abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101592018
Dan denk ik dat ik redelijk eenzaam in de nacht op de weg zit. Rijdt ik door groen...

http://www.nieuwspolitie.(...)digt-in-aanrijdingen

De daders zijn dus op mij in gereden en te voet verder gevlucht. Je zou denken dat ik kwaad ben... maar dat ben ik niet. Verkeerde plaats, verkeerde tijd. Ik had waarschijnlijk wel echt kwaad geweest als het een alcoholist was die gewoon ladderzat onderweg naar huis was, of iemand die aan het slaaprijden was. Nu zie ik het als een erg slecht gevoel voor timing.. Ik wist tot het moment dat de agenten mij gingen informeren niets over deze achtervolging. Enige wat ik van daders te zien heb gekregen zijn 2 koplampen die allejesuzz snel dichterbij kwamen.

Vrijdag was ik alweer thuis gelukkig... dus naast domme pech van die slechte timing, ook verrekt veel mazzel gehad wat betreft de positie/momentum van eerste aanraking.
pi_101601905
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef Meike26 het volgende:
Dan denk ik dat ik redelijk eenzaam in de nacht op de weg zit. Rijdt ik door groen...

De daders zijn dus op mij in gereden en te voet verder gevlucht. Je zou denken dat ik kwaad ben... maar dat ben ik niet. Verkeerde plaats, verkeerde tijd. Ik had waarschijnlijk wel echt kwaad geweest als het een alcoholist was die gewoon ladderzat onderweg naar huis was, of iemand die aan het slaaprijden was. Nu zie ik het als een erg slecht gevoel voor timing.. Ik wist tot het moment dat de agenten mij gingen informeren niets over deze achtervolging. Enige wat ik van daders te zien heb gekregen zijn 2 koplampen die allejesuzz snel dichterbij kwamen.

Vrijdag was ik alweer thuis gelukkig... dus naast domme pech van die slechte timing, ook verrekt veel mazzel gehad wat betreft de positie/momentum van eerste aanraking.
Lui beroven een tankstation en rijden als mongolen je auto in de prak en dat vind je niet zo erg, maar als iemand in slaap sukkelt zou je wel kwaad worden?
pi_101603421
quote:
18s.gif Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Lui beroven een tankstation en rijden als mongolen je auto in de prak en dat vind je niet zo erg, maar als iemand in slaap sukkelt zou je wel kwaad worden?
Ja, dan hadden ze uitgerust moeten zijn of niet de weg op moeten gaan. Zelfde als drank en in de auto stappen. Echt mensen die dat doen hoop ik dat ze zichzelf verwijderen uit de evolutie! 8)7
pi_101609377
Nou, gister voor de tweede keer in een week tijd een ernstig ongeluk.
Snorfietser valt afgelopen nacht min of meer voor m'n neus neer doordat hij uitglijdt over de tramrails. Vrijwel op slag dood ;(

Vreemd genoeg niet in de media geweest.
pi_101611261
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja, dan hadden ze uitgerust moeten zijn of niet de weg op moeten gaan. Zelfde als drank en in de auto stappen. Echt mensen die dat doen hoop ik dat ze zichzelf verwijderen uit de evolutie! 8)7
Helemaal mee eens, maar mensen die een bank beroven en daarna als gekke mongolen wegvluchten niet?
pi_101611850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef Rooligan het volgende:
Oh, en mijn taxiritje in Istanbul zal ik ook niet snel vergeten....
Ik moest naar het vliegveld en ik zat aan de ander kant van de stad. Ik was voor mijn werk daar naar een beurs geweest en volgens de kerel van het hotel was het vliegveld hooguit een uurtje rijden. Aangezien ik liever te vroeg op het vliegveld ben dan dat ik het op het nippertje red, besloten dat de taxi dan anderhalf uur voordat ik moest inchecken, bij het hotel zou staan. Dat was prima geregeld. Taxi begint te rijden en een gezellig praatje aangeknoopt met de chauffeur.

Vraagt hij na een half uur hoe laat mijn vlucht eigenlijk gaat. Toen ik hem antwoordde, was het even stil.... op dat moment was het nog een dik uur rijden volgens hem. "No worries, friend," riep hij tenslotte. "I will get you there on time." En dat heb ik geweten. 180 op de snelweg (in een gammele Fiat, wist niet eens dat die dingen zo hard konden); borden met de maximale toegestane snelheid bestonden voor hem niet; voorrangsregels aan zijn laars lappend; continu toeteren; rode stoplichten waren voor hem gewoon groen; tegen de rijrichting ingaan; over de stoep en voetgangers de stuipen op het lijf jagen en om de haverklap zijn hoofd uit het raam om van alles en nog wat te roepen naar de andere weggebruikers.

Maar al met al, hij had zijn woord gehouden - ik was nog net op tijd. Toen ik uiteindelijk op het vliegveld stond, heb ik mijn ontbijt eerst maar eens de vrijheid gegeven op het eerste toilet wat ik zag. Na deze dollemansrit was ik kotsmisselijk.....
Ach ja, Turkije... Vorig jaar zomer ging ik interrailen. Op een gegeven moment nam ik de trein van Sofia naar Istanbul. Alleen waren er werkzaamheden aan het spoor waardoor we zo'n 100km voor Istanbul de trein uit moesten en met een touringcar verder moesten.
Die touringcar legde de 100km in minder dan een uur af :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:40:19 #132
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_101654468
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Die touringcar legde de 100km in minder dan een uur af :')
Is dat schokkend?
Of was niet langs een autoweg maar een 'normale' 2baans?
Lack of common cents
pi_101673617
Geparkeerde auto's op het fietspad Bredabaan (Gooreind-Wuustwezel)

Ge ziet geen lap en wil je op de Bredabaan rijden, krijg je dit: tuut tuut!

Ik word er onnozel van
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 7 september 2011 @ 16:12:32 #134
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_101675752
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef Meike26 het volgende:

Dus in jouw optiek is een slaaprijder slechter dan een overvaller ... ? :?
pi_101677189
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Is dat schokkend?
Of was niet langs een autoweg maar een 'normale' 2baans?

Voor een touringcar is dat sowieso best snel vind ik :D Maar het was inderdaad niet geheel snelweg.
pi_101681083
Ik heb een keer een pizza koerier gezien die zijn pizza's verloor. Hij had het niet in de gaten en is gewoon doorgereden :D
pi_101681204
Deze zomer op roadtrip in Spanje twee ernstige ongelukken gezien. Tenminste, de nasleep.
Ergens in het noorden een auto die over de kop in de middenberm was beland. Brandweer, traumaheli. En veel bloed.
En bij Santiago een vrachtwagen die op zijn zij lag tegen een pilaar van een viaduct aan.

Verder nooit echt gekke dingen gezien. Alhoewel, op de definitieve terugweg in België bij Antwerpen reden we op zo'n slechte weg, dat een auto met aanhanger voor ons maar op de vluchtstrook 50 ging rijden, omdat anders die aanhanger eraf zou stuiteren door de vele hobbels. Zo slecht was het dus echt, die bestuurder overdreef niet.
What Would Goku Do
  woensdag 7 september 2011 @ 18:27:26 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101681378
Onderweg naar Zeebrugge een keer op de snelweg een auto voor me die een klapband kreeg aan een voorwiel, stukken rubber vlogen door de lucht en de auto die gelukkig veilig in de berm reed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 september 2011 @ 18:50:54 #139
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_101682293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb een keer een pizza koerier gezien die zijn pizza's verloor. Hij had het niet in de gaten en is gewoon doorgereden :D
Er reed eens een motoragent voor me. Ineens klap z'n koffer achterop open en STAPELS papierwerk vliegen alle kanten op!
Probeerde met claxonneren hem in z'n spiegels te laten kijken maar hij hoorde me niet of zag al in dat het zinloos was te stoppen...
  woensdag 7 september 2011 @ 21:25:38 #140
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_101689664
ik reed vanmiddag hier langs. Heb het niet zien gebeuren maar dat lijkt wel raar :P

http://www.waldnet.nl/wn/(...)tsing_rechtdoor.html
pi_101690330
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
ik reed vanmiddag hier langs. Heb het niet zien gebeuren maar dat lijkt wel raar :P

heeft mijn moeder ook wel eens gedaan, terwijl ik er naast zat :')

Maar toen viel het wel mee, er was een soort parkeerplaats achter de straat, waar ze opschoot.
  woensdag 7 september 2011 @ 21:43:47 #142
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_101690631
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef .Neovo. het volgende:

Ik ook :D Maar pas na 17.00. :P

Zelf meegemaakt:

Mijn eigen einddemper ontploft, was over de lengte van de demper opengebarsten.

Of op een provinciale weg een Opel combo met kar ( tandemasser) vol met zand naar je toe zien rijden die telkens meer slingert en op een gegeven moment de kar op 2 wielen scheef achter de auto heeft hangen. Ben snel de parallelweg opgereden, maar de bestuurder heeft wonderwel de auto op de weg weten te houden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 7 september 2011 @ 22:05:56 #143
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_101691749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:43 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik ook :D Maar pas na 17.00. :P

Zelf meegemaakt:

Mijn eigen einddemper ontploft, was over de lengte van de demper opengebarsten.

Of op een provinciale weg een Opel combo met kar ( tandemasser) vol met zand naar je toe zien rijden die telkens meer slingert en op een gegeven moment de kar op 2 wielen scheef achter de auto heeft hangen. Ben snel de parallelweg opgereden, maar de bestuurder heeft wonderwel de auto op de weg weten te houden.
:D

Waar moest jij heen dan? Kwam je vanuit Surhuisterveen ? ;P
pi_101699954
De motorkap van m'n zus is beginnen smoren op de E40. VTB-VAB is er zelfs bij gekomen :|W
Werewolf
  donderdag 8 september 2011 @ 16:38:01 #145
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_101713636
Vanmorgen nog; ik reed op een provinciale weg met ca. 85 km/u, komt er ineens op 50 meter voor me een tractor + aanhanger de weg op vanaf een landbouwbedrijf. Remmen tot bijna stilstand was het devies.
pi_101719814
Vanmiddag me kapot geschrokken. Op een autoweg een veewagen die akelig dicht bij mijn weghelft in de buurt kwam. En als je zelf ook met een vrachtwagen rijdt is de ruimte toch beperkt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_101719879
In de bus:

'Sjeetje, wat is het druk in deze bus en het is nog wel een extra grote mondharmonicabus!'
Buurvrouw; 'eh.. een accordeonbus bedoel je?'
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_101721083
Probleempje met treindeur van de bovenverdieping gecombineerd met jengelende kinderen=iets waarvan ik niet goed word :(

De treinrit was buiten dat nog interessant.
Werewolf
  donderdag 8 september 2011 @ 23:31:14 #149
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_101735382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
In de bus:

'Sjeetje, wat is het druk in deze bus en het is nog wel een extra grote mondharmonicabus!'
Buurvrouw; 'eh.. een accordeonbus bedoel je?'
Heet gewoon harmonicabus hoor.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_101735463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

:D

Waar moest jij heen dan? Kwam je vanuit Surhuisterveen ? ;P