Ah nee, ik ben daar de pooier. Zij zijn in loon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jups. Jij bent die knappe achter het eerste raam?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef coban het volgende:
Me too. İk ga zo slapenalvast goodnight! Ohnee! Plastic moet nog 3 minuten wachten
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
Dag Saisai, als je wilt is er nog wel een klein plaatsje op de bank voor je over.
Veel meer deeltjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
Jullie gaan te snel!
Een heel deeltje vol en nu al weer meer dan de helft van deze!
Doe eens rustig. Nu moet ik alles terug gaan lezen
Nohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel meer deeltjes, was een drukke nacht hahahahaha.
Waaaar in Ehv woon jij?quote:
T noorden, jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Waaaar in Ehv woon jij?
Gister was ik in de stad met een vriendinnetje. Zegt ze ineens bij de plattegrond van het centrum, WIST JE DAT DAT OP EEN AAP LIJKT. Wajooo. Het centrum van Ehv lijkt op een aap!
Wij zijn nerdjes, zoals amenth zou zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Best wel ja, en ik zit meteen alweer op FOK!
amenth is zelf een nerd, hij draait hamburgersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef coban het volgende:
[..]
Wij zijn nerdjes, zoals amenth zou zeggen.
Dat is gulmez, amenth is automonteur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
amenth is zelf een nerd, hij draait hamburgers
Ook zo'n simpel beroepquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:29 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is gulmez, amenth is automonteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |