kan ze heel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Lul je lekker over mijn post heen he Muis!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Lul je lekker over mijn post heen he Muis!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
As zaterdag 20.30 bij mij thuis? Ik plan altijd graag wat vooruit
nee hoor, moet toch werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
niet eens gezien..... èh zaterdag a.s. 20:30 bij jou thuis zou wel kunnen, als kokkie niet jaloers wordt
quote:
Later kokje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in![]()
![]()
Slaap lekker jullie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in![]()
![]()
Slaap lekker jullie
Ik dacht dat ie al bruin wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
De één gaat op het strand liggen, de ander 6 dagen in een mast hangen om bruin te worden
Een piemel is geen spier dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kokje, hoop dat je spiertjes wat rust krijgen vannacht
was wel van plan om stil te blijven liggen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kokje, hoop dat je spiertjes wat rust krijgen vannacht
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een piemel is geen spier dus dat scheelt
Ja, ga eerst maar pissen voor je gaat slapen kokquote:
Probeer maar eens te pissen na het slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ga eerst maar pissen voor je gaat slapen kok
Ik ben een vrouw, is het eerste wat ik doequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens te pissen na het slapen
Lunchpauze van de cameraman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom is de stream er mee opgehouden
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
He Drassss weet je trouwens dat je met deze live stream een topic had kunnen openen hier in RLS
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
oh dat het een soort Live dinges is??
Staat in de FAQ van FB van RLSquote:Wat wel:
- Studiovlemmix, zowel de programma's als de livestreams vanuit "Paleis Soestdijk II"
- de lopende topics over ex-RLS series (inclusief de RLS-SC)
- eventuele nieuwe RLS'en met "gewone mensen" (zie verder hieronder wat daarmee bedoeld wordt)
- buitenlandse RLS'sen (bijv BB UK)
- (Tijdelijke) live-streams van overstromingen, wildlife-cams etc.
Ach, ik heb de FAQ hier gelezen toen we kritiek kregen over het posten van Tornadochaser links.... vallen toch echt binnen de FAQ van dit forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ik lees die FAQ's nooit johlaat staan dat ik topics open
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik heb de FAQ hier gelezen toen we kritiek kregen over het posten van Tornadochaser links.... vallen toch echt binnen de FAQ van dit forum
quote:
quote:
hoeveel km heb je vandaag gefietst?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Avond![]()
Net terug van een lekker fietstochtje
Meer dan 25 km denk ik, en géén spierpijn hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Avond![]()
Net terug van een lekker fietstochtje
had je dat niet eerder moeten doen?. Is nu alweer een paar dagen geledenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:
30km preciesWas meer even uit fietsen van afgelopen zondag.
Mhaww ik sport gemiddeld 3/4x per week dus spierpijn heb ik nooit meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had je dat niet eerder moeten doen?. Is nu alweer een paar dagen geleden
gewoon, omdat hij dat lekker vindt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Geen spierpijnwaarom wil je dan een massage hebben
Ik blijf een man..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Geen spierpijnwaarom wil je dan een massage hebben
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gewoon, omdat hij dat lekker vindt?
quote:
had jij een andere reden verwacht?quote:
Dat weet je nooit zeker met kerels hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had jij een andere reden verwacht?![]()
mannen zijn anders toch heel voorspelbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker met kerels hè
hetzelfde als ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Weet je trouwens waar ik nu naar ga kijken
geniet d'r vanquote:
Greasequote:
Slapen voor 9u? Ik heet geen Kokkiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grease![]()
Ik dacht dat je ging slapen.... je zei "tot ooit"
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Slapen voor 9u? Ik heet geen Kokkie![]()
Nee johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Nou hup dan, tanden poetsen en over 2 minuten in je bed liggen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
Net na 0.00 onze tijd ging trouwens onze "held" in het bakkie he..
Hij is in het bakkie gestapt, naar het ziekenhuis en zal vervolgens naar een gekko kliniek gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb 't gezien... weet jij hoe het afgelopen is met die idioot?
Tja, hij heeft wel een paar dagen voor sensatie gezorgd, ben benieuwd of we nog meer over hem zullen horenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij is in het bakkie gestapt, naar het ziekenhuis en zal vervolgens naar een gekko kliniek gaan
Het stond bij de fok headlines he. Iemand heeft zeker hier zitten lurkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, hij heeft wel een paar dagen voor sensatie gezorgd, ben benieuwd of we nog meer over hem zullen horen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het stond bij de fok headlines he. Iemand heeft zeker hier zitten lurken
Geen probleemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb de hele dag geen tijd gehad om op de frontpage te kijken
Heb je gezien wat de bron van het FP-linkje was? Kan mij niet voorstellen dat de redaktie van FP hier zit te lurken. Kan best zijn dat ze het nieuws van novum gehad hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleemIk spotte het vanochtend al op de lokale site van OKC. Fok heeft altijd wat vertraging
Novum jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je gezien wat de bron van het FP-linkje was? Kan mij niet voorstellen dat de redaktie van FP hier zit te lurken. Kan best zijn dat ze het nieuws van novum gehad hebben.
Je weet het hier op FOK! nooit hè. Joey weblog is ook ontstaan omdat er (in eerste instantie) gelurkt werdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Novum jaHet was ook meer als grap dat lurken
True, maargoed bijna iedereen heeft dezelfde bronnen. Men haalt het nieuws van een instantie of 3/4 en wat grote nieuwszenders. Hooguit de echte vage berichten komen van kleine krantjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet het hier op FOK! nooit hè. Joey weblog is ook ontstaan omdat er (in eerste instantie) gelurkt werd
Nope niet gezien.. Ik zal eens googlen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Heb jij trouwens die uitzending van Tornado Rampage gezien waar ze het een hele tijd terug in DASOO over hadden, met de beelden van (ik meen) Joplin?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Kan me de dagen nog goed herinneren. Echt met open mond zitten kijken...
Best?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat waren heftige dagen, met veel te weinig nachtrust. Was eigenlijk best wel een heftig seizoen
Was Best een understatementquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Best?Goh ik heb nog nooit zoiets gezien joh.
Je timing was in die zin perfect.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was Best een understatement![]()
Is het eerste seizoen dat ik ging kijken
Ja dat geloof ik wel, 2e of 3e avond dat ik meekeek kreeg (ik meen) Tuscaloosa het voor zijn kiezen, toen zat ik al minuten langquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je timing was in die zin perfect.
Toen zat ik met 10 minuten lang zo naar mijn scherm te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, 2e of 3e avond dat ik meekeek kreeg (ik meen) Tuscaloosa het voor zijn kiezen, toen zat ik al minuten lang
Ik heb de docu nog niet bekeken, maar zal eens opletten hoeveel ik er dan al gezien blijk te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Is het trouwens erg als ik 70% van de filmpjes al ken, ben ik dan een tornado freak?
Discovery hèquote:
Nee, daar ben ik het wel mee eens, heel veel van die wheeler dealer achtige programma's, en goeie docu's als deze (of van Ray Mears) worden eigenlijk niet zo snel meer getoondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Discovery is niet meer wat het geweest is vind ik..
Zoals? Ik heb de laatste tijd op géén van de Discovery kanalen een topper gezien, en als die er al was dan was het de tigste herhaling.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
Teveel commerciële bocht ja. Gelukkig zitten er nog wel toppers tussen!
Nouja dit is er éénquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb de laatste tijd op géén van de Discovery kanalen een topper gezien, en als die er al was dan was het de tigste herhaling.
Ja, maar voor we die hier te zien krijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja dit is er éénIk moet zeggen dat ik weinig tv kijk en hooguit via internet wat docu's zie.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
Al datums bekend van de nieuwe stormchasers?
Lees al iets dat het pas Oktober gaat worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet gevonden tenminste
Dan ben je al verder dan ik... ik heb gewoon bij NG en Disc naar het programma overzicht van deze maand gekeken, en zag dat het deze maand nog niet zou beginnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lees al iets dat het pas Oktober gaat worden.
Ik moet ook nog die film van Casey bekijken.. downloaden wilde niet lukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik... ik heb gewoon bij NG en Disc naar het programma overzicht van deze maand gekeken, en zag dat het deze maand nog niet zou beginnen
Heb ik ook nog niet gezien hoor, en downloaden doe ik niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet ook nog die film van Casey bekijken.. downloaden wilde niet lukken
Weet ik niet.... ik mocht me van jou geen zorgen makenquote:
Zorgen niet. Ik denk dat ze languit aan het genieten is van het mooie weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik niet.... ik mocht me van jou geen zorgen makendoe ik stiekem al een paar dagen wel
Ze heeft mij ook niet gemailed o.i.d., dus ik denk dan dat ze of volledig incommunicado isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zorgen niet. Ik denk dat ze languit aan het genieten is van het mooie weer.
We wachten maar geduldig af danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft mij ook niet gemailed o.i.d., dus ik denk dan dat ze of volledig incommunicado is
Ik kon niet meer wachten, heb haar een mailtje gestuurd, als ik daar niet binnen 48 uur antwoord op heb ga ik haar gewoon bellenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
We wachten maar geduldig af dan
Docu was mooi
Hahahah ongeduldige Muis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kon niet meer wachten, heb haar een mailtje gestuurd, als ik daar niet binnen 48 uur antwoord op heb ga ik haar gewoon bellen
Klein beetje bezorgde muisquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kon niet meer wachten, heb haar een mailtje gestuurd, als ik daar niet binnen 48 uur antwoord op heb ga ik haar gewoon bellen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
ben ik weer. Nog een half uurtje kwebbelen en dan
Ja, ze zou 30 juli al terug zijn van vakantie, daarna nog 1 of 2 weken luieren, maar hubbie had deze maandag naar ik meen al weer moeten werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vroeg me ook al een tijdje af waar ze bleef. Is al terug van vakantie toch?
is het echt?? Ik vind het nogal, als je zoiets overkomtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
![]()
Die film hè.... dat is wat mij had kunnen overkomen als de FBI niet had ingegrepen
Ik ben ingelijfd door http://forum.fok.nl/user/history/65252 als een van zijn leerlingen.... weet nog niet of hetquote:
Misschien heeft ze nog even geen zin om te internetten/forummenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ze zou 30 juli al terug zijn van vakantie, daarna nog 1 of 2 weken luieren, maar hubbie had deze maandag naar ik meen al weer moeten werken.
en wat ga je dan lerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ingelijfd door http://forum.fok.nl/user/history/65252 als een van zijn leerlingen.... weet nog niet of hetof
of
is.... Volgens Bart
![]()
FOK!kenquote:
Nog niet goed genoeg blijkbaarquote:
ik moet nog steeds een beetje lachen om dat woord. Ik weet dat je het anders schrijft en uitspreekt, maar voor mij lijkt het er wel op. Voor mij betekent het klierenquote:
Dat vindt ik juist zo leuk aan het woordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een beetje lachen om dat woord. Ik weet dat je het anders schrijft en uitspreekt, maar voor mij lijkt het er wel op. Voor mij betekent het klieren![]()
FOKKENquote:
fukken toch??? en dan fucken schrijven?quote:
Focken doe ik altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
fukken toch??? en dan fucken schrijven?
quote:
ook halloquote:
las op twatter dat iedereen vroeg naar zijn nest gingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook halloen truste, was gezellig met je vandaag
![]()
![]()
ik heb nog geen #twexit gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
las op twatter dat iedereen vroeg naar zijn nest ging
maakt mij niet uit. Focken, Fucken of Fok!kenquote:
Niet huilen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nog geen #twexit gedaan
Ja is echt.... kreeg telefoontje van de FBI dat mijn gegevens aangetroffen waren op een computer van iemand die identities verkocht. Aangifte moeten doen etc. Gelukkig waren mijn gegevens nog niet gebruikt dus was het voldoende om een nieuwe SocialSecurityID aan te vragen en nieuwe bankpasjes e.d.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is het echt?? Ik vind het nogal, als je zoiets overkomt
ik tik haast nooit op Twatter, dus ben ik niet geweest...maar, duurt niet lang meer hoor, dat ik naar mijn nest gaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
las op twatter dat iedereen vroeg naar zijn nest ging
ben je toch tegen gekomen op twatterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik tik haast nooit op Twatter, dus ben ik niet geweest...maar, duurt niet lang meer hoor, dat ik naar mijn nest ga
oplettend van de FBI !!!! Ben jij even goed weggekomen. Een keertje geluk hebben, noem ik datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja is echt.... kreeg telefoontje van de FBI dat mijn gegevens aangetroffen waren op een computer van iemand die identities verkocht. Aangifte moeten doen etc. Gelukkig waren mijn gegevens nog niet gebruikt dus was het voldoende om een nieuwe SocialSecurityID aan te vragen en nieuwe bankpasjes e.d.
een paar dagen geleden, of vorige week, weet het niet eens meer. Was een reactie op Ceetjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben je toch tegen gekomen op twatter![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een paar dagen geleden, of vorige week, weet het niet eens meer. Was een reactie op Ceetje
niet zo vaak hoorquote:
dat wel ja, ben vast gegaan, waren bijna klaar. Veel kantoor werk gehad, morgen en vrijdag weerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Hoest gegaan vandaag Kok? je bent voor 11 uur thuis
pffff, personeelsplan is uitkomst van de meeting op HQ? Alsof je het op dit moment nog niet druk genoeg hebt met de grote party en andere partijen de komende wekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wel ja, ben vast gegaan, waren bijna klaar. Veel kantoor werk gehad, morgen en vrijdag weer
Ben een personeelsplan aan het schrijven, moet maandag af zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niet zo vaak hoor. Als ik m'n laptop aanzet lurk ik even op Hyves, Facebook en Twitter,
maar ben binnen 15 minuten klaar
Doe het wel samen met directeur, maak de eerste opzet, heb wel aantal gegevens gekregen. denk dat ik op de helft ben. Als dit klaar is, opleidingsplan schrijven, omdat in personeelsplan wordt uitgegaan van leerlingen en stagiairs. Ben ook contactpersoon opleidingen binnen ons bedrijf, vooral voor de horecaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffff, personeelsplan is uitkomst van de meeting op HQ? Alsof je het op dit moment nog niet druk genoeg hebt met de grote party en andere partijen de komende weken
Hé, niet zomaar strepen in mijn postquote:
evengoed een aardige klus, maar goed dat je hulp krijgt van de directeur. Dus mikken op leerlingen en stagiairs aan het bedrijf binden en intern opleiden. Klinkt mij wel als een goed plan in de oren, kost alleen tijd voor je effectief gebruik kunt maken van ze.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
Doe het wel samen met directeur, maak de eerste opzet, heb wel aantal gegevens gekregen. denk dat ik op de helft ben. Als dit klaar is, opleidingsplan schrijven, omdat in personeelsplan wordt uitgegaan van leerlingen en stagiairs. Ben ook contactpersoon opleidingen binnen ons bedrijf, vooral voor de horeca
In de leer bij Bart hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hé, niet zomaar strepen in mijn post![]()
oh ja, was ik ff vergetenquote:
Dat doet hij al enigszins, als solli van vandaag hapt, gaat dat uitgebreid worden. Werk nu ook al met stagiairs, heb helaas al twee jaar geen leerlingen die een jaar blijven. Hebben wel contact met een ROC die veel opleidingen verzorgd waarvan er een stuk of 6 binnen ond bedrijf geplaatst kunnen worden voor stage. Vandaar dat op korte termijn alles klaar moet zijn, zodat we een goed plan hebben om die school uit te nodigen zodat zij met ons mee kunnen denkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
evengoed een aardige klus, maar goed dat je hulp krijgt van de directeur. Dus mikken op leerlingen en stagiairs aan het bedrijf binden en intern opleiden. Klinkt mij wel als een goed plan in de oren, kost alleen tijd voor je effectief gebruik kunt maken van ze.
Hoe zit het met kokkie dat zo snel groeide dat hij tegen sous niveau aanzit? Gaat het daar nog goed mee en kan die je gaan ontlasten?
Ik kan goede omeletten fixen, is dat ook voldoende? Wil ik best 3 jaar doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat doet hij al enigszins, als solli van vandaag hapt, gaat dat uitgebreid worden. Werk nu ook al met stagiairs, heb helaas al twee jaar geen leerlingen die een jaar blijven. Hebben wel contact met een ROC die veel opleidingen verzorgd waarvan er een stuk of 6 binnen ond bedrijf geplaatst kunnen worden voor stage. Vandaar dat op korte termijn alles klaar moet zijn, zodat we een goed plan hebben om die school uit te nodigen zodat zij met ons mee kunnen denken
de rest komt vanzelfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan goede omeletten fixen, is dat ook voldoende? Wil ik best 3 jaar doen
staat goed op je cvquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dus solli van vandaag kan aan de slag als zelfstandig werkend kok? Waardoor jouw kokkie verder kan doorgroeien naar sous?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat doet hij al enigszins, als solli van vandaag hapt, gaat dat uitgebreid worden. Werk nu ook al met stagiairs, heb helaas al twee jaar geen leerlingen die een jaar blijven. Hebben wel contact met een ROC die veel opleidingen verzorgd waarvan er een stuk of 6 binnen ond bedrijf geplaatst kunnen worden voor stage. Vandaar dat op korte termijn alles klaar moet zijn, zodat we een goed plan hebben om die school uit te nodigen zodat zij met ons mee kunnen denken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Yep. Vooral in de maanden maart t/m oktober. Solli is net klaar met school, heeft BBL opleiding gedaan, wordt eerste vaste baan. Jonge knul, kan ik nog bijleren en bijsturen, heb ik het liefst. Moet hem nog wel een aanbieding doen, wordt dus afwachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus solli van vandaag kan aan de slag als zelfstandig werkend kok? Waardoor jouw kokkie verder kan doorgroeien naar sous?
Ja in september beginnen de scholen weer, zou wel handig zijn als je een vaste toevloed vanuit ROC kan verwachten.
Mijn specialiteitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
omeletten ben ik nog steeds heel slecht in, vandaar dat ik bij Kokkie alleen maar borden kan komen wassen
En maart t/m oktober heb je handjes nodig, dus zou prettig zijn als die via het ROC komen. Spannend rond Solli, maar met uitzendkracht en freelancer heb je voor de rest van dit seizoen wel voldoende kracht in de keuken toch? En als Solli ja zegt tegen aanbieding kan hij voor het nieuwe zomer seizoen al een behoorlijke aanwinst zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep. Vooral in de maanden maart t/m oktober. Solli is net klaar met school, heeft BBL opleiding gedaan, wordt eerste vaste baan. Jonge knul, kan ik nog bijleren en bijsturen, heb ik het liefst. Moet hem nog wel een aanbieding doen, wordt dus afwachten
Verwacht ik wel een omelet als ik je zaterdag kom masserenquote:
Wil je een gezonde omelet? Of een vette bekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verwacht ik wel een omelet als ik je zaterdag kom masseren
met een vette bek masseert beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil je een gezonde omelet? Of een vette bek
kan per 1-9 beginnen, dus zouden ook kosten besparenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En maart t/m oktober heb je handjes nodig, dus zou prettig zijn als die via het ROC komen. Spannend rond Solli, maar met uitzendkracht en freelancer heb je voor de rest van dit seizoen wel voldoende kracht in de keuken toch? En als Solli ja zegt tegen aanbieding kan hij voor het nieuwe zomer seizoen al een behoorlijke aanwinst zijn.
Eerste baan, weet je of hij meer in de pijplijn heeft zitten? Zou mooi zijn als hij bij jou aan de slag kanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan per 1-9 beginnen, dus zouden ook kosten besparen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verwacht ik wel een omelet als ik je zaterdag kom masseren
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met een vette bek masseert beter
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met een vette bek masseert beter
quote:
sorry, dat was de icetea die tegen het beeldscherm aanvloogquote:
heeft nog een sollicitatie lopen, maar geeft de voorkeur aan ons. Kon ook blijven werken bij het bedrijf waar hij afgelopen jaar is opgeleid, maar wil liever iets anders, om zich verder te ontwikkelen. Ik zeg goede zet, hoewel dat bedrijf niet slecht isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste baan, weet je of hij meer in de pijplijn heeft zitten? Zou mooi zijn als hij bij jou aan de slag kan
Ik voelde al nattigheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
sorry, dat was de icetea die tegen het beeldscherm aanvloog
Normaal masseer je toch met je handen? Jij met je mondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
sorry, dat was de icetea die tegen het beeldscherm aanvloog
Pfff lastige keuze dus voor solli. Hoop dat hij voor jou kiestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft nog een sollicitatie lopen, maar geeft de voorkeur aan ons. Kon ook blijven werken bij het bedrijf waar hij afgelopen jaar is opgeleid, maar wil liever iets anders, om zich verder te ontwikkelen. Ik zeg goede zet, hoewel dat bedrijf niet slecht is
Hopelijk is het wel full body.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Normaal masseer je toch met je handen? Jij met je mond![]()
![]()
Open maar een praktijk, zeker weten dat je veel klanten zult krijgen![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Normaal masseer je toch met je handen? Jij met je mond![]()
![]()
Open maar een praktijk, zeker weten dat je veel klanten zult krijgen![]()
ik weet niet waar dit allemaal over gaat hoor. Met een vette bek masseren, nattigheid voelenquote:
quote:
hoeft niet, heb ik ook gedaan in opleiding, leuk om meegemaakt te hebben, maar dat is het ook. Ligt helemaal aan eigen ambitie. Voor solli geen lastige keus, hij weet al wat hij wil, wij moeten nu goede aanbieding doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff lastige keuze dus voor solli. Hoop dat hij voor jou kiest(tenzij hij nu natuurlijk bij een *-restaurant in opleiding is, dan zou hij wel gek zijn om nu weg te gaan)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit allemaal over gaat hoor. Met een vette bek masseren, nattigheid voelen![]()
Denk dat ik maar af ga sluiten, kan nooit goed gaan allemaal
is dat je duistere kantquote:
truste Kaatjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit allemaal over gaat hoor. Met een vette bek masseren, nattigheid voelen![]()
Denk dat ik maar af ga sluiten, kan nooit goed gaan allemaal
hoop dat ik in slaap kom en niet aan de praktijken hier moet denkenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft niet, heb ik ook gedaan in opleiding, leuk om meegemaakt te hebben, maar dat is het ook. Ligt helemaal aan eigen ambitie. Voor solli geen lastige keus, hij weet al wat hij wil, wij moeten nu goede aanbieding doen
That's just your dirty mind thinkingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoop dat ik in slaap kom en niet aan de praktijken hier moet denken![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
Ik ga Barca-Real verder in mijn nest kijken + Boekje![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
That's just your dirty mind thinking
CAO is helaas geen graadmeter meer binnen de horeca. dat is het probleem waar ik het hele jaar al tegenaan liep. Maar verwacht dat het moet lukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig geen wannebe ***-sterren solli
![]()
Aanbieding moet dan toch wel lukken, ligt toch overal denk ik op zijn niveau gelijk (Horeca CAO)
Barca winnen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
Ik ga Barca-Real verder in mijn nest kijken + Boekje![]()
Het zijn net mensen, van Joris Luyendijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten Drassss wil niet weten wat voor boekje
![]()
Toch begrijp ik dat niet helemaa, de branche ligt door de resessie aardig op zijn gat, maar toch mensen die boven CAO lonen vragen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
CAO is helaas geen graadmeter meer binnen de horeca. dat is het probleem waar ik het hele jaar al tegenaan liep. Maar verwacht dat het moet lukken
vorige 2-2 tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zijn net mensen, van Joris Luyendijk![]()
Staat 1-1 Kokkie.
er zijn geen koks, Freelancers komen om in het werkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch begrijp ik dat niet helemaa, de branche ligt door de resessie aardig op zijn gat, maar toch mensen die boven CAO lonen vragen?
Dan moet je in de ICT echt wel een bikkel zijn wil je dat lukken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
er zijn geen koks, Freelancers komen om in het werk
Geen idee...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij deze stand barca cup, of moet er winst zijn voor iemand? strafschoppen dus?
mee eens, maar het is helaas wel zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is toch in tegenspraak met de berichten in de media, dat het zo slecht gaat met de horeca, meer faillisementen in afgelopen kwartaal dan eerste kwartaal etc.
Bijzonder... mijn branche volgt de recessie wat dat betreft aardig hoor, veel freelancers die tegen bodemprijzen willen werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
mee eens, maar het is helaas wel zo
Blijft het verhaal van vraag en aanbodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijzonder... mijn branche volgt de recessie wat dat betreft aardig hoor, veel freelancers die tegen bodemprijzen willen werken
Dat uiteraard, maar dat zou betekenen dat het nu een goeie tijd is om kok te worden, en dat begrijp ik dan weer niet met het laatste seizoen van topchef waar heel veel werkeloze koks te zien warenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijft het verhaal van vraag en aanbod
Blijft een raar verhaal, maar jongeren willen geen kok zijn, en ouderen zijn te duur, dus vragen de jongeren meer dan CAO voorschrijft, das altijd minder dan oudere, dus zeg het maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat uiteraard, maar dat zou betekenen dat het nu een goeie tijd is om kok te worden, en dat begrijp ik dan weer niet met het laatste seizoen van topchef waar heel veel werkeloze koks te zien waren
Jongere dus, dan maar in het begin meer dan CAO voorschrijft, maar een gematigde looncurve zodat het binnen 4 a 5 jaar op normaal niveau zit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal, maar jongeren willen geen kok zijn, en ouderen zijn te duur, dus vragen de jongeren meer dan CAO voorschrijft, das altijd minder dan oudere, dus zeg het maar
dat is dus idd de keuze die wij ook gemaakt hadden, maar twee kandidaten kozen toch voor andere optie. en toen zaten we in het seizoen en hebben procedure stilgelegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jongere dus, dan maar in het begin meer dan CAO voorschrijft, maar een gematigde looncurve zodat het binnen 4 a 5 jaar op normaal niveau zit?
Mis je niets aan die twee kandidaten, die komen zichzelf nog wel tegen, en zien we over drie jaar als werkeloze 'chef-kok' in Topchef terugquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dus idd de keuze die wij ook gemaakt hadden, maar twee kandidaten kozen toch voor andere optie. en toen zaten we in het seizoen en hebben procedure stilgelegd
ik hoop het ook, zie het positief in nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mis je niets aan die twee kandidaten, die komen zichzelf nog wel tegen, en zien we over drie jaar als werkeloze 'chef-kok' in Topchef terug![]()
Ik hoop wel dat het nu gaat lukken om weer een stabiele keukenbrigade bij elkaar te krijgen, waar je de komende paar jaar lekker mee tegen aan kan
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoop het ook, zie het positief in nu![]()
En nu ga ik slapen, morgen vroeg bij mijn vriend de bekkenbeul zijn![]()
zeker, hij kent mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten kokje slaap
en als de bekkenbeul naar doet gewoon
Drama daar in België.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
![]()
Hoest het weer daar? Code oranje afgegeven toch?
[Breaking] Dode en gewonden op Pukkelpop door noodweer al gezien?
Ik heb ze nog niet gespot.. volgens mij ga je weinig zien omdat het een onoverzichtelijk zooitje was. Veel regen met wind dus geen "mooie" hoosjes.quote:
Oh, jammer, sommige tornado's verbergen zich ook zo vervelend achter de regen en hagelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gespot.. volgens mij ga je weinig zien omdat het een onoverzichtelijk zooitje was. Veel regen met wind dus geen "mooie" hoosjes.
Dat zijn dequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jammer, sommige tornado's verbergen zich ook zo vervelend achter de regen en hagel
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn detornado's. Zeer vervelend.
Heb je nog de Rampage docu afgekeken?
Dit zijn van die dagen die goed voor mijn posts zijn + daggemiddeldequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie behoorlijk wat bliksem op buienradaren zit ook al in DASOO mee te lurken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit zijn van die dagen die goed voor mijn posts zijn + daggemiddelde
Vrees het welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie je morgen wel in de top 100 verschijnen
Hmm?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
En ik hou nu op met het lezen van het topic in NWS
goeienoavondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
![]()
![]()
Het gaat hier trouwens nog best los. Bliksem met enorme donders die seconde lang doorgaan
Over Pukkelpop...quote:
Ah oke. Tja niks aan te doen. Hopelijk is het zondag niet extreem, want dan kan lowlands wel eens de lul zijn.quote:
Collega van mijn zusje was daar naar toe. Je kan er idd niets aan doen, net als tijdje terug die stage colapse in de USA.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah oke. Tja niks aan te doen. Hopelijk is het zondag niet extreem, want dan kan lowlands wel eens de lul zijn.
Sorry Kaat, maar ook voor zondag verwachten ze slecht weer met pittige buien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef kaatje50 het volgende:
Zondag zou het toch niet echt slecht worden Drass?? Ik dacht zonnig met een buitje, zo'n 23 graden.
Tja, maar ook dit zag je aankomen alleen deed Pukkelpop niks. Moeilijk natuurlijk, maar risico's nemen met 50.000+ mensen op je festival lijkt me niet handig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Collega van mijn zusje was daar naar toe. Je kan er idd niets aan doen, net als tijdje terug die stage colapse in de USA.
Als het extreem weer wordt tijdens Lowlands dan zullen ze wel zo slim zijn om af te lasten of op te schorten hoop ik
dan heb ik niet goed naar Erwin Krol geluisterdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry Kaat, maar ook voor zondag verwachten ze slecht weer met pittige buien.
Tja aan de andere kant is het nog niet zo heel lang geleden dat het KNMI ook weerwaarschuwing afgaf, de spoorwegen zelfs de treinen minder lieten rijden, ANWB iedereen adviseerde níet de weg op te gaan, en dat bleek ook mee te vallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, maar ook dit zag je aankomen alleen deed Pukkelpop niks. Moeilijk natuurlijk, maar risico's nemen met 50.000+ mensen op je festival lijkt me niet handig.
Erwin had het voor vandaag ook helemaal mis, gaf hij wel eerlijk toequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan heb ik niet goed naar Erwin Krol geluisterd![]()
Is ook heel moeilijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant is het nog niet zo heel lang geleden dat het KNMI ook weerwaarschuwing afgaf, de spoorwegen zelfs de treinen minder lieten rijden, ANWB iedereen adviseerde níet de weg op te gaan, en dat bleek ook mee te vallen.
En voor je 50.000+ mensen van een festival terrein af hebt? Ik heb gewoon te weinig informatie op dit moment om te kunnen oordelen of de organisatie iets te verwijten valt. Blijft wel een triest besluit van wat een leuke dag/avond had moeten worden
??? jij hebt toch wel weekend nu. Heb natuurlijk even op Twitter gelurkt, daarstraksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Je vergeet:
- en MaryMouse heeft nog geen weekend
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Je vergeet:
- en MaryMouse heeft nog geen weekend
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
??? jij hebt toch wel weekend nu. Heb natuurlijk even op Twitter gelurkt, daarstraks
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]bijna bijna nog even volhouden.
Blijf die tomtom nog steeds mooi vinden
Puike ding!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en tevreden met je MM, Drassss ?
Doet altijd haar werk, zonder morren, en brengt je altijd waar je wezen wiltquote:
dat is de moeite waard...Ik wist niet dat het zoveel in smaak verschilde, van eigen tuin, of in de winkel gekochtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had net "Weekend" getwittert, ging mijn telefoon.... .projectleider die mij haast smeekte om morgenochtend nog eerst een fout uit te zoeken. Is wel belangrijk want het hele testteam kan nu niet verder. Projectleider heeft mij verse groenten uit eigen tuin beloofd
Of die MM moet in een topic zitten, waar je niets aan vindt.....Wat dan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet altijd haar werk, zonder morren, en brengt je altijd waar je wezen wilt
Tornado topic, zit wel snorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Of die MM moet in een topic zitten, waar je niets aan vindt.....Wat dan??
Hangt ervanaf hoe je je groenten bereid en eet. Had van de week een zalige biologische romanesco bloemkool, maar als je die helemaal onder een bloempapje met nootmuskaat zet, kan je net zo goed een normale witte bloemkool uit de super nemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is de moeite waard...Ik wist niet dat het zoveel in smaak verschilde, van eigen tuin, of in de winkel gekocht
Hoe doe jij dat dan, als MM is werken??quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Of die MM moet in een topic zitten, waar je niets aan vindt.....Wat dan??
Ik wacht rustig af totdat ze thuis is en vervolgens zoek ik haar op, een nieuw soort stalken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan, als MM is werken??
Wordt pas vervelend als die aan het volgende draadje toe is en ik daar nog niet in gepost hebquote:
Dan heb ik serieus een probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt pas vervelend als die aan het volgende draadje toe is en ik daar nog niet in gepost heb
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af totdat ze thuis is en vervolgens zoek ik haar op, een nieuw soort stalken.
zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat Drassss mij tot in ONZ volgt
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of een twitter accountje nemen..... Ceetje twittert ook wel eens "waar zitten jullie nu op FOK!"
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af totdat ze thuis is en vervolgens zoek ik haar op, een nieuw soort stalken.
Hey Ceetje, boodschapjes weer binnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond Muisje, Kaatje en Drassss![]()
![]()
![]()
![]()
Ceeeeeeeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond Muisje, Kaatje en Drassss![]()
![]()
![]()
![]()
yep, ben intussen wel aan het werk, dus als ik effe niet post, dan ben ik effe bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hey Ceetje, boodschapjes weer binnen
nee, geen kantoorwerk, hier thuis, berg boodschappen aan het opruimen, alles proberen in koelkast en vriezer te krijgen, de vetpan aan het schoonmaken en de electrische soeppan moet ook een sopjequote:
Je oudste is toch 10 nu hè..... wordt het niet tijd om haar wat huishoudelijke klusjes te lerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, geen kantoorwerk, hier thuis, berg boodschappen aan het opruimen, alles proberen in koelkast en vriezer te krijgen, de vetpan aan het schoonmaken en de electrische soeppan moet ook een sopje
Ik heb vernomen dat muis morgenmiddag vrij is dus die kan wel even helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, geen kantoorwerk, hier thuis, berg boodschappen aan het opruimen, alles proberen in koelkast en vriezer te krijgen, de vetpan aan het schoonmaken en de electrische soeppan moet ook een sopje
he bah, net de klusjes waar ik een hekel aan heb. Boodschappen opruimen en vetpan schoonmaken....sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die ligt op bed, en die kan echt al wel klusjes hoor, doet ze ook regelmatig, maar haar de frietpan laten schoonmaken lijkt me nog geen goed idee, de koelkast volproppen kan ik ook beter zelf doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je oudste is toch 10 nu hè..... wordt het niet tijd om haar wat huishoudelijke klusjes te leren
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat muis morgenmiddag vrij is dus die kan wel even helpen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je oudste is toch 10 nu hè..... wordt het niet tijd om haar wat huishoudelijke klusjes te leren
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
laat dat kind lekker kind zijn en genieten. Werken moet nog lang genoeg
ze ruimt haar eigen kamer op, als ik de was opruim doet zij voor mij de sokken bij elkaar zoeken en opbergen, ze haalt brood en andere boodchappen en dat vind ik wel genoeg. Toen ik haar leeftijd had kon ik elke zaterdag alle ramen zemen, en neem van mij aan: wij hadden thuis een grote winkel met een showroom, dat waren er echt heel veel, en ze moesten streeploos, werd gecontroleerdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
laat dat kind lekker kind zijn en genieten. Werken kan nog lang genoeg
Dat dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze ruimt haar eigen kamer op, als ik de was opruim doet zij voor mij de sokken bij elkaar zoeken en opbergen, ze haalt brood en andere boodchappen en dat vind ik wel genoeg. Toen ik haar leeftijd had kon ik elke zaterdag alle ramen zemen, en neem van mij aan: wij hadden thuis een grote winkel met een showroom, dat waren er echt heel veel, en ze moesten streeploos, werd gecontroleerd
meer dan genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze ruimt haar eigen kamer op, als ik de was opruim doet zij voor mij de sokken bij elkaar zoeken en opbergen, ze haalt brood en andere boodchappen en dat vind ik wel genoeg. Toen ik haar leeftijd had kon ik elke zaterdag alle ramen zemen, en neem van mij aan: wij hadden thuis een grote winkel met een showroom, dat waren er echt heel veel, en ze moesten streeploos, werd gecontroleerd
gebeurde vaker vroeger, zeker als je ouders een winkel rundenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat snapte ik wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
meer dan genoeg![]()
. Ik ben niet tegen meehelpen hoor, leek misschien wel, maar is beslist niet zo. Mijn kinderen moesten ook wel eens mee afwassen of boodschappen doen, als ik moe was of pijn had
worden ze niet slechter van
Als ze moeten, kunnen ze veel hoor. Maar ben het met je eens, iets bijdragen in het huishouden en zeker als ze al wat ouder zijn, is heel normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb een ouder neefje en nichtje (25 en 21 jaar oud) die dus echt NOOIT wat in het huishouden hebben hoeven doen. Ze kunnen nu nog niet hun eigen kleding wassen of strijken, een eitje koken is ook een hele opgaaf etc. Ze wonen allebei nog thuis, maar ik wil niet weten wat voor uitdagingen die krijgen als ze op zichzelf gaan wonen.
op koopavond moest ik ook altijd meehelpen in de winkel. Daar had ik zo'n hekel aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gebeurde vaker vroeger, zeker als je ouders een winkel runden. Of, als er heel veel kinderen waren. Gelukkig hoeft dat tegenwoordig niet meer .
mijn zoons hebben allebei folders rondgebracht...Ik had het daar drukker mee dan zijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat snapte ik wel hoor![]()
Als ze er de leeftijd voor hebben, mogen ze een weekend- en vakantiebaantje gaan zoeken> Ik vind dat ze wel moeten leren dat geld niet zomaar uit de pinmachine komt, en dat er wel voor gewerkt moet worden. Maar nu mogen ze nog zoveel mogelijk kind zijn hoor
We hebben onze eigen supercell net gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss http://www.tornadovideos.(...)ather-expected-today
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |