kan ze heel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Lul je lekker over mijn post heen he Muis!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Lul je lekker over mijn post heen he Muis!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
As zaterdag 20.30 bij mij thuis? Ik plan altijd graag wat vooruit
nee hoor, moet toch werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
niet eens gezien..... èh zaterdag a.s. 20:30 bij jou thuis zou wel kunnen, als kokkie niet jaloers wordt
quote:
Later kokje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in![]()
![]()
Slaap lekker jullie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in![]()
![]()
Slaap lekker jullie
Ik dacht dat ie al bruin wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
De één gaat op het strand liggen, de ander 6 dagen in een mast hangen om bruin te worden
Een piemel is geen spier dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kokje, hoop dat je spiertjes wat rust krijgen vannacht
was wel van plan om stil te blijven liggen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kokje, hoop dat je spiertjes wat rust krijgen vannacht
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een piemel is geen spier dus dat scheelt
Ja, ga eerst maar pissen voor je gaat slapen kokquote:
Probeer maar eens te pissen na het slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ga eerst maar pissen voor je gaat slapen kok
Ik ben een vrouw, is het eerste wat ik doequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens te pissen na het slapen
Lunchpauze van de cameraman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom is de stream er mee opgehouden
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
He Drassss weet je trouwens dat je met deze live stream een topic had kunnen openen hier in RLS
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
oh dat het een soort Live dinges is??
Staat in de FAQ van FB van RLSquote:Wat wel:
- Studiovlemmix, zowel de programma's als de livestreams vanuit "Paleis Soestdijk II"
- de lopende topics over ex-RLS series (inclusief de RLS-SC)
- eventuele nieuwe RLS'en met "gewone mensen" (zie verder hieronder wat daarmee bedoeld wordt)
- buitenlandse RLS'sen (bijv BB UK)
- (Tijdelijke) live-streams van overstromingen, wildlife-cams etc.
Ach, ik heb de FAQ hier gelezen toen we kritiek kregen over het posten van Tornadochaser links.... vallen toch echt binnen de FAQ van dit forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ik lees die FAQ's nooit johlaat staan dat ik topics open
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik heb de FAQ hier gelezen toen we kritiek kregen over het posten van Tornadochaser links.... vallen toch echt binnen de FAQ van dit forum
quote:
quote:
hoeveel km heb je vandaag gefietst?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Avond![]()
Net terug van een lekker fietstochtje
Meer dan 25 km denk ik, en géén spierpijn hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Avond![]()
Net terug van een lekker fietstochtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |