Ja, kan ook als je meer dan nul euro leent.quote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef farfallina het volgende:
Dus weet iemand of ik gewoon gebruik kan blijven maken van mijn studentenreisproduct?
Reken maar gewoon op 10 werkdagen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb net weer gebeld. Reisproduct staat er automatisch op.Het kan maximaal 3 weken duren voordat ik hem ontvang. Maar studenten krijgen voorrang dus hopelijk heb ik hem volgende week.
Welke opleiding heb je afgelopen schooljaar gevolgd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef jut23 het volgende:
Bestaat er nog een vergoeding voor het feit dat mijn kaart pas in Oktober ingaan? Heb nu lekker veel kosten en dat alleen maar omdat ik pas in Augustus jarig was
Heb je hierna gekeken op de kaart of er nog een product van DUO opstond? Dan weet je het zeker.quote:Op maandag 5 september 2011 09:48 schreef djdg het volgende:
Ik ben gestopt met mijn studie. Heb via DUO mijn studenten ov-chipkaart einddatum al gewijzigd. Ik zou bericht krijgen met instructies over hoe ik dit bij zo'n automaat zou moeten bevestigen. Omdat ik die nog niet ontvangen heb en je (binnen?) 5 dagen na wijziging moet bevestigen heb ik het zelf gedaan. Maar de enige optie die ik had was reisproduct ophalen. Maar nou gaf dat scherm aan:
[..]
Ja, nou weet ik nog niks. Heb ik het nou bevestigd of niet?!
En via de Ov-studentenreisproduct site zie ik ook nergens info die alles bevestigen.
Ja, lekker hoor. Straks 68,- euro betalen omdat ik niks van TLS hoorde.
Kan het zijn dat je in de min komt. Immers: je moet dan op Saldo reizen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef Stoomtrein het volgende:
Mijn studentenreisproduct staat 15 sept klaar en vanaf 1 oktober mag in er mee reizen. Wat gebeurd er als ik er daarvoor mee reis?
Als er geen saldo opstaat, gebeurt er niets. Het product werkt pas vanaf 1 oktober, maar je kunt hem van te voren opladen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef Stoomtrein het volgende:
Mijn studentenreisproduct staat 15 sept klaar en vanaf 1 oktober mag in er mee reizen. Wat gebeurdt er als ik er daarvoor mee reis?
Je kunt op je persoonlijke ov-chipkaart het studentenreisproduct laden. Hiervoor moet je wel eerst je kaart koppelen aan het reisproduct. Dit gaat middels een koppelingsformulier. Heb je dit al gedaan en heb je een bericht ontvangen dat je recht op stufi hebt? Zo ja wanneer heb je deze ontvangen?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Het wil maar niet lukken met het ophalen van mijn bestelling (studentenreisproduct). Ik heb gewoon een persoonlijke ov-chipkaart van ns zeg maar, dit maakt toch niet uit? Moet gewoon kunnen lijkt me.
Ik heb net pas het studentenreisproduct gekoppeld aan mijn OV kaart, en moet dus afwachten totdat ik bevestiging krijg dat ie gekoppeld is. Kan ik daarna gewoon mijn studentenreisproduct ophalen of moet dat echt op een specifieke datum??quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef Stoomtrein het volgende:
Mijn studentenreisproduct staat 15 sept klaar en vanaf 1 oktober mag in er mee reizen. Wat gebeurd er als ik er daarvoor mee reis?
Ja 1 sept recht op stufi al meerdere malen mailtjes ontvangen dat de koppeling geslaagd was en ik na 2 werkdagen mn studentenreisproduct kon opladen, echter zonder resultaat. Contact opnemen met de klantenservice werkt ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef _amber_ het volgende:
[..]
Je kunt op je persoonlijke ov-chipkaart het studentenreisproduct laden. Hiervoor moet je wel eerst je kaart koppelen aan het reisproduct. Dit gaat middels een koppelingsformulier. Heb je dit al gedaan en heb je een bericht ontvangen dat je recht op stufi hebt? Zo ja wanneer heb je deze ontvangen?
hier nog eenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef jut23 het volgende:
Hoe zorg ik dat ik met mijn persoonlijke Ov. Zonder studenten reisproduct met de trein kan? Ben dat kaartjes kopen nu wel zat
Met wie neem je contact op?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja 1 sept recht op stufi al meerdere malen mailtjes ontvangen dat de koppeling geslaagd was en ik na 2 werkdagen mn studentenreisproduct kon opladen, echter zonder resultaat. Contact opnemen met de klantenservice werkt ook niet.
Is je studiefinanciering i.c.m. het bijbehorende ovkaart recht van de DUO stopgezet? Zo ja, dan moet je tussen de vijf en tien werkdagen daarna je deactiveringsproduct ophalen bij zo'n grote automaat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef jut23 het volgende:
Hoe zorg ik dat ik met mijn persoonlijke Ov. Zonder studenten reisproduct met de trein kan? Ben dat kaartjes kopen nu wel zat
Ks ov-chipkaart (0900-0980). Ze doen er alleen niks aan ook al zeggen ze dat ze het probleem gaan oplossen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:35 schreef _amber_ het volgende:
[..]
Met wie neem je contact op?
Heeft met bij DUO nagekeken of het product is doorgegeven aan het ov bedrijf? Zo ja, wat zegt de ks van het ov bedrijf?
Daar is een ander topic voor: OV-chipkaart #37.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:42 schreef Miendientje het volgende:
Is dit nou ook het topic voor niet studenten met een ov-chipkaart of is daar nog een ander topic voor?
Ik gok metro, tram en bus.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:43 schreef Piger het volgende:
Wikipedia zegt het volgende: "De korting op stad- en streekvervoer is 34%."
Weet iemand wat er onder het stad- en streekvervoer valt? Ik kan dit nergens vinden en Veolia klooit weer aan met de tarieven. Een kaartje kopen met een NS-automaat lijkt voordeliger.
Deze mail was van 6 september, precies een week geleden dus. Ik heb al gebeld met DUO en de klantenservice van het OV, maar ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand kan/wil mij helpen. Heeft iemand dit ook gehad? En wat was je oplossing?quote:Beste student,
Wij hebben jouw aanvraagformulier voor de koppeling van het studentenreisproduct aan jouw persoonlijke OV-chipkaart ontvangen. De aanvraag wordt op dit moment verwerkt. Na goedkeuring van je aanvraag ontvang je binnen een week een bevestiging en meer informatie over het gebruik van je studentenreisproduct.
Meer informatie over het studentenreisproduct staat op www.studentenreisproduct.nl.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart, afdeling Studentenreisproduct
Genoeg geld hebben en inchecken bij een paal?!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef deman13 het volgende:
Kort vraagje. Wat moet je doen om met de trein te kunnen reizen met een ov chipkaart? Het is een persoonlijke kaart en wordt opgewaardeerd met 5 euro boven de 15.
Bvd
http://www.studentenreisproduct.nl/reizen/geldigheid.aspxquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef jut23 het volgende:
tot hoelaat kan je vrijdag gratis reizen met week OV?
Geen dankquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef jut23 het volgende:
wat een gezeik met die feestdagen zeg :p
Er zijn maar een paar feestdagen die echt irritant zijn qua OV. Daar is ook elk jaar weer gedoe overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef jut23 het volgende:
wat een gezeik met die feestdagen zeg :p
Ik neem aan dat het gaat om een regio waar de strippenkaart binnenkort wordt afgeschaft? Dat hoeft nog niet te betekenen dat er geen papieren sterabonnementen meer uitgegeven worden. Je zou dus eerst even moeten controleren of dat wel echt het geval is bij het betreffende vervoerbedrijf. Als dat toch het geval blijkt te zijn, dan regel je een persoonlijke OV-chipkaart waarop je een ster maandabonnement als reisproduct laadt. De persoonlijke OV-chipkaart geeft wel de mogelijkheid tot automatisch opladen, maar dat is alleen voor reizen op saldo, niet voor (het automatisch verlengen van) reisproducten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:12 schreef Mirel het volgende:
M'n nichtje (15) heeft nu een OV chipkaart nodig, aangezien de gewone abonnement die ze voor de bus gebruikt binnenkort niet meer geldig.
Je koopt één product per keer, bijvoorbeeld via de webwinkel op OV-chipkaart.nl met iDeal. Verloopt je abonnement, dan koop je een nieuw reisproduct dat je weer op je OV-chipkaart laadt.quote:Als ze zo'n reisproduct neemt voor de maand, moet ze dan iedere maand via ideal of iets dat ding betalen, of is er iets zoals een automatische afschrijving van geld van de rekening?
Ja.quote:En stel dat ze buiten haar zone gaat, kan ze dan naast haar product er ook saldo op zetten?
Het abonnement zal niet geldig zijn in de trein, denk ik; in ieder geval niet op treinen van NS. Sommige regionale treinvervoerders accepteerden wel een sterabonnement als vervoerbewijs op sommige trajecten. Mogelijk is zo'n ster maandabonnement als reisproduct ook daar geldig, maar dat zou ik niet weten. Wel kan ze op saldo reizen met de trein met die persoonlijke OV-chipkaart; bij regionale treinvervoerders kan dat zonder problemen en voor NS activeer je eerst Reizen op saldo bij NS.quote:Die oude maandabonnementen waren alleen geldig voor bussen. Kan ze met een maandproduct voor de chip dan ook met de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |