Heb 't al gevraagd in FBquote:
Golden Gate Bridge.quote:
Ik eerst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Furdinand het volgende:
omdatappel, zullen wij nu gaan daten nu het uit is met faux?
Mjuh is best hoog hoor.quote:
Goede uitspraak. Doet het altijd prima op feesten en partijen.quote:
Omdatappel en ik zijn gemaakt voor elkaar, januarikindjes JWZ.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ppffft, en wie ben jij dan wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik maak dan ook vaak de blits daar. Niet alleen met mijn toffe woorden maar ik sta ook mijn mannetje op de dansvloer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goede uitspraak. Doet het altijd prima op feesten en partijen.
Dat heb ik gezien ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak dan ook vaak de blits daar. Niet alleen met mijn toffe woorden maar ik sta ook mijn mannetje op de dansvloer.
Samen schuifelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak dan ook vaak de blits daar. Niet alleen met mijn toffe woorden maar ik sta ook mijn mannetje op de dansvloer.
Hee laat me hier eerst overheen komen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Furdinand het volgende:
omdatappel, zullen wij nu gaan daten nu het uit is met faux?
Beetje weinig Faux.'s wel. Dacht dat ik er meer had neergezetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
Favo FOK!kers Trollscience, Faux., Faux., Faux., Faux., Faux. Faux. en Faux. Oh en Omdatappel.
Wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
Favo FOK!kers Trollscience, Faux., Faux., Faux., Faux., Faux. Faux. en Faux. Oh en Omdatappel.
Goeie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Beetje weinig Faux.'s wel. Dacht dat ik er meer had neergezet
Sorrie knorriequote:
Jou zet ik er morgen bijquote:
Nee, bedankt.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |