Nou op verschillende sites raden ze x 6870 aan vanwege goeie prijs/prestaties verhouding 300 Euro en je hebt 580 gtx killer (6)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Mday het volgende:
[..]
CPU ziet er tot dusverre degelijk uit, maar is mid-range in het hogere segment.
vooralsnog: ik ben geen fan van Crossfire / sli vanwege de prijs/vooruitgangverhouding.
Aaaaah! Helemaal duidelijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:53 schreef Auti het volgende:
Found it!
[ link | afbeelding ]
Lijkt mij duidelijk.
In de zin van prestaties in betrekking tot prijs?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef Mday het volgende:
ik ga voor een GTX570 hoor, veel goedkoper en minder slecht qua prestaties
Welke koeler neem je in de HAF X?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
In de zin van prestaties in betrekking tot prijs?
Want er zit wel degelijk een verschil tussen 570 en 580 kwa prestaties.
je betaalt 100 euro minder voor hooguit 8fps minder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
In de zin van prestaties in betrekking tot prijs?
Want er zit wel degelijk een verschil tussen 570 en 580 kwa prestaties.
Als er rond september niks interessants uitkomt welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:15 schreef Captainp00face het volgende:
Geen idee..![]()
Ik zat te denken aan een Scythe Mugen maar die is zo monsterlijk groot..
Of de Noctua NH-D14, maar ik ben bang dat ik dan weer opnieuw over de airflow moet gaan denken..![]()
Ging jij ook niet voor 580 sli?
het is heel belangrijk dat je voor SLI altijd goed op de airflow let. Ik heb alle back-plating van de kast eruit gehaald om eventuele hotspots (dat warme lucht in je kast blijft roteren) eruit te halenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:16 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Aaaaah! Helemaal duidelijk!
Ik stop gewoon alle mogelijke fans erin- met de 2 bovenste als hitte uitblazende functionering!
Ik heb nog een noob vraag over SLI.
Soms zie ik kaarten die heel dicht op elkaar zitten en andere zitten weer verder van elkaar..
Zoals hier:
[ afbeelding ]
En hier;
[ afbeelding ]
Nu lijkt mij de setup zoals het eerste plaatje het meest bevorderend voor de airflow.. Of zit ik daar fout?
nice. heb je snel gedaan btw. ga voor dezelfde cpu maar twijfel nog steeds over mijn GENE-Z als eventueel mobo. ik hoef ook geen SLI dus...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef jpjedi het volgende:
Overigens is mijn pc`tje weer op orde. Alle sjaggeraar dealtjes zijn weer gesloten en de v&a secties zijn weer afgestruind. Zoals gebruikelijk het mobo nieuw en het geheugen van 40 euro ga ik ook niet verder voor zoeken.
MSI N560GTX-Ti Hawk x2 SLI
i5 2500k CPU
Asus P8Z68 mobo
8GB 1600-999 RipjawsX
Zalman CNPS10X Performa cpu koeler
kosten: 635 euro
Oude spullen verkocht: 315 euro
Is mijn pc gelijk weer up to date.
wil je overklokken met een 2500K moest je toch voor een p67 mobo gaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Mday het volgende:
[..]
nice. heb je snel gedaan btw. ga voor dezelfde cpu maar twijfel nog steeds over mijn GENE-Z als eventueel mobo. ik hoef ook geen SLI dus...
Nee, K serie is volledig unlocked.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
wil je overklokken met een 2500K moest je toch voor een p67 mobo gaan?
herinner me iets vaags
Jep, maar hoe vind je de airflow op die afbeelding? Even afgezonderd van het feit dat je SLI niks vind. I know I know..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef Mday het volgende:
[..]
het is heel belangrijk dat je voor SLI altijd goed op de airflow let. Ik heb alle back-plating van de kast eruit gehaald om eventuele hotspots (dat warme lucht in je kast blijft roteren) eruit te halen
De Asus p8z68-v bedoel je? Ik heb hem ook, cossfire/sli 2x pci 16x E128,- bij sicomputersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Captainp00face het volgende:
Ik ga voor een Asus z68 nogwatnogwat V.
Onboard overklok optie!
zonder firewire toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
De Asus p8z68-v bedoel je? Ik heb hem ook, cossfire/sli 2x pci 16x E128,- bij sicomputers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |