ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?
Proberen jezelf slim voor te doen door netjes te praten op een internetforum waarop niemand een neuk geeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Zinnen eindigen met een punt en beginnen met een hoofdletter is gewoon basisscholing.
Dit staat vast.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:12 schreef MajorTom. het volgende:
omroep brabant is wel een mooie zender trouwens
Als je je gedraagt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Aguero het volgende:
Ik ben wel geboren in Brabant maar woon bijna m'n hele leven in Friesland, mag ik hier langskomen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$
Omdat wij allebei mooie vrouwen zijn en van een ander ras enzo :S
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
Ik woon in zuid-holland. Ben ik nu een combobreaker?
Waarom Eindhoven verlaten man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opgegroeid in Helmond en Eindhoven, nu woon ik in Twente
Ben ik welkom?
Hardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik word binnenkort een brabo tevens
quote:
studie in tilleburgquote:
Ik was te jong om op mezelf te wonenquote:
Nee, dan ben je baas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Dalando het volgende:
Ik woon in zuid-holland. Ben ik nu een combobreaker?
Nogmaals, waar staat de Randstad in de top kennisregio's van de wereld?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je baas.
[ afbeelding ]
WTF is dat voor achterlijk iets?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je baas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |