen van je eerdere mannelijkheid overblijven. Dat is nu eenmaal zo, je zult toch in meer of mindere mate herkenbaar blijven als "ex-man".
Je potentiële partners zien dat ook en hebben daar schijnbaar geen problemen mee. Once again prima, iedereen moet doen waar ze gelukkig van worden, maar dan moeten die partners niet net doen alsof ze het niet wisten en niet konden zien. "amagad wat een verrassing zeg.... nooooooit gemerkt". Natuurlijk merken ze dat wel, misschien dat je op een foto niet direct ziet dat kelly (bv) een man is maar als ze haar mond open doet of begint te bewegen zie je het natuurlijk wel. Laat staan als je een relatie met iemand hebt.
Ditquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef Mariposas het volgende:
Als het je toch niet was opgevallen: lekker mee doorgaan. Wat maakt het uit? Je ziet het er duidelijk niet aan af en je date met haar, dus je vind haar leuk. En er zijn in principe geen minpunten aan het feit dat ze als man geboren is, toch? Het gaat dus puur om een gevoelsmatige kwestie.
Het zou voor mij (als ik een man was geweest) geen struikelblok zijn, het niet kinderen kunnen krijgen waarschijnlijk wel.
maar kan hij/zij nog wel klaarkomen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Laten we wel duidelijk zijn dat ik hier niet mezelf loop te verdedigen maar dat ik het wel "op neem" voor mensen die zo'n operatie hebben ondergaan (nogmaals ik zelf dus niet).
Welke sporen denk jij na zo'n operatie nog te zien?
Neem aan dat je sowieso wel kan zien dat haar vagina niet helemaal natuurlijk is. Dat er toch ergens littekens ofzo zitten of tja gewoon net wat anders. Nooit gezien/gevoeld dus geen idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:01 schreef Black_Ninja het volgende:
Welke sporen denk jij na zo'n operatie nog te zien?
Daar is Paris echt niet lelijk hoor, je ziet de potentie van een knappe volwassen vrouw al doorschijnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Overigens kan TS niet meer meeposten en is het verhaal dus ook onzin.
nou, mijn wildste fantasie was CC met een minipenisquote:
Ja als je de doktersrekening mee telt. Zie je echt niet hoeveel er is verbouwd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Daar is Paris echt niet lelijk hoor, je ziet de potentie van een knappe volwassen vrouw al doorschijnen
Klinkt een beetje heel raar maar het lijkt mij alsof ik dat erger zou vinden (prostitutie) dan haar boyverledenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef boysdontcry1 het volgende:
Ze heeft me verteld van een of andere test die je eerst krijgt (ze kreeg meerdere) en uitgebreid onderzoek dat lang geduurd heeft. Pas daarna kreeg ze 'groen licht' voor de operatie. Ze heeft het me wel verteld maar ik vond het lastig aan te horen.
zelf ziet ze het zo: ze is altijd een meid geweest, alleen in het verkeerde lichaam. De operatie was gewoon iets dat ze lichamelijk moest doen om ook echt lichamelijk vrouw te worden.
Ze heeft me nog iets verteld van haar verleden en ik denk dat dat me net ff zwaarder valt. Ik zal een lang verhaal ook ivm haar privacy kort maken: ze heeft toen ze nog een penis had (maar voor de rest uiterlijk en qua stem vrouw was) in de prostitutie gewerkt als 'meisje met iets extra's'. Dit was omdat ze zichzelf onderwaardeerde en straatbeelvervuiling vond en erg met zichzelf in de knoop zat. Ook was ze aan het sparen voor de operatie (ik geloof niet dat die helemaal vergoed is). Dit zit me misschien nog meer dwars dan de rest van het verhaal, kan ik dealen met een vriendin met zo'n zwaar verleden?
Moeilijk moeilijk, maar iig bedankt voor de vele positieve reacties. Ik moet dit wel ff laten bezinken.
Bij zo'n operatie wordt alleen de penis verbouwd tot een soort van vagina, en bijna alles wat ze insnijden wordt naar binnen gevouwen, je zou verbaast zijn hoe "natuurlijk" dat er uiteindelijk uitziet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat je sowieso wel kan zien dat haar vagina niet helemaal natuurlijk is. Dat er toch ergens littekens ofzo zitten of tja gewoon net wat anders. Nooit gezien/gevoeld dus geen idee.
Maar het lijkt me toch dat er wel iets te zien moet zijn ofzo.
Aan de andere kant als een 'normale' vrouw onder het mes gaat zie je het ook
Het is een vrouw dus ze heeft een mini-penis zo goed?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nou, mijn wildste fantasie was CC met een minipenis
laat me even
Zoveel is er schijnbaar niet gecorrigeerd want zo ziet ze er toch nog steeds ongeveer uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Overigens kan TS niet meer meeposten en is het verhaal dus ook onzin.
haar ogen hebben alleen een andere kleur gekregen. nu heeft ze blauwe ogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoveel is er schijnbaar niet zoveel gecorrigeerd want zo ziet ze er toch nog steeds ongeveer uit?
Haar ogen, haar neus, haar mond zijn gecorrigeerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haar ogen hebben alleen een andere kleur gekregen. nu heeft ze blauwe ogen.
Daar wordt letterlijk gezegd dat ze geen borstcorrecties heeft gehad maar dat het waarschijnlijk kipfiletjes zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Haar ogen, haar neus, haar mond zijn gecorrigeerd.
En haar tieten zijn vergroot en daarna weer verkleind.
http://education.makemeheal.com/index.php/Hilton,_Paris
En het mooie aan onze maatschappij is, dat het allemaal gedocumenteerd is op het internet
volgens die site zijn haar oogleden gecorrigeerd. maar hoe ze van bruine ogen naar blauwe ogen kan gaan is mij een raadsel, ik denk dat het meisje op die foto paris hilton niet is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Haar ogen, haar neus, haar mond zijn gecorrigeerd.
En haar tieten zijn vergroot en daarna weer verkleind.
http://education.makemeheal.com/index.php/Hilton,_Paris
En het mooie aan onze maatschappij is, dat het allemaal gedocumenteerd is op het internet
Dat lijkt me alleen maar nog dommer. Iedereen weet dat ze geen tieten heeft.. en dan ineens met van die premmen aan komen zetten door kipfiletjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef Catbert het volgende:
Daar wordt letterlijk gezegd dat ze geen borstcorrecties heeft gehad maar dat het waarschijnlijk kipfiletjes zijn.
Handig voor als je honger krijgt onderwegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar nog dommer. Iedereen weet dat ze geen tieten heeft.. en dan ineens met van die premmen aan komen zetten door kipfiletjes
Het is algemeen bekend dat PH bruine ogen heeft maar al jaren blauwe lenzen draagt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens die site zijn haar oogleden gecorrigeerd. maar hoe ze van bruine ogen naar blauwe ogen kan gaan is mij een raadsel, ik denk dat het meisje op die foto paris hilton niet is.
weiger ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: ook 'gewone' vrouwen moeten onder meer hun benen scheren.
Stoer hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef simmu het volgende:
[..]
weiger iknet als de oksels trouwens.
maarruh, ts. wat is het probleem? je vindt haar leuk, jullie hebben het tof en je bent verliefd. nou, gaan met die banaan dan zou ik zeggen! que sera sera en alles.
TERING! heb ik weer wat geleerd!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat PH bruine ogen heeft maar al jaren blauwe lenzen draagt.
Niet scheren onder je oksels? Ieeeeuwww! vind ik bij mezelf al smerig!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef simmu het volgende:
[..]
maarruh, ts. wat is het probleem? je vindt haar leuk, jullie hebben het tof en je bent verliefd. nou, gaan met die banaan dan zou ik zeggen! que sera sera en alles.
Jij, jij.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef simmu het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze nooit iets aan haar borsten gedaan heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:40 schreef Daniel1976 het volgende:
We gaan wel steeds verder offtopic, maar Georgina verbaan, die had haar tieten toch ook op laten spuiten met vet uit haar reet?
als je nooit scheert komt er ook weinig haar, plus hou je je huidbalans aldaar ok. werkt net als met inwendig douchen bij vrouwen: zodra je dat gaat doen moet jet het altijd blijven doen omdat de zuurgraad aldaar kompleet naar de klote is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Niet scheren onder je oksels? Ieeeeuwww! vind ik bij mezelf al smerig!
FUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef simmu het volgende:
[..]
.. dat is al te veelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:41 schreef simmu het volgende:
als je nooit scheert komt er ook weinig haar,
maar nu ze een kind heeft heeft ze van die opgezwollen tietenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:40 schreef Daniel1976 het volgende:
We gaan wel steeds verder offtopic, maar Georgina verbaan, die had haar tieten toch ook op laten spuiten met vet uit haar reet?
je stinkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef simmu het volgende:
het goede nieuws: ik heb geen pittig kort kapsel. god weet dat ik mijn haar nog moet aankweken na de zwangerschappenwisten jullie dat? eerst ben je zwanger en heb je prachtrig veel en glanzend haar, dan is die baby eruit en valt het er met bossen tegelijk uit
Nu hebben we het over Georgine hè? Nee dat klopt die zegt dat er nix aan is gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze nooit iets aan haar borsten gedaan heeft.
Maar het verklaard misschien wel waarom die scan's die ze destijds ondergaan heeft geen sporten van neptieten lieten zien.
Ik was even bang dat je naakt zou posten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar nu ze een kind heeft heeft ze van die opgezwollen tieten
De tieten van Georgina Verbaan...
Als je in die link op de laatste post op die pagina klikt.. de boobwiki ofzo, staat ze wel half naaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je naakt zou posten.
Op naakt staat een ban hè, vanwege google adsense.
We kunnen het niet vaak genoeg roepen.
Als je dat naakt vindtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je naakt zou posten.
Op naakt staat een ban hè, vanwege google adsense.
We kunnen het niet vaak genoeg roepen.
Je ziet het misschien niet, maar je voelt zoiets toch wel? het is toch kurkdroog daarbinnen en spieren zijn er ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Bij zo'n operatie wordt alleen de penis verbouwd tot een soort van vagina, en bijna alles wat ze insnijden wordt naar binnen gevouwen, je zou verbaast zijn hoe "natuurlijk" dat er uiteindelijk uitziet.
Alle andere dingen zijn puur hormoon geactiveerd dus daar zie je sowieso niks van...
Ik vind dat er ergere topics zijn om het over te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:51 schreef Maanvis het volgende:
en georgina lacht in haar knuistje want we hebben het weer over haar (tieten)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef simmu het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een zwak voor vrouwen met 'big naturals' (met of zonder micropenissen)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind dat er ergere topics zijn om het over te hebben.
Heb altijd al een zwak gehad voor Georgina
Ik zag in zijn profiel wel iets anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:58 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Streep door de naam in 't profiel.
Dat kan ik je dan weer niet vertellen, heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Je ziet het misschien niet, maar je voelt zoiets toch wel? het is toch kurkdroog daarbinnen en spieren zijn er ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |