Uit ervaring kan ik je vertellen dat meisjes er zelden aanstoot aannemen als je gewoon lekker jezelf bent met je vrienden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je iemand niet leert kennen als ie (tijdens de beginfase van de relatie) zich wat inhoudt op 1 gebied
Nou ja, van een vrouw zelf zou ik eerder wat aannemen in dit geval (het gaat om hen namelijk) dan, met alle respect, een vrijgezelle man die zichzelf een onaangepaste eenling vindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed teruglees, dan lees ik dat het hun ook niet zoveel uit zou maken; maar het ze wellicht wel enigszins jaloers zou kunnen maken. (met de toevoeging dat dit positief is!). Hun tip voor wat je moet doen wijkt dus niet af van wat de "mannen" zeggen; enkel hun onderbouwing wijkt af.
Zoals eerder gezegd heb ik niet het gevoel dat je iets aan gaat nemen wat je in eerste instantie al niet van plan was; dus dat is irrelevant. Niet negatief bedoeld; ik waardeer je standvastigheid en je mogelijkheid om keuzes te maken voor jezelf, ook al denken anderen daar anders over. Zo moet het.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, van een vrouw zelf zou ik eerder wat aannemen in dit geval (het gaat om hen namelijk) dan, met alle respect, een vrijgezelle man die zichzelf een onaangepaste eenling vindt.
Als ik een pilsje op heb, kan ik aardig lomp uit de hoek komen... als er dan dames bij zijn, schaam ik me de volgende ochtend wel eens een beetje. Dat was 'mezelf' namelijk niet, maar dom lomp gedrag dat ik nuchter niet zou vertonen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:47 schreef skudkind het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat meisjes er zelden aanstoot aannemen als je gewoon lekker jezelf bent met je vrienden.
Integendeel. Vooral geen opmerkingen slikken die je normaal wel zou zeggen. Als iets voor jouw gevoel te ver gaat in haar ogen, dan kan je altijd nog je excuses maken.
Juist met alcohol op ben je meer 'jezelf' dan zonder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:51 schreef Ritmo het volgende:
Als ik een pilsje op heb, kan ik aardig lomp uit de hoek komen... als er dan dames bij zijn, schaam ik me de volgende ochtend wel eens een beetje. Dat was 'mezelf' namelijk niet, maar dom lomp gedrag dat ik nuchter niet zou vertonen.
Dat laatste geldt voor vrouwen die onzeker zijn en daar ben je bij voorkeur toch niet naar op zoek lijkt mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ik denk dat het bij iedere vrouw anders is. De een zal het waarderen dat je veel vrouwen in je vriendenkring hebt en de ander gelooft bijvoorbeeld misschien niet in platonische vriendschappen tussen mannen en vrouwen en zal je links laten liggen omdat ze misschien denkt 'hij probeert bij iedere meid wat'.
nee niet perse, je kan ook slechte ervaringen hebben met mannen die zogenaamd vrienden met je willen zijn maar uiteindelijk iets anders wildenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat laatste geldt voor vrouwen die onzeker zijn en daar ben je bij voorkeur toch niet naar op zoek lijkt mij.
Dat kan zeker, maar betekent dus dat je nu vertrouwens-issues hebt met alle mannen, omdat je toevallig wat slechte ervaringen hebt opgedaan. Dit blijft nog steeds een emotioneel probleem waar je aan zal moeten werken, omdat je met die instelling nooit een gezonde relatie met een man kan hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
nee niet perse, je kan ook slechte ervaringen hebben met mannen die zogenaamd vrienden met je willen zijn maar uiteindelijk iets anders wilden
Ik heb het niet over mezelf dudequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar betekent dus dat je nu vertrouwens-issues hebt met alle mannen, omdat je toevallig wat slechte ervaringen hebt opgedaan. Dit blijft nog steeds een emotioneel probleem waar je aan zal moeten werken, omdat je met die instelling nooit een gezonde relatie met een man kan hebben.
Mijn comment was ook in het algemeen bedoeld, maar "men" gebruiken i.p.v. "je" vind ik wat oubollig klinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:28 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf dudeIk geef gewoon een VOORBEELD
Maar ik heb veel mannelijke vrienden, wel allen gay omdat ik te vaak bullshit heb gehad met hetero 'vrienden' die uiteindelijk meer willen. Geen zin in dat gezeik en uit te moeten leggen dat ik echt alleen vrienden wil zijn. Jammer, want ik vind mannen chill om mee om te gaan als ze 'normaal' doen.
Ik zou het niet erg vinden als een man waar ik geinteresseerd in ben vrouwen in zijn vriendengroep heeft. Niet alle mannen zijn hetzelfde toch
Nou geloof me deze mannen die ik kende waren echt niet types die niet weten hoe ze een vrouw moeten versierenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
Mijn comment was ook in het algemeen bedoeld, maar "men" gebruiken i.p.v. "je" vind ik wat oubollig klinken.
Het grote probleem is gewoon dat veel mannen niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren en haar eerst gaan bevrienden om vervolgens maanden later schijnbaar uit het niets in één keer seksuele spanning te gaan opvoeren, terwijl ze dit al meteen in het begin moeten doen zodat er geen onduidelijkheid over hun intenties bestaat.
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar is het belangrijk dat je goed met vrouwen/meisjes om kan gaan dan? Dat betekend toch ook meer concurrentie voor je?Zelfs al zou ik nog volledig voor je gaan. Of zou die concurrentie me dan weer juist interessanter maken?
Als dat waar is, vraag ik me af waarom ze jouw vriendschap op het spel zetten voor de 0,1% kans dat ze van vriend naar ook seksuele partner kunnen gaan, terwijl ze zonder moeite een ander meisje kunnen versieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Nou geloof me deze mannen die ik kende waren echt niet types die niet weten hoe ze een vrouw moeten versierenEr wordt naar mijn mening te moeilijk gedacht over versieren, ten minste hier op dit forum. Echt een hele magicbox wordt er geopend hehehe..
Wat noem je precies homoseksueel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wij homo's noemen dat homoseksueel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |