kan ze heel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Lul je lekker over mijn post heen he Muis!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Lul je lekker over mijn post heen he Muis!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
As zaterdag 20.30 bij mij thuis? Ik plan altijd graag wat vooruit
nee hoor, moet toch werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
niet eens gezien..... èh zaterdag a.s. 20:30 bij jou thuis zou wel kunnen, als kokkie niet jaloers wordt
quote:
Later kokje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in![]()
![]()
Slaap lekker jullie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in![]()
![]()
Slaap lekker jullie
Ik dacht dat ie al bruin wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
De één gaat op het strand liggen, de ander 6 dagen in een mast hangen om bruin te worden
Een piemel is geen spier dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kokje, hoop dat je spiertjes wat rust krijgen vannacht
was wel van plan om stil te blijven liggen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kokje, hoop dat je spiertjes wat rust krijgen vannacht
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een piemel is geen spier dus dat scheelt
Ja, ga eerst maar pissen voor je gaat slapen kokquote:
Probeer maar eens te pissen na het slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ga eerst maar pissen voor je gaat slapen kok
Ik ben een vrouw, is het eerste wat ik doequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens te pissen na het slapen
Lunchpauze van de cameraman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom is de stream er mee opgehouden
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
He Drassss weet je trouwens dat je met deze live stream een topic had kunnen openen hier in RLS
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
oh dat het een soort Live dinges is??
Staat in de FAQ van FB van RLSquote:Wat wel:
- Studiovlemmix, zowel de programma's als de livestreams vanuit "Paleis Soestdijk II"
- de lopende topics over ex-RLS series (inclusief de RLS-SC)
- eventuele nieuwe RLS'en met "gewone mensen" (zie verder hieronder wat daarmee bedoeld wordt)
- buitenlandse RLS'sen (bijv BB UK)
- (Tijdelijke) live-streams van overstromingen, wildlife-cams etc.
Ach, ik heb de FAQ hier gelezen toen we kritiek kregen over het posten van Tornadochaser links.... vallen toch echt binnen de FAQ van dit forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ik lees die FAQ's nooit johlaat staan dat ik topics open
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ik heb de FAQ hier gelezen toen we kritiek kregen over het posten van Tornadochaser links.... vallen toch echt binnen de FAQ van dit forum
quote:
quote:
hoeveel km heb je vandaag gefietst?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Avond![]()
Net terug van een lekker fietstochtje
Meer dan 25 km denk ik, en géén spierpijn hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
Avond![]()
Net terug van een lekker fietstochtje
had je dat niet eerder moeten doen?. Is nu alweer een paar dagen geledenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:
30km preciesWas meer even uit fietsen van afgelopen zondag.
Mhaww ik sport gemiddeld 3/4x per week dus spierpijn heb ik nooit meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had je dat niet eerder moeten doen?. Is nu alweer een paar dagen geleden
gewoon, omdat hij dat lekker vindt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Geen spierpijnwaarom wil je dan een massage hebben
Ik blijf een man..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Geen spierpijnwaarom wil je dan een massage hebben
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gewoon, omdat hij dat lekker vindt?
quote:
had jij een andere reden verwacht?quote:
Dat weet je nooit zeker met kerels hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had jij een andere reden verwacht?![]()
mannen zijn anders toch heel voorspelbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker met kerels hè
hetzelfde als ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Weet je trouwens waar ik nu naar ga kijken
geniet d'r vanquote:
Greasequote:
Slapen voor 9u? Ik heet geen Kokkiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grease![]()
Ik dacht dat je ging slapen.... je zei "tot ooit"
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Slapen voor 9u? Ik heet geen Kokkie![]()
Nee johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Nou hup dan, tanden poetsen en over 2 minuten in je bed liggen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
Net na 0.00 onze tijd ging trouwens onze "held" in het bakkie he..
Hij is in het bakkie gestapt, naar het ziekenhuis en zal vervolgens naar een gekko kliniek gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb 't gezien... weet jij hoe het afgelopen is met die idioot?
Tja, hij heeft wel een paar dagen voor sensatie gezorgd, ben benieuwd of we nog meer over hem zullen horenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij is in het bakkie gestapt, naar het ziekenhuis en zal vervolgens naar een gekko kliniek gaan
Het stond bij de fok headlines he. Iemand heeft zeker hier zitten lurkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, hij heeft wel een paar dagen voor sensatie gezorgd, ben benieuwd of we nog meer over hem zullen horen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het stond bij de fok headlines he. Iemand heeft zeker hier zitten lurken
Geen probleemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb de hele dag geen tijd gehad om op de frontpage te kijken
Heb je gezien wat de bron van het FP-linkje was? Kan mij niet voorstellen dat de redaktie van FP hier zit te lurken. Kan best zijn dat ze het nieuws van novum gehad hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleemIk spotte het vanochtend al op de lokale site van OKC. Fok heeft altijd wat vertraging
Novum jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je gezien wat de bron van het FP-linkje was? Kan mij niet voorstellen dat de redaktie van FP hier zit te lurken. Kan best zijn dat ze het nieuws van novum gehad hebben.
Je weet het hier op FOK! nooit hè. Joey weblog is ook ontstaan omdat er (in eerste instantie) gelurkt werdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Novum jaHet was ook meer als grap dat lurken
True, maargoed bijna iedereen heeft dezelfde bronnen. Men haalt het nieuws van een instantie of 3/4 en wat grote nieuwszenders. Hooguit de echte vage berichten komen van kleine krantjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet het hier op FOK! nooit hè. Joey weblog is ook ontstaan omdat er (in eerste instantie) gelurkt werd
Nope niet gezien.. Ik zal eens googlen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Heb jij trouwens die uitzending van Tornado Rampage gezien waar ze het een hele tijd terug in DASOO over hadden, met de beelden van (ik meen) Joplin?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Kan me de dagen nog goed herinneren. Echt met open mond zitten kijken...
Best?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat waren heftige dagen, met veel te weinig nachtrust. Was eigenlijk best wel een heftig seizoen
Was Best een understatementquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Best?Goh ik heb nog nooit zoiets gezien joh.
Je timing was in die zin perfect.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was Best een understatement![]()
Is het eerste seizoen dat ik ging kijken
Ja dat geloof ik wel, 2e of 3e avond dat ik meekeek kreeg (ik meen) Tuscaloosa het voor zijn kiezen, toen zat ik al minuten langquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je timing was in die zin perfect.
Toen zat ik met 10 minuten lang zo naar mijn scherm te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, 2e of 3e avond dat ik meekeek kreeg (ik meen) Tuscaloosa het voor zijn kiezen, toen zat ik al minuten lang
Ik heb de docu nog niet bekeken, maar zal eens opletten hoeveel ik er dan al gezien blijk te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
Is het trouwens erg als ik 70% van de filmpjes al ken, ben ik dan een tornado freak?
Discovery hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |