Hij kon niet meer verder vanwege blessures.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom is Bas Rutten trouwens gestopt..? Te oud?
aah ok. Ik ken hem wel van de zelfverdedigingsfilmpjes, maar niet van kooigevechten oid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij kon niet meer verder vanwege blessures.
Bas was een van de eersten die echt mixed martial arts ging doen. Na zijn submission losses tegen de Shamrocks, heeft hij een hele aardige groundgame ontwikkeld, en was hij ongeslagen in zijn laatste 23 gevechten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
aah ok. Ik ken hem wel van de zelfverdedigingsfilmpjes, maar niet van kooigevechten oid.
quote:I have been training in full contact mma for about 11 yrs now. I dont fight competitively, its more of a hobby and a way to stay in shape. A coworker of mine continually harassed and challenged me knowing full well i was trained in mma. His focal point was the fact that i was trained in mma, he would tell me that mma or not, he would kick my ass any day of the week.
So 1 day i had enough and i decided to accept his challenge. We squared off, i used a very simple single leg takedown, established side control and tapped him out with a very simple armbar. The fight was over in a matter of seconds and he walked away with his head hung very low.
The next day he confronted me again telling me i got lucky and this time would be different, i preceded to tell him that this time i wont be so easy on him. I squared off again and without hesitation he shot for my legs trying to take me down. I sprawled and pushed his head down and from there i slapped him in a peruvian necktie and choked him till he was basically unconcious. I released the grip and fired 3 or 4 quick elbows to his face, breaking his nose and jaw. He never came back to work and ive never seen the guy again.
Vaste recept voor mij. Facebook fights wel, rest morgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef THEFXR het volgende:
timetable:
facebook: 12.00 uur
prelims: 02.00 uur
main card: 03.00 uur
wie gaan er allemaal live kijken?
Of hij nog tot de echte top behoort zal vannacht duidelijk worden, als je het mij vraagt niet meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:46 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Is Griffin niet een maatje te klein voor Rua? Die man had een poos geleden de riem nog, Griffin is al een tijdje niet meer 'echte' top, right?
Ben er met alles live bij, ga denk ik een legale HD stream kopen voor ongeveer 13 euro. Zit ik vannacht wel gebakken zo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef THEFXR het volgende:
timetable:
facebook: 12.00 uur
prelims: 02.00 uur
main card: 03.00 uur
wie gaan er allemaal live kijken?
Vergeet niet dat Griffin de eerste twee rondes tegen Evans duidelijk had gewonnen voor Rashad hem rockte en afmaakte.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Of hij nog tot de echte top behoort zal vannacht duidelijk worden, als je het mij vraagt niet meer.
Maar hij heeft van Rua gewonnen in hun vorige ontmoeting (granted, 4 jaar geleden).
Een jaar daarna wint hij de UFC belt door Rampage Jackson te verslaan.
Én heeft Griffin daarna gewonnen van nog eens 2 former light heavyweight champions en alleen verloren van pound-for-pound best fighter in the world Anderson Silva en Rashad Evans.
Dat hij inmiddels 32 is en misschien wat langzamer is geworden, true.. maar hij kan echt nog wel met de (sub)top mee. Ik twijfel alleen sterk aan zijn motivatie al is dat bij Forrest altijd lastig in te schatten.
Wat een humorloze mutsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Brazilian fans react to Chael Sonnen (must see)
+
Dana White: Anderson Silva is not under consideration to fight at UFC on FOX
Hoe blijf je wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben er met alles live bij, ga denk ik een legale HD stream kopen voor ongeveer 13 euro. Zit ik vannacht wel gebakken zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |