Nice! Zeer duistere plaat met een dreigende sfeer. Dat kan ik zeker wel waarderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:19 schreef Uncle het volgende:
niet mijn ding
+ Je blijft lang kijken om erachter te komen wat het is
- overdreven geforceerde retro look
- niet symmetrisch
- niet duidelijk wat het onderwerp is
[ link | afbeelding ]
Donker weer in Parijs levert wel leuke platen op. Pyramide voor het Louvre.
Ik ben geen expert maar ik ga het proberen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nice! Zeer duistere plaat met een dreigende sfeer. Dat kan ik zeker wel waarderen
Het enige minpuntje is de lichte vorm van ruis. Verder is dit een zeer nette plaat
Zonsondergang op de Brunssummerheide
[ afbeelding ]
+de kleurenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik ga het proberen.
+ Mooie omgeving.
+ Het licht bij een zonsondergang is altijd prachtig.![]()
- De foto ziet er te bewerkt uit. Het lijkt alsof de originele foto erg flets was en je er teveel saturation aan hebt toegevoegd.
- De foto is niet scherp.
Mijn foto is genomen toen ik vanmiddag een pompoen aan uithollen was. Foto's van het resultaat post ik misschien ook nog wel in een ander topic.
[ afbeelding ]
+ De hoek vanwaaruit geschoten is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:23 schreef Nemephis het volgende:
'Ameland, zonsondergang' door whitetiger300
+ mooie sfeerfoto
+ kleuren
- horizon beetje scheef
- scheepje op goede plek in compositie maar te ver weg
Afgelopen zondag deze foto van een stoomtrein gemaakt. Was erg lastig i.v.m. felle zonlicht + overijverige BOA's van ProFail.
[ afbeelding ]
ik vind het wel wat hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Mirel het volgende:
+ goede vlakverdeling
+ paard steekt niet 'boven' het gras uit
+- meer kleur
macrofoto:
[ afbeelding ]
+ mooie compositie, mooie kleuren.quote:
Het is wellicht een testfoto, maar wat is in de foto het onderwerp? Er is voor mij niets wat m'n aandacht vast weet te houden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Nemephis het volgende:
Vanmiddag deze gemaakt: 1HDR foto uit 6 foto's - my first HDR:
[ afbeelding ]
fotomatix + fotoshop
Maak er een serie van!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Mirel het volgende:
+ goede vlakverdeling
+ paard steekt niet 'boven' het gras uit
+- meer kleur
macrofoto:
[ afbeelding ]
+ Leuk beestjequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
+ mooie compositie, mooie kleuren.
+ blijf maar naar de foto kijken.
- kan niets bedenken, vind het een hele mooie foto
[ afbeelding ]
Prachtige foto!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
+ Leuk beestje
+ rustige en natuurlijke achtergrond
- kleuren kon je optimaliseren
Alle kleuren vind je momenteel terug in de natuur
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |