Lui beroven een tankstation en rijden als mongolen je auto in de prak en dat vind je niet zo erg, maar als iemand in slaap sukkelt zou je wel kwaad worden?quote:Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef Meike26 het volgende:
Dan denk ik dat ik redelijk eenzaam in de nacht op de weg zit. Rijdt ik door groen...
http://www.nieuwspolitie.(...)digt-in-aanrijdingen
De daders zijn dus op mij in gereden en te voet verder gevlucht. Je zou denken dat ik kwaad ben... maar dat ben ik niet. Verkeerde plaats, verkeerde tijd. Ik had waarschijnlijk wel echt kwaad geweest als het een alcoholist was die gewoon ladderzat onderweg naar huis was, of iemand die aan het slaaprijden was. Nu zie ik het als een erg slecht gevoel voor timing.. Ik wist tot het moment dat de agenten mij gingen informeren niets over deze achtervolging. Enige wat ik van daders te zien heb gekregen zijn 2 koplampen die allejesuzz snel dichterbij kwamen.
Vrijdag was ik alweer thuis gelukkig... dus naast domme pech van die slechte timing, ook verrekt veel mazzel gehad wat betreft de positie/momentum van eerste aanraking.
Ja, dan hadden ze uitgerust moeten zijn of niet de weg op moeten gaan. Zelfde als drank en in de auto stappen. Echt mensen die dat doen hoop ik dat ze zichzelf verwijderen uit de evolutie!quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Lui beroven een tankstation en rijden als mongolen je auto in de prak en dat vind je niet zo erg, maar als iemand in slaap sukkelt zou je wel kwaad worden?
Helemaal mee eens, maar mensen die een bank beroven en daarna als gekke mongolen wegvluchten niet?quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze uitgerust moeten zijn of niet de weg op moeten gaan. Zelfde als drank en in de auto stappen. Echt mensen die dat doen hoop ik dat ze zichzelf verwijderen uit de evolutie!
Ach ja, Turkije... Vorig jaar zomer ging ik interrailen. Op een gegeven moment nam ik de trein van Sofia naar Istanbul. Alleen waren er werkzaamheden aan het spoor waardoor we zo'n 100km voor Istanbul de trein uit moesten en met een touringcar verder moesten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef Rooligan het volgende:
Oh, en mijn taxiritje in Istanbul zal ik ook niet snel vergeten....
Ik moest naar het vliegveld en ik zat aan de ander kant van de stad. Ik was voor mijn werk daar naar een beurs geweest en volgens de kerel van het hotel was het vliegveld hooguit een uurtje rijden. Aangezien ik liever te vroeg op het vliegveld ben dan dat ik het op het nippertje red, besloten dat de taxi dan anderhalf uur voordat ik moest inchecken, bij het hotel zou staan. Dat was prima geregeld. Taxi begint te rijden en een gezellig praatje aangeknoopt met de chauffeur.
Vraagt hij na een half uur hoe laat mijn vlucht eigenlijk gaat. Toen ik hem antwoordde, was het even stil.... op dat moment was het nog een dik uur rijden volgens hem. "No worries, friend," riep hij tenslotte. "I will get you there on time." En dat heb ik geweten. 180 op de snelweg (in een gammele Fiat, wist niet eens dat die dingen zo hard konden); borden met de maximale toegestane snelheid bestonden voor hem niet; voorrangsregels aan zijn laars lappend; continu toeteren; rode stoplichten waren voor hem gewoon groen; tegen de rijrichting ingaan; over de stoep en voetgangers de stuipen op het lijf jagen en om de haverklap zijn hoofd uit het raam om van alles en nog wat te roepen naar de andere weggebruikers.
Maar al met al, hij had zijn woord gehouden - ik was nog net op tijd. Toen ik uiteindelijk op het vliegveld stond, heb ik mijn ontbijt eerst maar eens de vrijheid gegeven op het eerste toilet wat ik zag. Na deze dollemansrit was ik kotsmisselijk.....
Is dat schokkend?quote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Die touringcar legde de 100km in minder dan een uur af
Dus in jouw optiek is een slaaprijder slechter dan een overvaller ... ?quote:Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef Meike26 het volgende:
Dan denk ik dat ik redelijk eenzaam in de nacht op de weg zit. Rijdt ik door groen...
http://www.nieuwspolitie.(...)digt-in-aanrijdingen
De daders zijn dus op mij in gereden en te voet verder gevlucht. Je zou denken dat ik kwaad ben... maar dat ben ik niet. Verkeerde plaats, verkeerde tijd. Ik had waarschijnlijk wel echt kwaad geweest als het een alcoholist was die gewoon ladderzat onderweg naar huis was, of iemand die aan het slaaprijden was. Nu zie ik het als een erg slecht gevoel voor timing.. Ik wist tot het moment dat de agenten mij gingen informeren niets over deze achtervolging. Enige wat ik van daders te zien heb gekregen zijn 2 koplampen die allejesuzz snel dichterbij kwamen.
Vrijdag was ik alweer thuis gelukkig... dus naast domme pech van die slechte timing, ook verrekt veel mazzel gehad wat betreft de positie/momentum van eerste aanraking.
Voor een touringcar is dat sowieso best snel vind ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat schokkend?
Of was niet langs een autoweg maar een 'normale' 2baans?
Er reed eens een motoragent voor me. Ineens klap z'n koffer achterop open en STAPELS papierwerk vliegen alle kanten op!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb een keer een pizza koerier gezien die zijn pizza's verloor. Hij had het niet in de gaten en is gewoon doorgereden
heeft mijn moeder ook wel eens gedaan, terwijl ik er naast zatquote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
ik reed vanmiddag hier langs. Heb het niet zien gebeuren maar dat lijkt wel raar
http://www.waldnet.nl/wn/(...)tsing_rechtdoor.html
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef .Neovo. het volgende:
ik reed vanmiddag hier langs. Heb het niet zien gebeuren maar dat lijkt wel raar
http://www.waldnet.nl/wn/(...)tsing_rechtdoor.html
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik ookMaar pas na 17.00.
Zelf meegemaakt:
Mijn eigen einddemper ontploft, was over de lengte van de demper opengebarsten.
Of op een provinciale weg een Opel combo met kar ( tandemasser) vol met zand naar je toe zien rijden die telkens meer slingert en op een gegeven moment de kar op 2 wielen scheef achter de auto heeft hangen. Ben snel de parallelweg opgereden, maar de bestuurder heeft wonderwel de auto op de weg weten te houden.
Heet gewoon harmonicabus hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
In de bus:
'Sjeetje, wat is het druk in deze bus en het is nog wel een extra grote mondharmonicabus!'
Buurvrouw; 'eh.. een accordeonbus bedoel je?'
Nee, naar Surhuisterveen, Postkantoor op de Kolk.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Waar moest jij heen dan? Kwam je vanuit Surhuisterveen ? ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |