+ Z/Wquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Mirel het volgende:
+idee om een hartje te maken met objecten
+kleuren
+-snap de bedoeling van de schaduwingen niet, was de lichtbron van links expres neergezet (lampje)?
[ afbeelding ]
in my humble opinion ;quote:Op maandag 7 november 2011 09:36 schreef polariteit het volgende:
[ link | afbeelding ]
Winterkoning / Eurasian Wren / Zaunkönig / Troglodytes troglodytes by Marcel Tuit, on Flickr
dat witte is de lucht. Het was bewolkt, maar wel nog met een fel soort licht erdoorheen. Aangezien de vogel+paal waar deze opzit erg donker is, en ik spotmeting heb gebruikt, is de lucht dus erg overbelicht.quote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Cyaa het volgende:
[..]
in my humble opinion ;
de vogel heeft een mooie houding, alsof die net gaat wegvliegen. dat maakt het spannend. Daarom ook lekker veel bewegingsruimte aan de rechterkant van de foto.
echter snap ik het wit op de foto niet, is dit wit-uitgebeten lucht of gedaan met photoshop? Als het photoshop is, zou ik ervoor kiezen om de blaadjes boven het hoofd van de vogel ook weg te knippen zodat de vogel er iets meer uitspringt.
de mijne (onbewerkt)
[ afbeelding ]
+Grappig poppetjequote:Op woensdag 9 november 2011 08:57 schreef Blocko het volgende:
@margaretha_01
Kleuren vind ik oké, naar mij smaak mag het contrast wel meer zijn.
Verder vind ik het een beetje saai; je lijkt van grote afstand deze foto gemaakt te hebben waardoor er voor mij geen connectie met die persoon is...
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef Row-1 het volgende:
[..]
+Grappig poppetje
+Mooi scherp
+Door de kleur lekker herfstachtig
-Weet nog niet zeker of ik de verlichte oogjes wel iets vind.
De mijne, tijdens Glow 2011 in Eindhoven
Leuk detail, ik kwam er thuis pas achter toen ik de foto's bekeek, dat ik een zoenend stelletje heb gefotografeerd, mijn bedoeling was eigenlijk gewoon om de lopende mensen vast te leggen op het bruggetje
[ afbeelding ]
+ Tof hard en donker contrast.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Mirel het volgende:
Erg tof![]()
+ kleuren
+ reflectie op de grond is mooi
+ liefde thema
+ lange sluitertijd effecten\
+ compositie
+- lijkt net of de fiets zweeft (I know, crap reden)
- die andere hangende mensen op de brug helpen niet mee met het liefde thema (de tijd is stil voor het verliefde koppeltje)
[ afbeelding ]
+ Schilderachtigquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Tof hard en donker contrast.
+ Ruis.
+ Compositie.
- Formaat foto. Vreemde crop, Alsof er zoveel stoorde in het origineel dat je dit er maar van gemaakt hebt.
[ afbeelding ]
+ scherptequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ Schilderachtig
+ Eigen stijl
- Onderkant mag krapper afgesneden
[ afbeelding ]
Hoe heb je dit precies gemaakt? Hardstikke mooi.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Tof hard en donker contrast.
+ Ruis.
+ Compositie.
- Formaat foto. Vreemde crop, Alsof er zoveel stoorde in het origineel dat je dit er maar van gemaakt hebt.
[ afbeelding ]
Het was te rustig links op de wegquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef Mirel het volgende:
Misschien langer zodat de lijnen onafgebroken zijn? Al vind ik het rechts wel tof omdat het er zoveel zijn. Links voelt het incompleet aan
[..]
Hoe heb je dit precies gemaakt? Hardstikke mooi.
+ Het rood/wit aan de linker/rechter hek is leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zelf nog wat feedback nodig voor dit probeerseltje:
[ afbeelding ]
Dat is de Catherina kerk bij het Stratumseindquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:04 schreef Blocko het volgende:
Hmm:
Locatie is erg mooi maar ik vind het stuk rechtsonder storend. Verder vind ik de kleuren een beetje "saai" hier had je denk ik nog wat in post aan kunnen doen. De horizon vind ik persoonlijk wel erg tof. Lucht staat er mooi op
[ afbeelding ]
Ik wil graag feedback op deze; die vrouw stond iets te lang in beeld (was geloof ik 30" ) maar weet nou niet helemaal of dit wel of juist niet een tof effect geeft. Mijn eigenlijke bedoeling was om een soort beweging van die mensen voor dat gebouw (eindhoven die kerk?) vast te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |