Oh, dat had ik er niet uitgehaald.. (het word me niet echt duidelijk als ik achterop de LP hoes kijk in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:52 schreef cafca het volgende:
[..]Het origineel is van the Tubes en heet White Punks on Dope
maar wel een gaaf nummer, ja
Nee, dat klopt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef webfreak het volgende:
[..]
Oh, dat had ik er niet uitgehaald.. (het word me niet echt duidelijk als ik achterop de LP hoes kijk in ieder geval)
Ik spreek wel voor mijn beurt, maar Richard wordt veelal verkort tot Dick.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef Shedfire het volgende:
@Skull-splitter; wat is dan precies de woord grap op Richard Cheese?
Therapy?'s Diane en Isolation kan ik nog steeds veel beter uithouden dan de twee originelen.
Nee, ik ken 't origineel niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat klopt...
Maar je kent het origineel dus niet?
Wat is volgens jou een geslaagde cover dan?
Ben je niet in de war met "So long, Marianne"?quote:Op zondag 25 december 2005 23:01 schreef Sasandra het volgende:
Tori Amos - Marianne (Leonard Cohen)
Mee eensquote:Op zondag 30 juni 2002 20:29 schreef Type het volgende:
Marilyn Manson - Sweet Dreams
Die is het zeker niet.quote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met "So long, Marianne"?
Ik kwam er ook bij toeval achter, toen ik aan een vriend vroeg hoe ie achter Dick Cheese was gekomen, waarop hij antwoorde: het is RICHARD Cheese, wat in de VS vrolijk wordt afgekort met Dick (en dickcheese hoef ik je niet meer uit te leggen toch?)quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef Shedfire het volgende:
@Skull-splitter; wat is dan precies de woord grap op Richard Cheese?
Therapy?'s Diane en Isolation kan ik nog steeds veel beter uithouden dan de twee originelen.
Das geen cover meer, dat is gewoon DE vertolking... Gelukkig vond de schrijver het ook...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef PhoenixPerry het volgende:
Johnny Cash - Hurt
Miss Kitten - Sweet Dreamsquote:Op zondag 30 juni 2002 20:29 schreef Type het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |