Klinkt alsof je auto vaker dingen verliest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef T42 het volgende:
vanmiddag me uitlaat verlorenwel opgepakt en in de kofferbak geflikkerd fix ik wel weer een keer als ik zin heb
jupquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je auto vaker dingen verliest.
net de uitlaat bij de lasser afgegooit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef T42 het volgende:
vanmiddag me uitlaat verlorenwel opgepakt en in de kofferbak geflikkerd fix ik wel weer een keer als ik zin heb
Ik zie sowieso niks op dat plaatje, alleen een vrachtwagen oid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteren (ochtend) (Nijmegen - Amsterdam):
Bij knooppunt Valburg (A50->A15) ergerde ik me aan een bestuurder die met 30km/h reed. Vanwege de wegwerkzaamheden daar is de invoegstrook nu ook erg kort, maar hij bleef - ondanks een lege A15 - vrolijk 40-45 km/h rijden.Na het inhalen bleek het om een bejaarde te gaan, en bleef hij zo langzaam rijden.
Ik heb vervolgens maar besloten om achter hem te rijden met mijn alarmlichten aan, terwijl ik 112 belde om aan te geven dat een bestuurder 40-45km/h reed op een lege A15. Enkele afritten verderop wachtte een politiewagen ons op en heeft de politie het verder van me overgenomen.De meldkamer bedankte mij voor de melding en de hulp.
Vlak voor knooppunt Amstel (A2-A10) heeft een bumperklever voor me de bumper van de auto voor hem geraakt... Zij gingen langs de kant (vluchtstrook), ik ben hen maar gevolgd om het slachtoffer (de autobestuurder die van achteren is geraakt) te vertellen dat hij mij als getuige mag opgeven.
Gisteren (middag/avond) (Amsterdam - Nijmegen):
[ link | afbeelding ]
Op de foto zijn de spijkers (die nog in al dat hout zitten) niet (goed) te zien, levensgevaarlijk!
Ik heb deze wagen maar zo snel mogelijk ingehaald en 112 gebeld.
Saoedi Arabie heb ik ook een jaar gewoond, dat was inderdaad echt een achterlijk landquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef RetepV het volgende:
In Saoedi Arabie relatief veel doormiddengereden auto's gezien. Of auto's op plekken waar het onmogelijk is om een auto te krijgen. Auto's op hun dak, volledig platgedrukt, met menselijke ledenmaten er uit stekend, terwijl het wel duidelijk is dat er geen mens meer in de cabine past. Etc.
Geef die mensen alsjeblieft geen rijbewijs als ze naar Nederland komen!
Als je op de afbeelding klikt zie je een grotere versie, daarop is het toch wel beter te zien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niks op dat plaatje, alleen een vrachtwagen oid.
Heb je geen grotere foto ?
Nopequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je op de afbeelding klikt zie je een grotere versie, daarop is het toch wel beter te zien?
Duidelijk zo!quote:
Bij datzelfde knooppunt trof ik een paar jaar geleden twee ouderen op een bromscooter (dus zoeentje zonder kenteken maar toen nog met een simpel verzekeringsplaatje) vrolijk tuffend op de vluchtstrook aan. Ook maar even 112 gebeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteren (ochtend) (Nijmegen - Amsterdam):
Bij knooppunt Valburg (A50->A15) ergerde ik me aan een bestuurder die met 30km/h reed. Vanwege de wegwerkzaamheden daar is de invoegstrook nu ook erg kort, maar hij bleef - ondanks een lege A15 - vrolijk 40-45 km/h rijden.Na het inhalen bleek het om een bejaarde te gaan, en bleef hij zo langzaam rijden.
Zelfs tijdens het filerijden (< 10km/h) zag je de lading heen en weer bewegen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Duidelijk zo!
En tja, heel netjes is het inderdaad niet, maar zo lang de lading verder wel vast zit, zal er niet zoveel met je melding gedaan worden vrees ik.
Iets soortgelijks gebeurde ook op het Julianaplein in Groningen, na ringweg renovatie fase 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:30 schreef JDude het volgende:
Hier in de stad (Breda) is trouwens dit kruispunt verbouwd: http://g.co/maps/d5a7e
Vroeger kon je, zoals in Streetview nog te zien is, links- en rechtsaf. De kruisende weg is echter een busbaan geworden en je mag/kunt daarom alleen nog rechtdoor. Onvoorstelbaar hoeveel weggebruikers de enorme borden D4 over het hoofd zien, en toch af willen slaan, waarschijnlijk hun navigatiesysteem achterna. Heeft me in ieder geval al twee keer een flinke remactie gekost.
Zijn ze nog steeds met de weg daar bezig ? Moet er vrijdag heen, vanuit richting Heerenveen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iets soortgelijks gebeurde ook op het Julianaplein in Groningen, na ringweg renovatie fase 1.
Vanuit Heerenveen mocht je niet meer linksaf de stad in. Dikke pijlen op de weg, gele borden met waarschuwingsteksten, D4 borden inderdaad, duidelijke naar boven wijzende pijlen in de stoplichten, maar daar is menigeen toch linksafgeslagen en daardoor voluit in botsing gekomen met het verkeer van de andere kant.
Bijna elke dag lag het kruispunt wel een half uur plat door autowrakken midden op het kruispunt en kilo's glas op het wegdek.
Ja, bij Leek is het nog steeds knudde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds met de weg daar bezig ? Moet er vrijdag heen, vanuit richting Heerenveen.
En vanaf 2015 worden het Julianaplein en de Zuidelijke Ringweg ook weer verbouwd, ze gaan de boel toch maar (en eindelijk) ongelijkvloers maken. Dus in Groningen zijn ze nog lang niet uitgeklust.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bij Leek is het nog steeds knudde.
Dat zijn inderdaad paupersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Under_Score het volgende:
vamiddag, stel aso paupers die midden op de weg de auto stil zetten om een praatje te maken, 6 auto's erachter toeteren en gewoon dom blijven lullen. blij dat ik op de fiets was.
Ha, dat heb ik ook gehad afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:18 schreef Dven het volgende:
Een vriend wilde uit het raam kotsen maar het vloog weer terug naar binnen, zo recht in de bakkes bij degene die achterin zat. Ik zal het nooit vergeten
Was dat daar bij de Shell op de rondweg? Ik had het ook gezien, kwam uit de richting van Belcrum en wilde linksaf de rondweg op, maar dat ging hem niet echt worden. Omgekeerd en via het centrum maar gereden. Zag inderdaad een rode auto ervoor staan en kon er net onderdoor kijken en zag iemand liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:20 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag voor mijn neus een motorrijder onderuit zien gaan
Om het even bij te lichten
Stonden in breda, voor het stoplicht te wachten.
Links reed, zag een motor voorbij gaan maar besteedde er niet veel aandacht aan en keer weer naar het stoplicht en een beetje om me heen, hoor ik ineens die motorrijder onderuit gaan.
Zonder twijfel, gevarenknipperlicht aan, door rood heen en weg blokkeren om te voorkomen dat er nog iemand overheen reed (met eigen veiligheid in acht natuurlijk)
Direct maar een Ambu gebeld, ze was nog wel bij bewustzijn maar heel slecht.
Helaas heb ik er ruim een half uur gestaan omdat de politie nog een verklaring wilde en daarna stonden de Ambulances in de weg.
Hoop maar dat het goed is afgelopen, was niet hard gegaan, ze had het achter-remlicht van een auto aangetikt, vraag me nog steeds af hoe dat nou kwam.
Het is ook een vreemde situatie. Ik kom nl. elke dag van de andere kant en zie dan ook hoeveel mensen er bij Groningen-Zuid de snelweg afgaan en vervolgens de andere kant op de snelweg weer op gaan. Kennelijk omdat ze bij het Julianaplein linksaf wilden, wat heel onlogisch niet meer kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iets soortgelijks gebeurde ook op het Julianaplein in Groningen, na ringweg renovatie fase 1.
Vanuit Heerenveen mocht je niet meer linksaf de stad in. Dikke pijlen op de weg, gele borden met waarschuwingsteksten, D4 borden inderdaad, duidelijke naar boven wijzende pijlen in de stoplichten, maar daar is menigeen toch linksafgeslagen en daardoor voluit in botsing gekomen met het verkeer van de andere kant.
Bijna elke dag lag het kruispunt wel een half uur plat door autowrakken midden op het kruispunt en kilo's glas op het wegdek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |