Ah wel vrije uitloop dan he. Oke deal dan. Morgen 10 uur bij the red light district. Op het hoekje daar dan he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In het groen hierachter zetten, regelmatig voeren, genieten van de eitjes. Zo ben ik dan ook wel weer
Hoeren zijn viesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ah wel vrije uitloop dan he. Oke deal dan. Morgen 10 uur bij the red light district. Op het hoekje daar dan he.
Als e het altijd stop kan zetten kun je gewoon 1 maandje proberen toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Negeren kan alleen met een abbo. Een full-abbo kost 3.20 per maand
Jups. Jij bent die knappe achter het eerste raam?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ah wel vrije uitloop dan he. Oke deal dan. Morgen 10 uur bij the red light district. Op het hoekje daar dan he.
Ah nee, ik ben daar de pooier. Zij zijn in loon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jups. Jij bent die knappe achter het eerste raam?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef coban het volgende:
Me too. İk ga zo slapenalvast goodnight! Ohnee! Plastic moet nog 3 minuten wachten
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
Dag Saisai, als je wilt is er nog wel een klein plaatsje op de bank voor je over.
Veel meer deeltjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
Jullie gaan te snel!
Een heel deeltje vol en nu al weer meer dan de helft van deze!
Doe eens rustig. Nu moet ik alles terug gaan lezen
Nohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel meer deeltjes, was een drukke nacht hahahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |