Wat een sukkels dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Wil iemand even uitleggen dat "de winter" een seizoen is, waarin de temperaturen wat lager zijn, er wat meer kans is op regen en er bijzonder weinig motoren gesignaleerd worden. En niet iets wat wordt geduid met temperaturen rond het vriespunt?
Shit, heb ik het zelf al gedaan
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Wil iemand even uitleggen dat "de winter" een seizoen is, waarin de temperaturen wat lager zijn, er wat meer kans is op regen en er bijzonder weinig motoren gesignaleerd worden. En niet iets wat wordt geduid met temperaturen rond het vriespunt?
Shit, heb ik het zelf al gedaan
QFTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Deze post is nou precies een goed voorbeeld waarom wij met de vrachtwagen een aantal stappen verder vooruit moeten denken dan andere automobilisten. Want het is meestal niet één automobilist die het doet. Als er ruimte is voor één dan komt nummer twee en nummer drie en tegen de tijd dat wij ruimte moeten nemen om de bocht door te komen zitten er zoveel auto's in de buitenbocht dat er geen doorkomen meer aan is.
Dus is het logisch dat wij de linkerbaan ook in beslag nemen, voor zover mogelijk dan. Misschien moeten een x aantal automobilisten even een paar seconden langer wachten maar dat is wel bevorderlijk voor de doorstroming. Die paar seconden overleven ze wel. Een stalen bumper die via je rechterdeur naar binnen komt, neemt meer tijd in beslag
je mag er dan ook tot 40 km/u doorheen rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beetje jammer alleen van sommige motorrijders dat ze menen dat wanneer het verkeer harder gaat dan stapvoets ze zichzelf er ook nog tussen door moeten wurmen.
Je bent met een goed pak droger binnen dan mensen die een parkeerplaats over moetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef Flixxy het volgende:
Boeit mij dat nou dat motorrijders iets sneller zijn... een andere keer zit ik droog terwijl zij zeiknat op kantoor aankomen.
Geen valet parking hebben op je werkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je bent met een goed pak droger binnen dan mensen die een parkeerplaats over moeten
word de file alleen maar langer van, en je loopt het risco een spiegel te verliezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:50 schreef AwesomeSauce het volgende:
Die 2 wieler liefhebbers hier.
Je gaat maar lekker in de file staan, als ik zie dat er een 2 wielert aan komt ga ik ook altijd op de middenstreep staan
Het bestaan van paraplu's niet kennenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je bent met een goed pak droger binnen dan mensen die een parkeerplaats over moeten
ik ga altijd een stukje links en of rechts rijden zodat ze er makkelijker door kunnen. Krijg vaak een duim hoogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Yreal het volgende:
Wat een jaloers kut volk, dat het liefste alle motorrijders dood ziet...
1: als motoren in de file gaan staan word het alleen maar langer
2: bij een kopstaart botsing word ik dan gesandwiched..
Respect voor iedereen die wel sociaal doet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik ga altijd een stukje links en of rechts rijden zodat ze er makkelijker door kunnen. Krijg vaak een duim hoog
snap niet dat mensen ze geen ruimte geven. Komt alleen maar gevaar van. Tis toch file, dus langzaam rijden doet iedereen. Kleine moeite om even naar links of naar rechts te sturen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Oja, en dan geef je aan dat je er weer thuis wil OMDAT HET GAAT RIJDEN en dan laten ze je niet
Misschien komt dat omdat er spijtig genoeg ook motoren over de middenstreep rijden als het verkeer al met ~40km/h aan het rijden is na het oplossen van een file? Dat overkwam mij laatst, schrok me wild moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
Oja, en dan geef je aan dat je er weer tussen wil OMDAT HET GAAT RIJDEN en dan laten ze je niet
shitquote:
die mogen ze idd wel even van de weg halen om zijn rijbewijs te verscheuren, niet te filmen wat een figuur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt... wtf
quote:
Het is mij volstrekt onduidelijk wat deze persoon wil, maar dit heeft niks met motorrijders tegenhouden te maken... tenminste ik zie ze niet.quote:
quote:
Bedankt voor de nuttige bijdrage aan dit topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Haifisch het volgende:
Bomriem met dodemansknop en rijden...
Hij staat toch op de middenstreep en het is file. Dat er toevallig geen motorrijders zijn daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is mij volstrekt onduidelijk wat deze persoon wil, maar dit heeft niks met motorrijders tegenhouden te maken... tenminste ik zie ze niet.
Motorrijders mogen stapvoets door een file rijden, dat wordt sowieso gedoogd, of staat zelfs al in de wet vermeld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In het midden rijden is erg asociaal, maar daarmee blokeer je als auto gelijk twee banen en dat is wat ik eigenlijk het meest asociale ervan vind.
Ook vind het ik het inhalen door motorrijders tijdens files ook behoorlijk asociaal. Volgens de wet mag het niet eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |