Maar hij legt toch uit dat er vanaf Vista door MS is overgestapt op AudioX en dat het audio DX systeem ten grave is gegaan? Dolby zie ik echt het nut niet van met een koptelefoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat ligt aan W7, en dx spreekt dan weer wel je geluidskaart aan. Dolby Live ondersteuning is ook belangrijker dan heel die eax dingen, die nu toch anders lopen.
Je vroeg naar een betaalbare combi, ik zeg een Asus Xonar D1, DX/XD, ongeveer 50-70 euro maar je kunt die kaart zo gek maken als je zelf wil natuurlijk afhankelijk van hoe je hem aan wil sluiten, en persoonlijk hou ik wel van mijn Beyerdynamic DT770Pro's, ongeveer 150 euro. AKG schijnt ook best OK te zijn voor het geld en is vanaf 50 euro goedkoper te krijgen voor redelijke performance.
Als je dat beluisterd hebt wil ik graag weten of je nog terug wil naar andere oplossingen...
Wat vind je dan van logitech headset bijv. logitech 930?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat ligt aan W7, en dx spreekt dan weer wel je geluidskaart aan. Dolby Live ondersteuning is ook belangrijker dan heel die eax dingen, die nu toch anders lopen.
Je vroeg naar een betaalbare combi, ik zeg een Asus Xonar D1, DX/XD, ongeveer 50-70 euro maar je kunt die kaart zo gek maken als je zelf wil natuurlijk afhankelijk van hoe je hem aan wil sluiten, en persoonlijk hou ik wel van mijn Beyerdynamic DT770Pro's, ongeveer 150 euro. AKG schijnt ook best OK te zijn voor het geld en is vanaf 50 euro goedkoper te krijgen voor redelijke performance.
Als je dat beluisterd hebt wil ik graag weten of je nog terug wil naar andere oplossingen...
Mooi moment om een nieuw systeem samen te stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef 129383 het volgende:
kut , dit spel zal niet werken op me pentium dualcore 2Ghz met 2gigabyte ddr2 en Nvidea Geforce 6610XL
wat voor voeding heb je dan? Tegenwoordig heb je best wel wat nodig en een nieuwe voeding is qua kosten niet het einde van de wereld. Ik denk dat je dan je oude pc ietsjes makkelijker verkoopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:56 schreef Mday het volgende:
hihih ik moet mijn oude pc verkopen zonder voeding omdat ik het dingetje ga hergebruiken
Da's ook alleen maar nodig met twee videokaarten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:02 schreef Auti het volgende:
Een beetje knappe voeding gaat tegenwoordig ook al over de 100 euro heen.
(bronze of silver certificatie, 750 watt +)
Ja, daarom twijfel ik ook enorm. als ik namelijk een aparte voeding koop voor mijn oude systeem moet ik ook een nieuwe kast kopen, en dan vraag ik me af in hoeverre ik uberhaupt voordeel haal uit de grote upgrade door mijn oude als set te verkopen. Heb trouwens een Antec TruePower 850W, erg tevreden over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat voor voeding heb je dan? Tegenwoordig heb je best wel wat nodig en een nieuwe voeding is qua kosten niet het einde van de wereld. Ik denk dat je dan je oude pc ietsjes makkelijker verkoopt.
Mjah.. ja, nee, ja... haha! twee kleine kaartjes? .. bij 2 x gtx580 is het weer net aan..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's ook alleen maar nodig met twee videokaarten.
Onzin, 2x GTX 580 zit je met 750W A-Merk nog steeds ruim hoor, echt niet krap. En verschil tussen cas7 en cas9 ga je ook echt niet merken in games.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Mjah.. ja, nee, ja... haha! twee kleine kaartjes? .. bij 2 x gtx580 is het weer net aan..
Als je dan rekening houdt met het regeltje dat een voeding op zijn stabielst is @ halve kracht, en een beetje aan toekomstige upgrades/uitbreiding denkt.. dan ga ik graag op safe en is het tegenwoordig minstens 750 watt A kwaliteit voeding.. dan zit je goed. Ik hou zelf rekening met 2 x GTX580 en kies daarom voor een 1000 watt voeding, zou ik zeker weten dat het bij 1 kaart blijft dan zou ik gaan voor 750.
Ik vind een voeding erg belangrijk, heb er ook in het verleden gezeik mee gehad. Dan koop ik liever in 1 keer iets goeds met ruim voldoende power, kan je het misschien nog meenemen in een volgend systeem ook.
Mijn huidige systeem trekt maximaal 530 watt en daar zit een 780 watt voeding in, lekker safe en stabiel.
Leuk hoor, systeempje samenstellen.. ik zit zo vaak te twijfelen![]()
Ben er nog niet uit of het i7 of i5 wordt (toekomstige multithreaded software/games?), moet nog uitzoeken of het het waard is om voor Cas 7 geheugen te gaan = 2 x zo duur als Cas 9 maar wat is het verschil in prestatie?
En ik zit nu weer vreselijk te miepen of 2 x sata600 wel voldoende is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar hij legt toch uit dat er vanaf Vista door MS is overgestapt op AudioX en dat het audio DX systeem ten grave is gegaan? Dolby zie ik echt het nut niet van met een koptelefoon.
Ik ga eens wat bijlezen over je headset suggestietnx
quote:But once you want to do a bit more with your audio you'll just end up using your own mixing engine and stream the result of that into a dynamic buffer for output to the sound card.
Ik hoor het verschil tussen mijn brakke On-Board zowel qua positioneren van geluid als qua diepte iig.quote:It's not all in vain though, most of those cards have pretty good DACs and nice (high) Signal-Noise ratios.
CPU ziet er tot dusverre degelijk uit, maar is mid-range in het hogere segment.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Athlon64x het volgende:
Ook ik heb momenteel
AMD Phenom x6 1090T
8 GIG ram
5770 512 mb versie.
Wat kan ik het best doen ?
5770 crossfire?
Of ik dacht 5770 doorverkopen en 2 x 6870 doen
En die cpu kan moeilijk bottleneck zijn denk ik?
Als je de GPU's ook gebruikt naast gaming alleen, bijv met CUDA is het wel prettig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Mday het volgende:
[..]
CPU ziet er tot dusverre degelijk uit, maar is mid-range in het hogere segment.
vooralsnog: ik ben geen fan van Crossfire / sli vanwege de prijs/vooruitgangverhouding.
Ik zit echt met volle interesse te wachten op de open beta en wat voor benchmarks daar uit gaan komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Gewoon even wachten en kijken hoe dit draait. Of je moet geld teveel hebben.
Aha! Dank!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Auti het volgende:
"Achter" is die blauwe pijl in het midden. Op de Nvidia edition zit daar standaard een 120mm fan bij. Dit zie je in dit filmpje @ 2:25
Ik denk dat die 80mm op VGA kaart houder op dat bijgeleverde houdertje gemonteerd moet worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |