quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatste nummer. Bedankt voor het luisteren allemaal en succes Symp
Dan missen we allemaal jouw lieve stemmetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan 't zien. Anders maar niet praten
.
Ik zap net in het eerste wat ik zie ik De Jong die op doel schiet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
Voetbal update: Twente staat 1 - 0 voor op Benfica
[/voetbal nieuws update]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zap net in het eerste wat ik zie ik De Jong die op doel schiet.
Ik is blij.
Tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
Ja kut!Zin in whisky, maar ik heb onderhand DRIE medicijnen waarmee je niet mag zuipen!
Ik heb geen lief stemmetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan missen we allemaal jouw lieve stemmetje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
Voetbal update: Twente staat 1 - 0 voor op Benfica
[/voetbal nieuws update]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zit met knopjes en dingetjes te spelen![]()
Mja Diclofenac nu erbij, wat weer een wisselwerking heeft met een ander medicijn van me, waardoor het NOG onverstandiger is om te gaan drinken! :L'(quote:
Vind ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen lief stemmetje. Maar goed, eerst maar eens testen ooit. Morgen of zo
. Met wat boerenrock
.
Okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals bedankt!![]()
Ik roep GO Symp.
Niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen lief stemmetje. Maar goed, eerst maar eens testen ooit. Morgen of zo
. Met wat boerenrock
.
Fucked up manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja Diclofenac nu erbij, wat weer een wisselwerking heeft met een ander medicijn van me, waardoor het NOG onverstandiger is om te gaan drinken! :L'(
Heerlijk einde!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik bedenk me net, ik kan het beste gewoon vannacht om drie uur of zo, testen. Dan is er niemand.
Heb k je uberhaupt echt horen praten al?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Met wat boerenrock
.
Ik zal wel een luisterend oor voor je zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik bedenk me net, ik kan het beste gewoon vannacht om drie uur of zo, testen. Dan is er niemand.
Ehm dan bespreken de nachtbrakers relaties enzulks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Oh, dan kan ik wel testenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm dan bespreken de nachtbrakers relaties enzulks.![]()
Ik niet ik maak enkel notities.
Ik heb geen flauw idee hoe ze klinkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb k je uberhaupt echt horen praten al?
BBQ heel vlug wat gewisseld geloof ik, maar Marathon meet hebben we geen woord gesproken
Zou het inderdaad niet doen, je kan er met de diclofenac erbij nu behoorlijk heftige reacties van krijgen waaronder ernstige problemen met je maag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja Diclofenac nu erbij, wat weer een wisselwerking heeft met een ander medicijn van me, waardoor het NOG onverstandiger is om te gaan drinken! :L'(
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
Kan je die mic ook zo instellen, dat je jezelf iig niet hoort praten?.
Is nog best een grote groep.quote:
Uh ja.. daar was iets voor ik checkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ja dat kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
Dit is Radio 49, dan is het juist rush hourquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik jaag ze allemaal weg met BZB en Mooi Wark en zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is Radio 49, dan is het juist rush hour
Neem een glaasje appelsap, dat heeft dezelfde kleurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
Ja kut!Zin in whisky, maar ik heb onderhand DRIE medicijnen waarmee je niet mag zuipen!
Dat dacht jijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik jaag ze allemaal weg met BZB en Mooi Wark en zo.
Mij dus nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar jaag je mij niet mee wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |