Jij hebt ook front- en backstage toegang? Ik kom je vast nog wel ergen tegen, doen we een biertje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Crystal Fighters, live echt een rommeltje
Zeker waar, jij bent voor Kink heen? Biertjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Jij hebt ook front- en backstage toegang? Ik kom je vast nog wel ergen tegen, doen we een biertje!
Dan stel je het nog voorzichtig. Ik zou hem nog even aanzetten als er nog tijd voor is!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik heb die plaat van Wild Beasts nog niet eens geprobeerd. Volgens mij moet ik me schamen
Vooruit, even Daft Punk afluisteren en hij gaat aan. Lijkt me geen band waarbij je 1 nummertje opzet en het dan meteen snapt wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan stel je het nog voorzichtig. Ik zou hem nog even aanzetten als er nog tijd voor is!
Nee inderdaad. Heb je wel eerder wat van ze geluisterd? Want ze zijn nu al bij plaat nummer 3.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vooruit, even Daft Punk afluisteren en hij gaat aan. Lijkt me geen band waarbij je 1 nummertje opzet en het dan meteen snapt wel?
Ja en ja!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, jij bent voor Kink heen? Biertjes
wat livesetjes bij Jools en op Glasto, maar niks van plaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heb je wel eerder wat van ze geluisterd? Want ze zijn nu al bij plaat nummer 3.
Aphex Twin & The Offspring ook...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
O
M
G
Ik zie net dat Loefah overlapts met Fake Blood én Zombie Nation.
Hoe die eruit ziet en waar die zitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet gelezen, sorry. Wat was je vraag?
Ja boeiuhhhhh, AT ftwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aphex Twin & The Offspring ook...
Ga naar Trentemøller, serieus. Crystal Fighters komen toch nog wel op 100000 festivalletjes hier in het land en anders doen ze vast nogw el 1000 clubtours.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef Junkie het volgende:
Lamb en Interpol ook.
Trentmoller en Crystal Fighters ook.
Ah oke. Hoewel ik de 2e plaat beter vind is de 3e meer 'poppig' en misschien dus wel beter om als eerste te luisteren. De eerste plaat is al helemaal extravagant dus die zou ik dan voor het laatst bewaren. Daar spelen ze live ook maar een nummertje van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat livesetjes bij Jools en op Glasto, maar niks van plaat
Is voor mijn tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja daar ga ik dus ook heen, maar had offspring wel willen zien. Stukje jeugd sentiment.
Ben al begonnen met Smother, klinkt tot nu toe niet als ik wat me gaat pakken voor ik na LL ga. Sowieso niet iets wat je op een festival moet beluisteren, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah oke. Hoewel ik de 2e plaat beter vind is de 3e meer 'poppig' en misschien dus wel beter om als eerste te luisteren. De eerste plaat is al helemaal extravagant dus die zou ik dan voor het laatst bewaren. Daar spelen ze live ook maar een nummertje van.
Dat is niet hilarisch, maar meer dat ik denk al die bandjes niet te kennen en ze dan dus toch kenquote:
In een dag Wild Beasts door krijgen is misschien iets te snel ja. En beter dan in de bovenzaal van Paradiso gaat het niet worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ben al begonnen met Smother, klinkt tot nu toe niet als ik wat me gaat pakken voor ik na LL ga. Sowieso niet iets wat je op een festival moet beluisteren, maar dat kan ik mis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |