Level 1 geven ze af voor windstoten en mogelijk "grote hagel" Ook onweer zit daar bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier is een tentfeest aan de gang. In het oosten. Wat voor weer is zo'n estofex 1?
Hier even een snel overzichtje wat betreft het weer, 48 uur van te voren kan je om de drie uur zien:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:53 schreef ondeugend het volgende:
Het weerbericht voor Lowlands graag.
Biddinghuizen
Vanavond tornado's ja?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:45 schreef meteo-online het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook. Grijs, briesje, en weinig zicht (voorlopig) op zonnig weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht vanochtend wakker te worden met een lekker zonnetje, oplopende temperatuurtjes naar 24 graden en dan vanavond buien en onweer te zien
in plaats daarvan was het grijs, grauw en kil en regende het zelfs even.. plus een uur later zeer donkere luchten om me heen... daar zit je dan met je slippers en kortebroek...![]()
Maar goed... ^^
Helaas. Ik hoorde vannacht al dat het regende en het blijft voorlopig grijs. Vanavond is er vuurwerk te belevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht vanochtend wakker te worden met een lekker zonnetje, oplopende temperatuurtjes naar 24 graden en dan vanavond buien en onweer te zien
in plaats daarvan was het grijs, grauw en kil en regende het zelfs even.. plus een uur later zeer donkere luchten om me heen... daar zit je dan met je slippers en kortebroek...![]()
Maar goed... ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |